חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משתמשים בדאודורנט ? מדובר בעקרון בסיסי של טיפוח הגוף ושמירה על יופיו

שמירה על טיפוח היופי היא ללא ספק מהצ'ופרים הנעימים ביותר שיש לכל אחד ואחת מאיתנו. על אף שנדמה לפעמים כאילו אנחנו שומרים על טיפוח בשביל בני זוגנו או עבור הסביבה, הרי שהמפתח לשמירה על טיפוח ויופי לאורך זמן הוא הרצון של כל אחד ואחת לאהוב קודם כל את עצמו, לחוש ביטחון עצמי ולחוש נפש בריאה בגוף מטופח, אהוב ומושקע.

המפתח לטיפוח נכון הוא שימוש בתכשירים נכונים

חכמים אמרו כבר שמה שלא נתן הטבע נותנים מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח, ואין ספק כי מדובר באמירה נכונה. נכון - ישנם תכשירים שנועדו ליופי באופן מובהק, אולם ישנם תכשירים רבים שכל מטרתם היא טיפוח ושמירה על גוף בריא ונקי - הבסיס לגוף מטופח ושמור. בסופו של דבר, הלא אין טעם להתאפר על פנים שאינן נקיות ואין ממש רלוונטיות למריחת תכשירים מטפחים ללא מקלחת וניקוי יסודי. תכשירי הניקיון נועדו על מנת להזין את גופנו בחומרים איכותיים, על מנת לנקות את הגוף ולהסיר ממנו את שכבות הלכלוך, ועל מנת ליצור מסגרת נקייה וטהורה לכל תכשיר או מוצר שישמשו אותנו בהמשך הדרך.

על שגרת טיפוח ועל דאודורנטים כמו רקסונה

שגרת טיפוח הוא הרגל שיש להתחיל כבר בגיל צעיר, או אז נדרשים מתבגרים להשתמש במוצרים בסיסיים שמטרתם ליצור את השגרה הנדרשת. חשוב לדעת, כי שגרת טיפוח, במיוחד בשלביה הראשונים אינה נדרשת לעבודה רבה ולשעות מול הראי, כי אם למספר צעדים פשוטים ביום המבטיחים הנחלת הרגלים נכונים בדרך אל גוף מתוחזק ושמור לשנים רבות.

אחד מאמצעי היסוד לשמירה על טיפוח הגוף הוא השימוש בדאודורנט כמו רקסונה. דאודורנט רקסונה הוא אחד האמצעים הפשוטים ביותר המאפשרים לשמור על גוף ריחני ונעים, על בטחון עצמי ועל טיפוח של העור באמצעות החדרת חומרים מזינים אליו. חשוב לדעת, כי התאמת דאודורנט Rexona לגוף אינה נדרשת להתבצע בהתאם לפרסומות או לדעתם של אחרים, כי אם באמצעות התנסות אישית ובחירת המוצרים המתאימים ביותר לגוף ולאישיות של המשתמש בהם.

דאודורנט רקסונה הוא דוגמא מצוינת לאמצעי טיפוח חשוב, קל ופשוט לשימוש

דאודורנט Rexona הוא כאמור אמצעי טיפוח בסיסי המשמש באופן יומיומי (ולעיתים אפילו פעמיים ביום). היתרון הגדול של דאודורנט Rexona הוא השימוש הקל והפשוט בו - כל שנדרש הוא למרוח את הדאודורנט אחרי מקלחת (או להתיז, במקרה ובחרתם דאודורנט בתצורת ספריי) וזה הכל - השאר כבר יתרחש מעצמו.

השימוש בדאודורנט דוגמת Rexona מבטיח עור שהוא לא רק מטופח, כי אם גם ריחני ונעים. דאודורנט רקסונה ממלא את תפקידו נאמנה בתחום זה, ובעת השימוש בו מובטח למשתמש, כי לא יסבול מריחות רעים (כמו גם סביבתו כמובן). זאת ועוד - בזכות Rexona מובטח, כי לעור עצמו לא יגרם כל גירוי ולא יתפתחו אלרגיות, אלמנט נוסף החשוב מאוד בעת שמירה על טיפוח (שהלא איש אינו רוצה לפגוע בגופו בשל שגרת הטיפוח בה בחר, לפיכך חשוב מאוד להשתמש בתכשירים היפו אלרגניים שנבדקו ונמצאו כי אינם גורמים לגירוי, דוגמת דאודורנט רקסונה, שהלא כל חומרי Rexona נבדקו לעומק ונמצא שאינם מזיקים ).

בשורה התחתונה - המלך הבלתי מעורער של תכשירי טיפוח הוא דאודורנט

דאודורנט רקסונה הוא אביזר חובה שאין להתפשר עליו, וגם מי שאינם שומרים על שגרת טיפוח מורכבת, יכולים להשתמש בו בקלות כאמצעי מינימליסטי המשמש לטיפוח ולשמירה על יופי. בעת שנעשה שימוש בדאודורנט Rexona מיד לאחר המקלחת ומיד לאחר ייבוש העור, הרי שבזכות החומרים העדינים שבו מובטחת שמירה על העור וטיפוחו. זאת ועוד - בזכות דאודורנט רקסונה אפשר להיות נקיים ובטוחים לאורך כל היום ולשמור על בטחון עצמי גבוה בכל פעילות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131452 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126133 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121016 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121004 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128232 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121295 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121228 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica