חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להשיג ראיון עבודה בהייטק ולעבור אותו בהצלחה בדרך לעבודה בהייטק

עבודה בהייטק, אנשים רבים מחפשים עבודה בהייטק מסיבות שונות ומגוונות, חלקם פוטרו מעבודה קודמת, חלקם בוגרים טריים של אחד ממקצועות לימודי ההייטק וחלקם פשוט רוצים להחליף עבודה בשל רצון לגוון, להתקרב למקום המגורים, לשפר את תנאי ההעסקה וכו'.

תהיה הסיבה אשר תהיה, בשל ריבוי המועמדים לרוב התפקידים המוצעים חשוב לדעת איך להתבלט ולבצע חיפוש עבודה בהייטק בצורה נכונה ובבוא העת כשתזומנו לראיון עבודה בהייטק לדעת גם איך לצלוח בראיון.

קורות חיים הייטק

הדבר האולי חשוב ביותר בחיפוש עבודה בהייטק הוא קודם כל לרשום קורות חיים למשרת הייטק בצורה נכונה.
אנשי הייטק רבים עושים טעות כאשר הם כותבים קורות חיים מבלי להיעזר במאמר המסביר בדיוק, כיצד יש לכתוב קורות חיים למשרת הייטק.
חפשו באינטרנט מאמר טוב בתחום קורות חיים הייטק שנכתב במיוחד עבור מחפשי עבודה בהייטק והשתמשו בו.
ליחצו כאן לדוגמא למאמר מומלץ בנושא: קורות חיים הייטק.

חיפוש עבודה בהייטק

כאשר מחפשים עבודה בהייטק, מומלץ לעשות זאת בצורה מסודרת ושיטטית:
לחשוב היטב ולרשום מה הם המשרות בהם אתם מעונינים, להכין קורות חיים עבור משרות אלו, לרשום בפניכם באופן מסודר אתרים של חיפוש עבודה בהייטק, חברות השמה המתמחות בהייטק, רשימת חברים מהתחום שעשויים לעזור וכו' ולחפש ביסודיות ובאופן מסודר לפי הרשימה.

הכנה מוקדמת לראיון עבודה בהייטק

כתבתם קורות חיים להייטק, ביצעתם חיפוש עבודה בהייטק בצורה מסודרת וזומנתם למספר ראיונות עבודה בהייטק.
חשוב מאוד להתכונן לראיון העבודה בצורה מסודרת:

1. הכנה חיצונית: מקלחת, לבוש הולם ונקי, היגיינה כללית.
זה אולי נשמע לרובכם טריוויאלי וטוב שכך, אך תתפלאו לשמוע כמה אנשים מגיעים לראיון עבודה בהייטק מבלי שתרחו להתקלח בבוקר, עם ג'יס קרוע או מבלי שתרחו לצחצח שיניים.
התלבשו בצורה הולמת, אל תגיעו בג'ינס קרוע, טי שירט מבדרת או כפכפים אבל גם אל תגיעו בחליפה ועניבה.
לבוש מומלץ יהיה חולצה מכופתרת חלקה או חולצת גולף פשוטה ומכנס חקי או מכנס ג'ינס מסודר וארוך וללא חורים.

2. קיראו על החברה באינטרנט, מה היא עושה, איזה מוצרים היא מציעה, לימדו עליה קצת לפני שאתם מגיעים לראיון העבודה בחברת ההייטק.

3. בידקו היטב כיצד להגיע לראיון העבודה בחברת ההייטק, בררו כתובת, פיתחו מפה, תיקחו בחשבון פקקים, הליכה מחנייה מרוחקת וכו' והגיעו לפחות 10-15 דקות לפני הזמן.

הכנה לשאלות ראיון העבודה בהייטק

התכוננו לראיון העבודה בהייטק, עיברו הייטב על חומר רלוונטי, עיברו על קורות החיים שלכם, וודאו שאתם זוכרים ויודעים להסביר היטב על פרויקטים שהייתם מעורבים בהם ועל חלקכם בפרויקטים אלו.

השתמשו באינטרנט וחפשו שיחזורים של ראיונות עבודה קודמים בחברת ההייטק, וודאו שאתם יודעים לענות על השאלות שמועמדים אחרים נשאלו בחברה.
השתמשו גם בשחזורי ראיונות עבודה בחברות הייטק אחרות למשרות דומות.
שאלו בפורומים אנשים שעובדים או עבדו בעבר בחברה על מה כדאי לכם להתכונן.
לשם כך תוכלו להשתמש באתר ג'ובוט - אתר מידע למחפשי עבודה בהייטק.

אז שיהיה בהצלחה בחיפוש עבודה בהייטק !!!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא - מהנדס תוכנה, צוות ג'ובוט

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148776 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128756 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128605 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128507 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128363 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica