חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים - מלון בדובאי

מאת: פורטל עיצוברשתות חברתיות18/06/20091094 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב פנים - מלון בדובאי בעוד אנו עוסקים בחלומות, יש העוסקים בהגשמתם. התואר "שוויץ של המזרח התיכון" ראוי להנתן לאמירות דובאי במפרץ הפרסי. מלון "בורג```` אל ערב" הוא דוגמה מאלפת לכך ומוכר כסמל לאדריכלות ועיצוב פנים בקרב אדריכלים מפורסמים בעולם,מתכננים טיול בדובאי? "בורג```` אל ערב" הוא המלון לשהות בו. לו מנורת הקסמים של אלדין היתה מגיעה לידיהם של מתכנני מלון "בורג```` אל ערב" ספק רב אם הם היו מצליחים ליצור באמצעותה יצירה מפוארת יותר מזו שהצליחו ליצור בכלים קונבנציונאליים יותר. מלון בורג```` אל ערב נראה כאילו נלקח מאגדות אלף לילה ולילה ומצא עצמו שתול בהווה. המבנה המרהיב בצורת מפרש ענק הפרוש מעל למרחבים הים הכחולים, מתנוסס לגובה 321 מטר, גבוה יותר ממגדל אייפל ונמוך רק בשישים מטר מ"אמפייר סטייט בילדינג" בניו יורק. אם נוסיף לכך את העובדה שהקומפלקס כולו נבנה על אי מלאכותי במרחק 300 מ```` מהחוף, יאלצו גם היותר ציניים שבינינו להודות שמזרח תיכון חדש הוא רעיון לא רע . בורג```` אל ערב הוא המלון הגבוה בעולם וצלליתו דמוית המפרש הפכה לסמל של דובאי, מונומנט אולטרה מודרני אשר חזיתו מרמזת על הנפלאות הממתינות לאורחים בין כתליו. המלון הוא חלק מקופלקס בילוי ונופש הקרוי Jumeirah Beach Resort ומכיל גם פארק מים משוכלל ומלון נופש נוסף. השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לבין המסורת העתיקה של הכנסת האורחים הופכת את בורג```` אל ערב לסמל המהות של דובאי, המשלבת בין חידושי ההווה לבין מסורות העבר. העובדה שהאזור כולו מבוסס בנפט אשר מחירו מאמיר מיום ליום, ודאי שאינה פוגעת ביכולת הפיננסית להקים פרוייקטים אדירים כמו בורג```` אל ערב. חברת האחזקות "ג````ומיירה" אשר המלון נמצא בבעלותה, שייכת לאיל ההון מוחמד עלי אלבר, אשר מחזיק באמצעות "ג````ומיירה" מלון במנהטן, בונה מלון בשנחאי, ומתכנן להתרחב לסן פרנסיסקו,בייג````ין, מיאמי, והאיים הקריביים... בבורג```` אל ערב, 202 חדרים וסוויטות, בגובה כפול בשטח הנע בין 170 מ"ר לחדרים הקטנים, לבין 780 מ"ר בסוויטות המלכותיות. לכל אחד מהחדרים מפתחים חזית זכוכית לכיוון הים והם מכילים בתוכם פאר מדהים עתיר שיש, שטיחים יקרים, מראות, ריהוט מעוצב, קטיפה, עור ופסיפס עוטפים כל אורח באוירה קסומה ומאפשרים לו להרגיש, לפחות ללילה אחד, כמו הרון אל ראשיד, באחד מאלף ואחד הלילות, ואולי אף יותר מכך, כיוון שכל חדר מצוייד גם בכל אביזרי הטכנולוגיה העכשווית הכוללים מסכי פלזמה גדולים, די.וי.די, מחשב, חיבור קבוע לאינטרנט, פקס, מכונת צילום ושליטה מרכזית בתאורה ובמיזוג האויר. כל הפאר הזה מחויר לעומת העיצוב פנים המדהים, המוגזם והמסחרר התוקף את חושיו של האורח בשטחים הציבוריים: יש אשר יאהבו זאת ויש אשר יעוו את פניהם לנוכח אנדרטת הקיטש ויחפשו, לשווא, איזה רמז לאיפוק- בכל מקרה, שטחיו הציבוריים של בורג```` אל ערב לא נועדו להיות רקע ניטרלי ושקט לפעילות האנושית המתרחשת בהם, הפאר הוא השחקן הראשי, ההגזמה היא הנורמה ולאורחים המסוחררים לא נותר אלא לשוטט בתוך התפאורה הפנטסטית ולהדחיק כל הרהור על מינימליזם. לובי בוהק ונוצץ בעל רצפת פסיפס בצהוב כחול ושחור, מוקף בעמודי זהב עצומי מידות וחלון זכוכית ענק משקיף אל מימי המפרץ, בעיצוב פנים מדהים נתקל גם בספא, מכון כושר, מסעדות: הכל מרוצף ומקורה בשיש ובפסיפסים, זהב וארגמן מכל עבר בתערובת סגנונות עיצוב פנים משלל תקופות ומקומות, עם בולטות מסויימת לסגנונות יווני קלאסי, רומי, מצרי עתיק, ואל לנו לשכוח את צרפת לפני המהפיכה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל עיצוב

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091606 צפיות
דלתות כניסה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091169 צפיות
סורגים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091420 צפיות
פינות אוכל

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091218 צפיות
מערכות ישיבה

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091219 צפיות
דלתות

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091273 צפיות
מטבחים

מאת: פורטל עיצובשיפוצים21/07/091385 צפיות
ריהוט כפרי

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica