חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארונות קיר מודרנים

מאת: פורטל עיצובתחביבים18/06/2009852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארונות קיר מודרנים ארונות קיר, כבר מזמן אינן רהיט פונקציונאלי המצוי בלית ברירה באחד החדרים בבית. כיום עיצובי ארונות הקיר אלגנטיים , מהודרים ותורמים לשדרוג המראה הכולל של החדר בו הם מוצבים.

ארונות קיר מתאימים מאד לסגנון העיצוב המודרני , בו חלל פתוח וממועט רהיטים מאפשר מרחב ומעניק איזה שיק מעניין. ארונות הקיר מתקבלים כמו תמונה על קיר. לעיתים מותקנת עליהם מראה גדולה ושימושית או ציפויים שונים המתאימים לאר פרטי הריהוט.

חלקה פנימית נכונה, תורמת רבות לשימוש נוח ויעיל בארון. ניתן ליצור ארון קיר עם שילוב של עץ וזכוכית חלבית, כאשר העץ משמש גם לבניית המיטה בחדר השינה. הכנסה של מוטיבים עיצוביים הלקוחים משאר הרהיטים בחדר והכללתם בעיצוב ארון הקיר יהפכו את החדר להרמוני ואסתטי.

חדרי ארונות רבים הם בעלי ארונות קיר, רק שהפעם הם ללא דלתות. מבחינת החלוקה הפנימית, לעיתים מדובר במדפים ולעיתים במעין כוורת סימטרית. ארונות קיר יכולים להישאר ללא דלתות, אך יש לדואג לפתרון בעיית האבק הנערם על הפריטים.

ארונות קיר מצוידים לרוב בדלתות הזזה שגם הן מסייעות בחסכון של מקום. דלתות ההזזה חייבות להיות בעלות מסילות איכותיות ופרזול משובח על מנת שהדלתות תוכלנה לנוע עליהן בקלות רבה וללא השמעת רעש. פרזול דלתות משובח, יאפשר לכם ליהנות מארונות הקיר לאורך שנים רבות.

עיצובי ארונות הקיר הם מרהיבים ומפוארים למשל: ארונות קיר מעוצבים אשר בנויים מדלתות הזזה בעלות מסגרת עץ בגוונים כהים או בכל גוון שתבחרו, והן משולבות עם לוחות זכוכית בגוון מט. ארונות אלו נהנים ממראה מודרני ונקי ומתאימות לחללים גדולים וקטנים.

ארונות קיר בעיצוב מודרני וחדשני, שלהן דלתות בעלות פרופילי אלומיניום עם שלושה לחות רוחביים לכל האורך, כאשר הלוח המרכזי עשוי זכוכית מט אלגנטית.

קיימים גם עיצובים אוונגרדיים ופורצי דרך כמו, ארונות המשלבים דלתות בציפוי מיוחד שהו בעל מרקם גלי ונועז ומגיע במספר גוונים לבחירתכם. מסגרות הארון עשויים חומרים איכותיים ורמת הגימור גובהה.

שימוש בזכוכית לחזית ארונות הקיר חשובה במקרים בהם רוצים להקטין מעט את החלל. זכוכית שקופה, אטומה או בצורת מראה, מגדילות משמעותית את החלל באופן אופטי. עובדה נהדרת המעניקה לכם מספר יתרונות במוצר אחד.

כיום , נכנסו לשוק מערכות קיר. הכוונה היא לארון קיר אחד הכולל בתוכו מספר פתרונות. מערכות אלו כוללות ארון קיר, בעל מדפים או בצורת כוורת, אשר במרכזו או בחלק אחר ממנו קיים מקום פתוח להתקנת מסך טלוויזיה למשל. המערכת בעלת חזות מהודרת ומאפשרת לכם ליהנות מפתרון אחסון חכם ואסתטי במיוחד. אתם אינכם זקוקים לשטח מיוחד למסך הטלוויזיה ולארון , כך שגם מבנים בעלי חללים קטנים יכולים ליהנות מכל העולמות מבלי ליצור עומס. מערכות קיר שכאלו מתאימות גם לריהוט ביתי, גם לריהוט משרדי וגם לריהוט מוסדי כמו חדרים של בתי מלון.

ארונות קיר אם כן משנים לגמרי את הקונספט שלהם והופכים לרהיט נחוץ, מעוצב ושפותר בעיות אחסון רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091607 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091170 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091421 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091219 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091220 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091274 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091386 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica