חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנות לקראת ראיון עבודה טלפוני

 

לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוסלקראת ראיון פנים מול פנים.

הכנות לפני ראיון טלפוני.

לפני ראיון טלפוני רצוי להערך כמו לראיון פנים אל פנים, לפני ראיון הטלפוני הכן את קורות החיים שלך ואת הגדרת התפקיד הכן מספר שאלות תרגול שעשויים להישאל במהלך הראיון.

ודא ששומעים אותך טוב.

ודא שאתה משתמש בטלפון שהוא אמין, כך המראיין יכול לשמוע את הקול שלך באופן ברור וגם אתה תוכל לשמוע את המראיין.

אם מסרת את מספר הטלפון סלולרי בקורות החיים שלך וודא שהטלפון טעון בכול שעות היום , אם אפשר השתמש בקו תקשורת  הביתי במהלך הראיון על מנת למנוע  הפרעות בקו משיחות אחרות,הפרעות אחרות.

להתלבש.

למרות שהראיון יערך בטלפון חשוב במיוחד בראיון מהבית  להקפיד להיות בלבוש המכבד את המעמד לבוש בהתאם  יכול לעזור לך להיכנס למסגרת הראיון ולעזור לך להתנתק מהסביבה הטבעית ולקחת את השיחה ברצינות.

לעמוד או לשבת זקוף.

בין אם אתה יושב על כיסא או ספה, שולחן או ליד שולחן הכתיבה, ודא שאתה יושב זקוף, כך המראיין שלך שומע אותך בבירור.

להישאר ממוקד.

למנוע הפסקות, כדי  לנהל את הראיון בחדר שקט או לבד בחדר  שבו אין רעשים,הפרעות שעלולים להוציא אותך מקו המחשבה, הימנע מלעשות דברים אחרים בו זמנית, כגון צפייה בטלוויזיה,גלישה באינטרט, דיבור עם שאר בני הבית,וכו.

להקשיב למראיין.

רשום את השאלות שמראיין שואל אותך על מנת שתוכל לארגן את המחשבות שלך במהלך הראיון ורשמו מילות מפתח כדי לשמור על מסלול שיציג אותם ברושם טוב  כאשר תתחילו לענות על השאלות.

להיות אדם חיובי.

נסה להישמע אופטימי במהלך הראיון ,חשוב לתת למראיין את הרושם שאתה מעוניין בתפקיד.

יש להשתמש במילים פשוטות, תגובות ישירות  במתן תשובות לשאלות של המראיין.

ענה על השאלות כמו בראיון עבודה פורנטלי.

לענות בכנות ובאופן מלא, לספק פרטים נכונים כמו  בראיון הפורנטלי ,אם יהיו אי התאמות בין התשובות שאמרתה למראיין בטלפון לבין המראיין הפורנטלי הראיון יסתיים מהר ויגרום לך למבוכה,ביזוז כסף וזמן.

להיות אדיב כלפי כול מראיין

הצג את עצמך בטון אדיב בכול זמן הראיון בתחילת  השיחה אל תשכח להגיד שלום  ולהודות למראיין בסופה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים רבים מאפשרים אינטראקציה בין מחפשי עבודה למעסיקים חלק מהאתרים אלו  דורשים תשלום וחלקם כגון לוח דרושים אולפרי  מאפשר חיפוש עבודה חינם בזמן המתאים לך ביותר אם זה לאחר שסיימת  את העבודות הבית  או כול זמן אחר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח דרושים אולפרי

מאת: לוח דרושים אולפריאימון לחינוך08/11/121315 צפיות
עובדים רבים מתכננים למצוא עבודה חדשה אם זה לאחר פרישה ,לימודים שיחרור מהצבא אלו מקצועות ממשיכים להיות מקצועות פרקטיים שאפשר להתפרנס מהם.

מאת: לוח דרושים אולפריעסקים מהבית12/10/128600 צפיות
כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפרימשפחה וזוגיות - כללי02/07/121356 צפיות
לרבים מבני הנוער בייביסיטר היא עבודה הראשונה שאותה יעשו אם זה כדי להרוויח הכנסה בחופשת הקיץ או כעבודה בעת לימודים, מהם טכניקות המתאימות לשמירתם של הילדים על ידי בייביסיטר.

מאת: לוח דרושים אולפרירשתות חברתיות09/06/1224215 צפיות
רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר חוללו מהפכה בדרך שבה אנשים מתקשרים. הם מספקים גישה מיידית לקבוצות ויחידים שונים, מה שמאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני ללא תלות בכסף,מיקום או זמן אך כמו כול דבר אחר גם לה יש חסרונות ויתרונות

מאת: לוח דרושים אולפריצבא וביטחון11/05/122071 צפיות
צבא הגנה לישראל (צה"ל) מציע מספר עצום של הצעות עבודה לאזרחים לשרות בקבע לבעלי דרגות צבאיות (קצינים,נגדים) ולבעלי תארים אקדמאים (מדעי המחשב ועוד), כיצד להתגייס לאחר שיחרור.

מאת: לוח דרושים אולפריעבודה וקריירה - כללי14/04/121169 צפיות
רבים מאיתנו נהנים בשעות הפנאי מגלישה באינטרנט משוחחים מקבלים חדשות באמצעותה בנושאים שונים אם זה על גבי רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק כיום יותר מבעבר ניתן לחפש תעסוקה באמצעותה .

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148778 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128757 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128606 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128364 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה03/10/118497 צפיות
מזל טוב! לאחר ששלחתם קורות חיים, הוזמנתם לראיון עבודה. מכאן נראה שהדרך למשרה קלה. אולי תופתעו לגלות כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו-"לזרום אתו"

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica