חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק ברוסית - מתי ולמי הוא טוב

מאת: ורה ריףשיווק מגזרים21/04/20152322 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שיווק ברוסית לאזרחי ישראל דוברי רוסית

שירות מבוקש בישראל הוא פרסום דירות / נדל"ן ברוסית.  אבל לא רק בפרסום דירות הפרסום בשפה הרוסית יכול להיות יעיל. פרסום בגוגל בריסית - למה לעשות פרסום ברוסית בגוגל לעסק בארץ? יש לא מעט דוברי רוסית בישראל שמבצעים חיפושים בגוגל בשפה רוסית. מה הם מקבלים בתוצאות החיפוש? הם רואים את החברות שפונות אליהם בשפה רוסית! כמה מהמתחרים שלכם כבר עושים את זה? מדובר בהכנתתוכן לפרסום ברוסית, דפי נחיתה ברוסית ועדיף שגם אנשי המכירות יענו בשפה רוסית. פרסום בגוגל – זה פרסום יעיל מאוד כי זה מציג את המוצר לאנשים שבעצמם הביעו התעניינות בו. מסיבה זו –לשיטה זו יש אחוז המרה יותר מרשים מסוגי פרסום בדחיפה.

שיווק ברוסית בפייסבוק

פייסבוק זהו אמצעי שיווקי חזק ומתוחכם. יתרונות הפייסבוק לקהל דוברי רוסית – אפשרויות פילוח מאוד מדויקות, לפי תחומי העניין, מצב משפחתי ואפילו לפי רמת ההכנסה וכמות הילדים. ככל שהפילוח מדויק יותר –אחוזי הקונברסיה מתוך כמות ההקלקות עולה והפרסום אפקטיבי יותר. פרסום בפייסבוק זה ניהול דף עסקי, הקמה וניהול קמפיין ברוסית, עם טקסטים ברוסית ודפי נחיתה ברוסית. למה כדאי לנהל את הדף העסקי? כי ללא דף עסקי לא תוכלו להפיץ את המסר שלכם בפיד של קהל היעד.

קידום אתרים ברוסית

קידום אתרים ברוסית אמור להתבצע בכמה מנועי החיפוש: יאנדקס/גוגל. יאנדקס זה מנוע חיפוש רוסי פטריוטי וברוסיה רוב האנשים משתמשים במנוע חיפוש זה. בגוגל משתמשים באוקראינה, ודוברי רוסית בישראל. אם קהל היעד שלכם ברוסיה –אין צורך לדבר על החשיבות של קידום אתרים ברוסית. אבל אם קהל היעד שלכם עולים מברה"מ בישראל? יש עסקים שפשוט חובה לקדם את האתר ברוסית בישראל – כי יש הרבה מאוד חיפושים ברוסית בגוגל. ויש עסקים שאין בכך צורך כלל. איך תוכלו לדעת מה עם העסק שלכם? תתיעצו איתנו. אנחנו נבדוק את התחום של העסק שלכם ונספק ונתן לכם תשובה מדויקת. לסיכום: יש לכם לקוחות דוברי רוסית עכשיו? הייתם רוצים להגדיל את הכמות הזאת? פרסמו ברוסית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורה ריף

בניית אתרי וורדפרס

קידום עסקים באינטרנט

www.iwebsite.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורה ריף

מאת: ורה ריףעסקים קטנים ובינוניים16/12/14879 צפיות
המירוץ אחר חשיפה גבוהה באינטרנט מובילה את כולם להסתכל על האתרים הגדולים. במקום לחסל את תקציב הפרסום השנתי על קמפיין רחב ובלתי ממוקד, מציעה הרשת היום כמה אפשרויות חסכוניות יותר, אשר יתאימו לכל עסק ויאפשרו לחסרה שלכם להגדיל את מכירותיו ולצמוח.

מאת: ורה ריףבניית אתרים30/09/14967 צפיות
עסק אשר אין לו נוכחות וירטואלית מפסיד למעשה המון כסף. היום כולם מחוברים לאינטרנט, והאינטרנט היא המקום הראשון אליו רוב האנשים פונים על מנת לקבל מידע על עסקים ושירותים. בניית אתר לעסק היא בגדר חובה במציאות הזו. במאמר זה נסביר לכם על מה חשוב להקפיד בבניית אתר לעסק ולמה מומלץ כי תשימו לב במהלך פיתוח האתר.

מאמרים נוספים בנושא שיווק מגזרים

מאת: ערן רותם שיווק מגזרים07/09/129281 צפיות
על מנת לשווק יעיל ובצורה אפקטיבית שמניבה תוצאות, עלינו להתאים את המוצר/שירות לקהל מטרה, ואת המסר וערוץ/תמהיל השיווק - ללקוח היעד. בין השלבים הראשונים והקריטיים ביעוץ ותכנון שיווקי ואסטרטגי, נמצא זיהוי ואיפיון קהל היעד. מענה על השאלה מי הם הלקוחות שלנו? "מגזר", "סקטור", "נישה", "סגמנט", "ציבור", "קהל" - הם כולן מילים של פילוח. נשים או גברים, דתיים או חילוניים, תושבי גוש דן או פריפרייה, צרכני מחיר לעומת מותי מותגים - הינם פילוחים. אז למה כל כך חשוב לבצע פילוח שוק? ואיך זה תורם לשיווק יעיל?

מאת: אבי בנטובשיווק מגזרים04/06/118440 צפיות
מי שמחפש חברים בעבודה שיקום, ויצעק בקול אני, לעבוד באים לעבוד, כך לאיש המכירות עם הלקוח, אני יעשה לך סדר בראש, מי חבר של מי, תאום ציפיות

מאת: רפי פליצרשיווק מגזרים04/04/119618 צפיות
מהי התמכרות לחיי סקס?מהו פורנו...מידע כאן

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: FRUMAשיווק מגזרים23/08/099001 צפיות
עקרונות החשיפה והשווק למגזר החרדי. יוזמה עצמאית כלכלית לשווק למגזר החרדי, ע"י יצירת אתרים מסונני תוכן כלכלי-צרכני במיוחד למגזר החרדי. יצירת רשימות דיוור אלקטרוני מהציבור החרדי לאלו שאינם מעוניינים כלל להשתמש בשירותי הגלישה, לשליחת תוכן כלכלי - צרכני והודעות המיועדות לציבור החרדי. יצירת קשרים עם רשתות שותפים המעוניינים לשווק לציבור החרדי ואשר יהיו מוכנים להתאים את התוכן לציבור זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica