חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי לצפות בשידורים ישירים דרך שידורי לווין באינטרנט ?

מאת: ron cohenתרבות דיגיטלית30/03/20111780 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלויזיה באינטרנט

המצב הכלכלי בימינו מאלץ אותנו לחסוך בכל מקום שאפשר והקטין התחייבויות גדולות כקטנות, אך כשמדובר בחברות הכבלים והלווין אשר מתנהגות כמונופל בארצינו הקטנה ומחייבות אותנו לחתום על התחייבות ארוכת טווח ותשלומים חדושיים בילתי סבירים של בין 200 שקלים ל 370 שקלים לחודש מאוד קשה לנו להלחם ומצד שני לא כלל לוותר על צפייה בטלוויזיה אשר ממלאה את רגעי השעמום שלנו בשידורים ישירים בתוכן איכותי, מה שלא קורה בפועל לאחר ששילמתם .

ברוכים הבאים לתוכנה המהפכנית שתאפר לכם שידורי לווין באינטרנט עם אלפי ערוצי תוכן איכותיים ושידורים ישירים מכל העולם כולו

- ללא תשלום חודשי
- ללא התחייבות
- ללא שיבושים
- ללא חיובים לא רצויים של חברות הכבלים
- ללא חומרה, ממירים, חציבות בקירות ותשלומי התקנה "חד פעמיים"
- ללא תשלומי פיקדון על ציוד החברה
- ללא מספר ערוצים מוגבלים לצפיה לפני סוג החבילה
- ללא HOT וללא YES

24\7 של 3500 ערוצים שידורים ישירים באיכות של שידור HD מהפכנית בכל שפה שהיא ובכל נושא שרק חפצת.
אוהב כדורגל? בעזרת שידורי לווין באינטרנט תוכל לצפות כל ערוצי הכדורגל ישירים מכל העולם באיכות גבוהה , מחפש לגנוב כמה שעות בודדות עם ערוצי מבוגרים? אפילו את זה יש לנו בכמות מאוד גדולה בסוגים שונים ובאיכות בלתי נתפסת.
אוהב סרטים? תוכל לצפות באלפי סרטים חדשים שבארץ עדיין לא שמעו עליהם ורק בזכות שידורי לווין באינטרנט תוכל לצפות בהם בצפייה ישירה בסלון ביתך
ועוד ועוד.
אז איך זה בידיוק עובד?
שידורי לווין באינטרנט עוברים על גבי רשת האינטרנט ישירות למחשב דרך התוכנה מיוחד שאנחנו פיתחנו אשר מאפשר צפיה ישירה ב 3500 ערוצי טלויזיה מכל העולם ישירות לטלוויזיה שלכם בסלון או במסך המחשב הביתי שלכם.
כך אתם תוכלו להנות משידורי לווין ושידורים ישירים ואיכותיים שאף אחד אחר לא חלם ללא שום עלות חוץ מעלות מינימלית וחד פעמית של התוכנה ב 50$ בלבד ויש לכם שידורים ישירים של הכל מהכול דרך שידורי לווין באינטרנט לעד.
נישמע מסובך?
ממש לא!

לחץ על הלינק למטה רכוש את התוכנה
•  הפעל את התוכנה וצפה בשידורים ישירים באיכות HD לעד ללא כל תשלום נוסף
•  התקן את התוכנה לשידורי לווין באינטרנט על גבי מחשב המחובר לרשת
•  קשר בין המחשב למסך הטלויזיה הביתי על ידי קבל איכותי וצפה מסלון הבית בשידוריםישירים 
•  שב על הספה בנוח הכן לעצמך פופקורן, פתח בירה קרה וצפה בסרטים , ערוצים למבוגרים, ערוצי מוזיקה, ספורט וחדשות בשידורים ישירים  וכל זה על ידי שידורי לווין באינטרנט ללא עלות חודשית

בתשלום של חצי חיוב חודשי אחד בחברת הכבליםאתם מקבלים את החבילה המקסימלית הזו לכל החיים, שידורים ישירים מכל מקום בעולם בכל שפה שרק חלמתם, כל סידרה או סרט שרק חפצת 
בשורה התחתונה גם שידרגת משמעותית את איכות ותוכן השידורים בביתך וגם 
חסכת אלפי שקלים בחודש על שירותי הכבלים שלא מספקים את הסחורה.





 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

satellitedirect.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ron cohen

מאת: ron cohenתרבות דיגיטלית30/03/111651 צפיות
בימינו אפשר גם בלי HOT או YES. בלי התשלומים המופרזים וההתחיבויות החודשיות שהם דורשים כמונופול על שוק תוכן הטלויזה. יש אלטרנטיבה טובה יותר בעלות מינימלית חד פעמית, קראים לה: שידורי לווין באינטרנט

מאת: ron cohenתרבות דיגיטלית30/03/111212 צפיות
טלויזיה באינטרנט הינו הדבר הבא ללא כל ספק, המאמר הבא נסקור את הטכנולוגיה ואת עתידה המהפכני

מאת: ron cohenתרבות דיגיטלית30/03/111686 צפיות
טלויזיה באינטרנט התרונות חסרונות , עבר ועתיד

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172466 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152967 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152234 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica