חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמינים מעוצבים

קמינים מעוצביםעורו, אחים ! קמינים, אחים ואש אמיתית היו תמיד חלק מאורח החיים ועיצוב הבית באירופה. כמי שגופם במזרח ונפשם במערב, הישראלים אינם מהססים להכניס אח לבתיהם, גם אם החורף בארץ הוא יותר בגדר משאת נפש מאשר עונה אמיתית. חברת "בלוך עיצובים" הצרפתית, מראה לנו את הדבר האמיתי.

במרחק 20 דקות נסיעה מדרום לעיר ליון בצרפת נמצא חדר התצוגה של "בלוך עיצובים". כבר בכניסה , קמיני הזכוכית נוסכים במבקר חמימות נעימה. מיומנות אדריכלית, עיצוב הבית בקווים נקיים ואצילות החומרים מרכיבים יצירות אומנות שימושית אלו, המוזמנות על ידי לקוחות ברחבי העולם: בפריז או בדובאי, במילנו או בישראל. אם כי חייב אדם להודות שדובאי וישראל לא ממש זקוקות לאח בוערת...

בלוך עיצובים מעורבת כיום בכמה מעבודות חידוש ושיפוץ מרתקות, כמו אלו הנעשות ב-"L````Hotel de Noailles" בפריז, בניצוחו של פיליפ סטרק, עבור חברת Baccarat. Place des Etats Unies, ארמון המשתרע על 3,000 מטרים רבועים, הממוקם במרכז פריז אשר אירח בין כתליו כמה מהשמות המוכרים של המאה העשרים, כמו לואיס בונואל, סלבדור דאלי, ז````אן קוקטו, מאן ריי ואחרים, מתהדר אף הוא בשני קמינים מרהיבים מצופים במראות קריסטל, שעוצבו והותקנו ע"י בלוך.
"הסביבה ומורכבות המקום דחפו אותי לעצב את שני קמיני המתכת, ואת החלק הפנימי בפלדת אל-חלד: שניהם פועלים על גז, בעלי חלל תת רצפתי לעשן, כאילו אין ארובה", מסביר ז````אן-פרנסיס בלוך, שהוזמן ע"י פיליפ סטרק להצטרף למלאכת השיפוץ המקיף. "חוג הלקוחות שלנו מגלה התעניינות גוברת והולכת בקמיני גז, יותר מאשר בעבר, כשההתעניינות בקמיני גז שיקפה 30% מהביקוש, בהשוואה לביקוש של 70% בפרוייקטים של קמיני עצים; אופנת בעיצוב הבית כיום השתנתה לחלוטין". קמינים המופעלים בגז פוטרים את בעליהם מעול הדאגה לעצים ולניקיון והם קלים ונוחים לתפעול ותחזוקה.
בחדר התצוגה שלך "בלוך עיצובים מתרשמים הלקוחות ממגוון האפשרויות אין סופיות כמעט: קמינים בכל צורה, גודל עיצוב וצבע הניתנים כולם להתאמה אישית.

קמינים המופעלים בגז פוטרים את בעליהם מעול הדאגה לעצים ולניקיון והם קלים ונוחים לתפעול ותחזוקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091646 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091208 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091464 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091256 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091258 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091312 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091425 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142482 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138408 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132516 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132134 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132376 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132268 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132069 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica