חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה על סקס ופורנו

מאת: רפי פליצרשיווק מגזרים04/04/20119617 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הדחף לסקס חינם פורנוגרפי באתרים השונים ? טכנולוגית האינטרנט הביאה איתה נגישות מעולה ייחודית ביותר בכל התחום לסיפורי סקס פורנוגרפים. בני אדם רבים מאיתנו פתאום מוצאים עצמם מתמקדים ויושבים שעות אין סופיות מבקרים בטיובים ברשת חזקים של סרטי סקס ורואים פורנו בכל השיטות. החשיפה לאתרים קלה, השימוש במקרים ושל האופי של סקס כמובן בקליפים ברשת פשוט הכל נראה בהחלט לא אמין , עולה השאלה האם באמת במקרים של הסרטים של הפורנו הבנות מארגנות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה משחק ? ומדוע אנחנו כאנשים כל כך מכורים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הגבול בין זה שסקס מזיק ביום יום בלי שתדעו.



בוא נדבר על התמכרות של סקס
פורנוגרפי אינה מוגדרת על ידי מומחים כמחלה אלא בעית התנהגות קומפלוסיבית. ישנה מחלוקת האם בכלל קיימת התמכרות לסקס פורנוגרפי אך בטח שאין חילוקי דעות שבטוח קיימות השפעות מסוכנות בכל הנוגע לרצון הגדול של סרטי סקס פורנוגרפי בבכמות גדולה.

התלות לפורנו היא התמכרות נפשית שכמובן כוללת תופעות פיזיות שחופפות לסמים.

המתנגדים לקיומה של ההתמכרות מאמינים שצריכת סקס במצלמות פורנוגרפי הגיע בכדי לרוץ הרחק מהמלחמה נפשית עם ריגושים אחרים ולא כל כך נוחים וטקטיקה לטפל היא ע”י טיפול ברגש המודחק.

בעיה שסרטוני סקס פורנוגרפיים עלולים גורמים:

[]אי נעימות בסוג החיים של מאורסים 

[]תלות גלישה וצפיה במצלמות סקס וירטוליות ברשת ובזבוז זמן מיותר בישיבה מול המסך מחשב

[]אי אמונה לבין בני הזוג הידידים 

[]חסרון תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג הידידים 


כמו כן רב של המגרעות השונות הן בקרב לזוגות מאורסים מצד שני הזכרים הרווקים יכולים לבצע כל כל העולה על הדעת והסקס במצלמות
הופך בצד הזה של מטבע צורה של חוויה עם החברה וגם חיי סקס שלא יצא לכם לפגוש

בדר\"כ הכי כיף להתנסות בדברים שמעט שסותרים את החיים האמתיים הנורמטיבי ואין חשיבות שנות חיי גיל הגולש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שיהיה לכולם קריאה מהנה והרבה סקס חי ובמיוחד שיהיה גם סקס בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפי פליצר

מאמרים נוספים בנושא שיווק מגזרים

מאת: ורה ריףשיווק מגזרים21/04/152322 צפיות
שיווק ופרסום ברוסית: מתי יש לקדם את העסק ברוסית בישראל. מה הדרכים לשיווק ברוסית בארץ. מאח החברה שמתמחה בפרסום ברוסית.

מאת: ערן רותם שיווק מגזרים07/09/129279 צפיות
על מנת לשווק יעיל ובצורה אפקטיבית שמניבה תוצאות, עלינו להתאים את המוצר/שירות לקהל מטרה, ואת המסר וערוץ/תמהיל השיווק - ללקוח היעד. בין השלבים הראשונים והקריטיים ביעוץ ותכנון שיווקי ואסטרטגי, נמצא זיהוי ואיפיון קהל היעד. מענה על השאלה מי הם הלקוחות שלנו? "מגזר", "סקטור", "נישה", "סגמנט", "ציבור", "קהל" - הם כולן מילים של פילוח. נשים או גברים, דתיים או חילוניים, תושבי גוש דן או פריפרייה, צרכני מחיר לעומת מותי מותגים - הינם פילוחים. אז למה כל כך חשוב לבצע פילוח שוק? ואיך זה תורם לשיווק יעיל?

מאת: אבי בנטובשיווק מגזרים04/06/118438 צפיות
מי שמחפש חברים בעבודה שיקום, ויצעק בקול אני, לעבוד באים לעבוד, כך לאיש המכירות עם הלקוח, אני יעשה לך סדר בראש, מי חבר של מי, תאום ציפיות

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: FRUMAשיווק מגזרים23/08/099000 צפיות
עקרונות החשיפה והשווק למגזר החרדי. יוזמה עצמאית כלכלית לשווק למגזר החרדי, ע"י יצירת אתרים מסונני תוכן כלכלי-צרכני במיוחד למגזר החרדי. יצירת רשימות דיוור אלקטרוני מהציבור החרדי לאלו שאינם מעוניינים כלל להשתמש בשירותי הגלישה, לשליחת תוכן כלכלי - צרכני והודעות המיועדות לציבור החרדי. יצירת קשרים עם רשתות שותפים המעוניינים לשווק לציבור החרדי ואשר יהיו מוכנים להתאים את התוכן לציבור זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica