חפש מאמרים:
שלום אורח
21.01.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי שמחפש חברים בעבודה שיקום

מאת: אבי בנטובשיווק מגזרים04/06/20117790 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שמחפש בעבודה חברים שיקום, אני לא, חשוב מאד לתאם ציפיות, בינך לבן עמיתך לעבודה, אני רוצה קצת לנתח, ברשותכם, את סוגי ההגדרות, ומה אומרת כל הגדרה, אולי הניתוח הזה יהיה בעינכם פילוספיה בגרוש, אבל היות שאני כותב את הטור, ואתם "רק" קוראי הנאמנים, יש לכם את האופציה להפסיק עכשיו, או להמשיך איתי עד הסוף, כי הסקרנות הורגת אתכם, כמו הפתגם הערבי העתיק, הסקרנות הרגה את החתול.

בקשרי משפחה, יש לנו קשרי דם, הורים, אחים, בנים, דודים, סבים – סבתות, נכדים, נינים, יסלחו לי נושאי התוארים האחרים שלא הזכרו, אם יש כאלה, כל ילד מתבגר, יודע להסביר מה זה אבא בשבילו, ו/או מה הקרבה של אח שלו, בשבילו, משפחה לא בוחרים, אנחנו איתם, בטוב וברע, ובלא נורא, אבל הרי נאמר "טוב חבר קרוב מאח רחוק" ההסבר הפשוט, חבר שהוא כמו אח, הוא קרוב אליך גיאוגרפית, עדיף מאח רחוק פיזית.

בקשרים שאינם קשרי דם יש כחמישה, חבר, ידיד, רע, עמית, שכן, לכל אחד מהם יש לו את ההגדרה וההסבר שלו, כהבנתי, אתם יכולים להסכים, או לא להסכים איתי, אבל זו דעתי המלומדת, תקנו אותי אם אני טועה, מותר לכם, נתחיל בחבר, מי הוא חבר ? אחד שאתה איתו בחברותא, מתקופת הלימודים, ישיבה, צבא, ביחד לאורך כל הדרך, גם למדתם ביחד, טיילתם ביחד, זה קשר שהולך ונבנה, מתעצם במשך השנים, נמשיך בידיד, זה סוג של חברות, המילה ידיד יש בה פעמיים יד, זה אומר לי, פעם הוא נותן לך יד פעם לא, או פעם אתה נותן לו יד, הוא נותן לך כתף, הוא נמצא אצלנו ברשימת האנשים הטובים עבורי, אבל ללא מחויבות של חבר, נמשיך להבין יחד מה זה רע ? מלשון ארעי, פעם בא, פעם הולך, פעם אתה פוגש בו באמצע שאתה עם המשפחה במסעדה, הוא לפתע מופיע עם משפחתו, אנחנו נחליף כמה מילות נימוסין, , אתם אפילו מסוגלים לומר, אחרי שילך,  ליושבים איתכם, אני לא כל כך זוכר מאיפה אני מכיר אותו, אבל הוא ניגש ואמר שלום, בכזה נימוס, לא כל כך נעים לשאול אותו מאיפה הוא מכיר אותי, הלאה לעמית, זה אחד שיכול להיות לך איתו מפעם לפעם עימות, אבל תמיד תציינו אחד בפני השני, בסוף או בהתחלה, אתה יודע זה לא אישי, זה הכל  מקצועי,  שכן זה אחד שגר בשכנותך, הוא מקיש בדלת, מבקש שלושה ביצים, כי בדיוק נגמר לו, אתה נותן לו בשמחה, מכל הלב, כשאתה בא לבקש, לא תמיד יש לו עבורך שלוש ביצים, אולי אחת, כי ביצה אחת הוא צריך לילד שלו, השניה בשבילו, השלישית בשבילך, במקרה כזה יש מצב, שזה יכול להרגיז אותנו, כי אתה אומר לעצמך, כשהוא ביקש מיד נתתי לו, כשאני מבקש מתחילים אצלו החישובים, פנקסנות משהו.

ברגע שהחוקים הבסיסיים מובנים, ותאום הציפיות ברור, אתה חוסך לעצמך הרבה עוגמת נפש, אני יסביר, בקשרי הדם הציפיות הם אחרות, בקשרי חברות הציפיות שונות, בקשרים עם לקוחות ישנה רמת קשר שונה, ביחסים במקום העבודה הדינמיקה שונה לגמרי, רק מה, לפעמים לאנשים מתערבב הסדר, מצפים מהלקוח שלא יכעס כשהוא קיבל סחורה דפוקה, כמו שאבא לא כועס על בן חריג, מוגבל וכבד תנועה, שהפיל כוס זכוכית באמצע הסלון, אנשי מכירות מתבלבלים לפעמים ברמות מטורפות, איש המכירות, מרגיש, בזה שהוא הלך לחתונת בנו של הלקוח, שלמחרת הוא יכול לדפוק לו את ההספקה, לא !! ההליכה לאירוע שהוזמנת, היא מטעמי נימוס, כמו ההזמנה שקיבלת היא ניתנה לך מטעמי נימוס, הזמנה של אח לחתונה, היא חובה אלמנטרית בקשרי דם, שהינם קירבה מדרגה ראשונה.

לפני כעשור שנים סיימתי את עבודתי במקום עבודה מסוים, אין לי היום קשר אם האנשים שעבדתי איתם רצוף במשך שמונה שנים, למעט אחד, למה, ככה, כי הקשר ויחסי הגומלין שהיו, נבעו מתוקף העבודה המשותפת שלנו, עבודה התלויה בדבר, בקשרי משפחה, קשרי דם אתה לא יכול להישאר אדיש, על אחד שהלך לעולמו, אני כל יום זוכר את אבא שלי שנפטר, לפני למעלה מעשור, אבל אני לא יכול לומר שאני זוכר את השמות והפרטים של אלו שעבדתי איתם לפני עשר שנים,

לכן כשהחוקים הבסיסיים ישבו לכם מסודר בראש, מה אתם מצפים ממשפחה, מה אתם מצפים במקום העבודה, מה היא המערכת שצריכה להיות עם הלקוח, תבינו את המוטו, הלקוח מצפה לשרות, לתמורה לאגרה שהוא שילם בגין הסחורה, הכלל אומר, אם מגיע ללקוח, איש מכירות חביב ולא מקצועי, או מקצועי ולא חביב, לבסוף מגיע גם אחד שהוא גם חביב וגם מקצועי, יעדיף הלקוח את השלישי, למה, כי עם חביבות לבד ללא מקצועיות, אי אפשר לתת מענה ללקוח, אם מקצועיות לבד ללא חביבות אי אפשר להגיע לליבו וכיסו של הלקוח, אם בורכת בשניהם, גם וגם, השמיים הם הגבול,

לסיכום : תמיד צריך לראות במעלות חברנו ולא בחסרונם חלילה, כנ"ל לגבי במשפחה, הלקוחות, העמיתים לעבודה, ובכדי להיות איש מכירות ושיווק מקצועי אתה חייב את שניהם, גם חביבות וגם מקצועיות, תקנו אותי אם אני טועה, חג שמח

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סמנכ"ל שיווק ברשת קו עיתונות דתית בע"מ, מרצה במכללות ללימודי הפרסום והשיווק, כותב טור קבוע במוסף "ביזנס" מגיש פינה ברדיו קול ברמה, מכותבי המאמרים באתר "כיכר השבת, בעל תואר ראשון בתעשיה וניהול, מזה כעשרים שנה בתחום השיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי בנטוב

מאת: אבי בנטובמכירות12/06/11892 צפיות
איך ע"י דוגמא אחת קטנה מול הלקוח ועיסקה שלך , כי לפעמים דוגמא אחת שווה אלף מילים ,

מאת: אבי בנטובמכירות06/06/11952 צפיות
כמה שתדע יותר על הלקוח שלך, הפגישה יותר תצליח, כי מידע זה כוח, תארו לכם שאיש המכירות לא יודע את שמו של הלקוח שאיתו הוא נפגש ....

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר06/06/111202 צפיות
איך רואים ראיה מרחבית ? דוגמא שבוצעה ע"י משחק כדורגל לעובדי חברת הייטק , הלבישו להם משקפות צרות , התוצאה מדהימה כנסו וקיראו

מאת: אבי בנטובגלגול נשמות05/06/118518 צפיות
סיפור עם יהודי ששמעתי מר' שלמה קרליבך, הרב המזמר, סיפור על גנב יהודי, ותמימות כפרית, קצת מצחיק ובכלל לא אמיתי, אבל קשור לחג השבועות ולעשרת הדיברות, ולדיבר "לא תגנוב", לכל סיפור וסיפור יש לו ניגון משלו, שירת העשבים,

מאת: אבי בנטובשיווק03/06/11838 צפיות
מעניין אותך לדעת האם איש מכירות אופטימי שרואה הכל וורוד מוכר יותר מחברו הפסימי ? הבאתי לכם דוגמא מסיפור שיווקי ידוע, תנסו ללכת בעקבות הסיפור, ותפנימו, זה ישפיע לכם על האישיות בכללי, ועל המירות של כל אחד מאיתנו באופן פרטי

מאת: אבי בנטובשיווק ישיר02/06/111253 צפיות
איך תגדיל את המכירות שלך בלי טיפת מאמץ ? רק צריך לחשוב מחוץ לקופסא, להסתכל ימינה ושמאלה, לאותם מאה לקוחות שלך, תמכור עוד מוצר, הגדלת את המכירות שלך בעוד עשרה אחוז, כמה פשוט , כמה קל, רק צריך לחשוב רחב, פתוח

מאת: אבי בנטובמכירות31/05/111303 צפיות
שאלה ששואל את עצמו כל איש מכירות כל יום ? או לפחות פעם בשבוע ,למה לא הולך לי במכירות ? מה אני יותר דפוק מהאחרים ? איך פותרים את הבעיה ? כמה פעולות פשוטות , עם השקעה של כמה דקות ביום הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר

מאמרים נוספים בנושא שיווק מגזרים

מאת: ורה ריףשיווק מגזרים21/04/151635 צפיות
שיווק ופרסום ברוסית: מתי יש לקדם את העסק ברוסית בישראל. מה הדרכים לשיווק ברוסית בארץ. מאח החברה שמתמחה בפרסום ברוסית.

מאת: ערן רותם שיווק מגזרים07/09/128186 צפיות
על מנת לשווק יעיל ובצורה אפקטיבית שמניבה תוצאות, עלינו להתאים את המוצר/שירות לקהל מטרה, ואת המסר וערוץ/תמהיל השיווק - ללקוח היעד. בין השלבים הראשונים והקריטיים ביעוץ ותכנון שיווקי ואסטרטגי, נמצא זיהוי ואיפיון קהל היעד. מענה על השאלה מי הם הלקוחות שלנו? "מגזר", "סקטור", "נישה", "סגמנט", "ציבור", "קהל" - הם כולן מילים של פילוח. נשים או גברים, דתיים או חילוניים, תושבי גוש דן או פריפרייה, צרכני מחיר לעומת מותי מותגים - הינם פילוחים. אז למה כל כך חשוב לבצע פילוח שוק? ואיך זה תורם לשיווק יעיל?

מאת: רפי פליצרשיווק מגזרים04/04/118814 צפיות
מהי התמכרות לחיי סקס?מהו פורנו...מידע כאן

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/118455 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: FRUMAשיווק מגזרים23/08/098261 צפיות
עקרונות החשיפה והשווק למגזר החרדי. יוזמה עצמאית כלכלית לשווק למגזר החרדי, ע"י יצירת אתרים מסונני תוכן כלכלי-צרכני במיוחד למגזר החרדי. יצירת רשימות דיוור אלקטרוני מהציבור החרדי לאלו שאינם מעוניינים כלל להשתמש בשירותי הגלישה, לשליחת תוכן כלכלי - צרכני והודעות המיועדות לציבור החרדי. יצירת קשרים עם רשתות שותפים המעוניינים לשווק לציבור החרדי ואשר יהיו מוכנים להתאים את התוכן לציבור זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica