חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום כיף לזוגות

מאת: שגיאמשפחה וזוגיות - כללי27/03/20111873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום כיף לזוגות
אם אתם חוגגים  שלוש עשרה שנות זוגיות יחדיו ואתם מחפשים רעיונות כיצד לרענן ולחדש את הזוגיות בינכם כדאי שתחשבו בכיוון של ארגון יום כיף לזוגות.
לימי כיף הכוח שלהם, ביכולתם של ימי כיף לסייע לשני בני הזוג לייצר זכרונות, לחוות חוויות חדשות ומרגשות ובעיקר להזכר כמה טוב להם יחדיו.
רעיונות עבור יום כיף לזוגות
•    יום כיף בספא - באם החלטתם שאתם מעונינים לחוות יום כיף לזוגות כדאי שתחשבו על ביצוע של יום כיף דווקא במתחם ספא. מתחם ספא מפנק יסייע לכם להתאהב מחדש. בעת שיום כיף נערך בספא מקבלים שני בני הזוג טיפול ספא מפנק המרגיע את השרירים ומפנק את החושים.
•    יום כיף עם סדנא וארוחה - בנוסף יכולים בני הזוג לעבור סדנא זוגית חוויתית במגוון נושאים לבחירה כאשר במהלכה ולאחריה מוגשים לבני הזוג ממיטב פירות העונה לצד שתייה מתוקה במגוון טעמים. את יום הכיף בספא יכולה לסיים ארוחת גורמה טעימה במיוחד שתפנק את החך של שני בני הזוג ותשאיר בהם טעם של עוד.
•     יום כיף בחוף הים- אופציה  נוספת לעריכת יום כיף לזוגות היא לערוך יום כיף קטן וצנוע בים, לקחת סלסלת פיקניק מפנקת להניח בקבוק יין, קופסא של תותים חתוכים,, מיטב פירות העונה, כריכים קטנים, שמכה ומחצלת ולנסוע יחדי לים. תתפלאו לגלות כמה הדברים הקטנים הם אלו שיוצרים כיף אמיתי, הם אלו שמרגשים באמת.
•    יום כיף זוגי עם אטרקציה – לבני זוג אתגריים שאוהבים אקשן וריגושים תתאים יותר אטרקציה מסעירה מאשר ישיבה לצד בריכה או צפייה בשקיעה, צניחה חופשית יחד, נסיעה בכדור פורח,טיסה בשמי הארץ,, בנג'י כל אלה ועוד יכולים להיות אופציה טובה ליום כיף זוגי ומסעיר עם בן הזוג.

ואם אתם עדיין מתלבטים ואינכם יודעים איזה אופציה תתאים לכם ולבן הזוג, ואתם רוצים להשאיר בידיו את האופציה ריכשו עבורו שובר מתנה זוגי, המקנה כניסה לבילוי לבחירתו . האתר אקסטרא בונוס למשל מציע מגוון רחב של שוברי מתנה זוגיים לרכישה.
שיהיה לכם יום זוגי רומנטי ומוצלח

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121472 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121382 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111762 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112027 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115278 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119257 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111758 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215203 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204706 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173106 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica