חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המיסבים הראשיים במנועים ראדיאליים

מאת: מנועי זהברכב20/02/2012931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

א. גל־הארכובה במנוע מסתובב במיסבים הראשיים. מיסבים אלה נמצאים בשני הקצוות ובכמה נקודות־ביניים לאורך גל־הארכובה. במנוע לרכב מסוג מנוע טורי הם נתמכים על־ידי צלעות תמיכה, שהן חלק בלתי נפרד מבית־הארכובה. המיסבים הם מאותו סוג, המורכב בטלטל כלומר שכבה דקה של מתכת מיסביםהעשויה ארד או פלדה.

ב. חציה האחד של הקסווה מחוזק לחלקו התחתון של המיסב וחציו השני לחלקו העליון בדומה לטלטל.

מידור זה של המיסב הוא רצוי ביותר, כי הקסווה היא חליפה או ניתנת לגירוד או להתאמה מיוחדת. לעומת זה חסרונו של סידור זה הוא בכך, שאי־אפשר לחרוט או לקדד את המיסבים לכל אורך חטיבת הצילינדרים לצורך התאמה מדויקת לכל אורך גל־הארכובה ולצורך הקבלת צירי המיסבים השונים. במקרה של אי התאמה כזאת תהיה שחיקה מוגברת בשטחים מסוימים של המיסבים.סידור הקסווה הוא יקר יותר,

אך יתרונותיו מרובים מחסרונותיו. העומס העיקרי של המיסבים הוא רדיאלי, אך קיים גם כוח צירי, הפועל בעיקר בעת הפעלת דוושת־המזווג, אם כי הוא אינו גדול ביותר. אחד המיסבים הראשיים מצויד בשפתיים, כדי שיהיה עמיד בפני עומס הכוח הצירי. הוא משמש מיסב רדיאלי וצירי כאחד.

על פי רוב יש חריצים במיסבים הראשיים המשמשים לחלוקת השמן במנוע.

ג. מנועים לרכב רדיאליים משתמשים בשיטות שונות של מיסבים ראשיים לתמיכת גל הארכובה. השיטה המקובלת ביותר בתוך מנועים לרכב רדיאליים היא גל הארכובה, גל הארכובה המורכב על שני מיסבים ראשיים. אחד מכל צד של הארכובה ומיסב שלישי בחלקו הקידמי של בית הארכובה.

ד. השסתומים

לכל צילינדר הנמצא בתוך מנועים לרכב בעלי ארבע מהלכים צריך להיות שסתום כניסה אחד לכניסת התערובת לתוך הצילינדר, ושסתום פליטה אחד, דרכו יוצאים הגזים השרופים. השסתומים במנוע נתונים בתנאי עבודה ולחצים קשים ביותר לכן לקירורם חשיבות רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת מנועי זהב בע"מ - יבוא מנועים למכירה תיבות הילוכים לרכב ומנועים לאופנועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנועי זהב

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי09/03/12950 צפיות
כאשר משנק הדלק סגור כמעט לחלוטין, הלחץ אחרי המשנק הוא נמוך ומהירות האוויר בצינור ונטורי נמוכה גם היא. בתנאים אלה פועלת המערכת למהירויות נמוכותה

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי04/04/111201 צפיות
אם תיגע בצילינדרים הנמצאים בתוך מנועי רכב, שהמנועים קרים ולא פעלו מזה מספר שעות, תרגיש שהמנוע קר. אולם אם יופעל המנוע למספר דקות מועטות, ילך המנוע ויתחמם.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי30/03/111165 צפיות
נוזל קירור מנועי רכב המקובל ביותר הוא מים. מי הקירור צריכים להיות נקיים ורכים. קל להשיג את המים, מחירם אפסי, ונקודת הרתיחה שלהם היא בתחום טמפרטורת הפעולה של מנועי רכב.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי21/03/111097 צפיות
כשאתם רוכשים רכבים משומשים או מנועים משומשים אל תחסכו בדיקה נוספת של המנוע במוסך מורשה, בדיקה יסודית של המנוע יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים בעתיד.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי13/03/111081 צפיות
שאלה זו מעסיקה את כל האוחזים בהגה, ואותנו העוסקים ביבוא מנועים למכירה לכל סוגי הרכבים. לסיכום: תצרוכת הדלק תלויה בשני גורמים: בגורם האנושי כלומר: אופן הנסיעה והטיפול במכונית. והגורם השני הוא: המצב המכאני של המכונית ומכלליה.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי06/03/111425 צפיות
מנוע דיזל הוא המנוע היעיל ביותר שבמנועים. הוא הופך את הכוח האצור בדלק לאנרגיה שימושית יותר ממכונת הקיטור, טורבינת הקיטור, מנוע בנזין של המכונית ומנוע מטוס.

מאת: מנועי זהבתחבורה ורכב - כללי23/12/101068 צפיות
מנועים לרכב נחלקים לחלקים נייחים ולחלקים ניידים, כאן נרחיב על הבוכנה הנעה בחלל הצילינדר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213843 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213972 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214152 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204621 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195586 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196279 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193511 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica