חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על דאודורנטים ועל הקשר הבסיסי בינם ובין היגיינה

הקשר שבין היגיינה ובריאות הוא קשר ידוע שהוכח על ידי מיטב החוקרים. בזכות מקלחות תכופות, שימוש בסבונים ובשמפו, בזכות משחת השיניים ובזכות מרכך השיער, אנו מצליחים לשמור על ניקיון הגוף ועל מראהו, אלמנטים שלא רק מוסיפים לבריאותנו כי אם גם לביטחון העצמי, לתחושה הנקייה והנעימה, וכמובן - למניעת מחלות.

היגיינה מאפשרת לנו חיים נוחים יותר

תכשירי היגיינה דוגמת דאודורנטים מאפשרים לנו חיים נוחים יותר המקלים על אופן שמירת ההיגיינה. אם בדורות הקודמים היו האנשים משתמשים בחומץ וסודה לשתיה על מנת להפיג ריחות (אם הכירו את תרופות הסבתא האלו), הרי שקיום קיימים סבון, שמפו, דאודורנט ושאר מוצרים המאפשרים שמירה קלה ונוחה על היגיינה. מוצרים אלה מגיעים במגוון ריחות ומרקמים, מה שהופך את שמירת ההיגיינה לעניין נעים אפילו יותר.

דאודורנטים כאמצעי חשוב בשמירה על היגיינה

מטרתם של דאודורנטים היא בראש ובראשונה למנוע ריחות רעים. את הפעולה הזו עושים דאודורנטים בדרכים שונות. דאודורנטים של פעם פעלו בדרך של מיסוך הריחות הרעים באמצעות ריחות אחרים, שאמורים להיות טובים יותר ולהתגבר על הריח הרע. בפועל, דאודורנטים אלה לא תמיד מילאו את משימתם וגרמו לבליל ריחות שלא היה נעים מאוד לסביבה. הדאודורנטים המודרניים יותר, המשתייכים למשפחת האנטי פרספירנטים פועלים בדרך של מניעת המפגש בין הזיעה והחיידקים, ובכך מונעים את היווצרות הפטריות והריחות הרעים. נקודה חשובה נוספת בפעילותם של דאודורנטים היא השמירה על העור וטיפוחו, נקודות חשובות נוספות המאפשרות שמירה על היגיינה, על ניקיון הגוף ועל מראהו הטוב.

דאודורנט רקסונה כשומר על היגיינה

Rexona הוא דוגמא מצוינת לדאודורנט השומר על היגיינה ומסייע בהשגת כל המטרות המצופות מדאודורנט. כך לדוגמא, שומר Rexona על מראה העור ולא רק זאת - דאודורנט רקסונה מטפח את העור ותורם להיגיינת הגוף.

על מנת לשמור על היגיינה ולמקסם את התועלת משימוש בדאודורנט רקסונה , חשוב להשתמש בו רק לאחר מקלחת, ולעולם לא כשכבה נוספת על דאודורנט קיים. במקרים כאלה ייווצר תמהיל ריחות חזק שיגרום אי נעימות רבה. היתרון של רקסונה בשימוש לאחר מקלחת הוא שאז הגוף נקי, שכבות הלכלוך הוסרו ממנו, ובצורה זו יחדור הדאודורנט אל הגוף בצורה מיטבית והחומרים הטובים שבו יתרמו להזנה ולשמירה עליו.

יתרון נוסף של Rexona הוא בהתאמתו לגברים ולנשים באופן מלא, כך שבני שני המינים יכולים לשמור על היגיינה בצורה קלה ונוחה. דאודורנט Rexona מתאים גם לבני כל הגילאים - מבוגרים יכולים להשתמש בו בדיוק באותו אופן כמו מתבגרים, ובזכות עדינותו של דאודורנט רקסונה יכולים כל סוגי העור ליהנות ממנו מבלי להיפגע. בינינו, היגיינה היא חשובה, אבל לא במחיר של פגיעה בעור חלילה, וכזה הוא רקסונה - לא רק מגן בפני ריחות רעים, כי אם גם שומר על העור בזכות חומרים היפו אלרגניים הכלולים בו.

בחרו באיזה דאודורנט תרצו להשתמש על מנת לשמור על היגיינה

כיום, דאודורנטים מגיעים במגוון צורות ומרקמים, כך לדוגמא אם תרצו להשתמש בדאודורנט Rexona תוכלו לבחור בין סטיק, רול און או ספריי. אם אתם רגילים כבר להשתמש בדאודורנט המגיע בפורמט מסוים, תוכלו להשתמש גם בדאודורנט Rexona בדיוק באותה דרך, או שמא תעדיפו לגוון ולשנות ולנסות אופן שימוש אחר. יתרון נוסף של Rexona הוא שאינו משאיר כתמים לבנים על הבגדים, כך שהוא לא רק שומר על ההיגיינה, דאודורנט Rexona שומר גם על מראה הבגדים ועל החופש שלכם לנוע ולהסתובב מבלי חשש מתקריות מביכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן נווה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן נווה

מאת: יונתן נווהצרכנות08/01/131452 צפיות
מחפשים כיריים חדשות למטבח? מאמר זה יסייע לכם בבחירת הכיריים שמתאימות לצרכים שלכם

מאת: יונתן נווהתוספי מזון12/12/126133 צפיות
מספר פרמטרים קובעים את איכות המים אותם אנחנו שותים. במאמר זה נפרט אותם ואת השפעתם על גופינו.

מאת: יונתן נווהמחשבים וטכנולגיה - כללי15/11/121016 צפיות
כחלק מהעידן הדיגיטלי, המחשבים הולכים תופסים חלק ניכר יותר מחיינו, מה שיוצר ביקוש למשרות בתחום זה. במסגרת מאמר זה, נספר את מה שכדאי לדעת אודות לימודי מחשבים ולימודי הנדסה.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121004 צפיות
משפחות שמציבות מיני בר מים במטבח נהנות מכמות גדולה וזמינה יותר של מים, הן לצורך שתייה והן לצורך בישול. עם זאת, חשוב לבחון את אופן הפעולה של מסנן מים על מנת להבין במה בדיוק מדובר. כל הפרטים במאמר

מאת: יונתן נווהביטוח חיים15/11/128232 צפיות
ביטוח חיים הוא סוג מסוים של ביטוח שנועד להבטיח שגם במקרה בו יאבד המבוטח את כושר העבודה שלו וגם אם חלילה וחס ייפטר המבוטח, עדיין יוכלו יקיריו לקבל קצבה חודשית ועתידם יהיה מובטח ולא לוטה בערפל. בטקסט הקצר שלפניכם איגדנו כמה פרטי מידע שחשוב לדעת על התחום המורכב והכל כך חשוב של ביטוח חיים

מאת: יונתן נווההלוואות15/11/121295 צפיות
לפני כמה שנים נפתח שוק ההלוואות בארץ לשחקנים חדשים שאינם רק הבנקים. כיום שוק ההלוואות הרבה יותר ידידותי וניתן לבחור מתוך מגוון רחב של היצע - כל הפרטים במאמר.

מאת: יונתן נווהצרכנות15/11/121228 צפיות
מכונת הכביסה של היום, למעט שינויי קצה קטנים כאלה או אחרים, כלל לא שונה ממכונת הכביסה של פעם, אולם קשה לנו לדמיין את חיינו בעידן הזה ללא מכונת כביסה - במאמר נסקור את ההבדלים בין מכונות הכביסה השונות ומאפייניהם.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185563 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183982 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184131 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184254 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173014 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172311 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172305 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica