חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל אחד והסיגריה שלו , אני עם הסיגריה האלקטרונית !

מאת: מריאין פרייסטיפול בעור05/04/20111230 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד והסיגריה שלו , אני עם הסיגריה האלקטרונית !

אצלנו בחבר'ה לכל אחד יש את הסיגריה שלו שהוא אוהב לעשן .

נדב מעשן מרלבורו , לוטם מעשנת אל-אם לייט , יוני מעשן נובלס וחברה שלו נטלי חולה על הסיגריות הדקות האלה, ווג אם אני לא טועה .

אני עד לא מזמן הייתי מעשן ווינסטון עד לפני חודש , עד שגיליתי משהו הרבה יותר טוב .

גיליתי את הסיגריה האלקטרונית .

מה שהכי טוב הוא שאני בכלל לא מרגיש בשינוי ואני יכול להמשיך לעשן בדיוק כמו שהייתי רגיל אבל יש הבדל אחד גדול– מעכשיו אני מעשן עם מצפון נקי כי אני יודע שאני לא מזיק יותר לבריאות שלי .

כשאנחנו יושבים כל החבר'ה ומעשנים , הסיגריה שלי נראית בדיוק כמו של כולם והיא מוציאה עשן כמו סיגריה רגילה רק שאני לא צריך אש כדי להדליק אותה , לא מאפר ולא צריך לכבות אותה מהסיבה שהסיגריה האלקטרונית פועלת לבד בעת שאיפה ומפסיקה לפעול אוטומטית כשלא שואפים ממנה .

הסיגריה האלקטרונית היא התחליף היותר בריא לסיגריות המסורתיות והיא מתחילה לצבור תאוצה , יותר ויותר אנשים מעשנים אותה כיום וזה בגלל שהיא הרבה יותר בריאה וכל כך דומה בצורתה ובמאפייניה.

בסיגריה רגילה ישנם יותר מ-4000 כימיקלים שונים שבסיגריה האלקטרונית אין אותם .

אני חייב להגיד שאני מבסוט עד השמים מהסיגריה האלקטרונית והרבה יותר מבסוט מזה שאני לא פוגע בבריאות שלי יותר . עוד דבר שאני ממש שמח בגללו הוא שבזכות הסיגריה האלקטרונית אני לא מסריח יותר מריח סיגריות . האצבעות שלי לא מסריחות , הבגדים , השיער ובעצם כל דבר שמקבל טיפה מהעשן של הסיגריה .

אגב, את הסיגריה האלקטרונית אני יכול לעשן בכל מקום , כולל מקומות ציבוריים וזה מותר על פי החוק . לפני יומיים הייתי במסעדה ואחרי הארוחה הדלקתי סיגריה , נעזוב את זה לרגע שכל המסעדה הסתכלה עלי מוזר , אף אחד לא יכול היה להגיד לי לכבות אותה כי קודם כל היא לא מסריחה בכלל ובנוסף לזה היא מאושרת על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

לסיכום, אני מאוד ממליץ לכם ללכת לנסות את הסיגריה האלקטרונית או לפחות לשמוע עוד עליה. אגב, היא גם הרבה יותר זולה מסיגריות רגילות לאורך זמן , תעשו השוואה .

מקווה שיכולתי לעזור ומאחל לכם רק שתהיו לי בריאים J

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינובום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

http://www.boomprice.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולם

למבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435

חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619

http://www.boomprice.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מריאין פרייס

מאת: מריאין פרייסיוגה05/04/114052 צפיות
אני מאמין שביום שיבוא חבר כנסת ויעביר חוק שאוסר על ייבוא ומכירת סיגריות פשוט כי זה משהו שהורג אנשים בכמויות , העולם יתחלק לשניים , לאלה שממש מודים לו ולאלה שממש שונאים אותו. עם זאת , אם מישהו יצליח להעביר אי פעם חוק כזה (מה שלא סביר שיקרה) הוא קרוב לוודאי יהיה הבנאדם שיציל הכי הרבה אנשים אי פעם .

מאת: מריאין פרייסרשתות חברתיות05/04/111117 צפיות
סיגריה אלקטרונית הינה הפיתרון המושלם לכל מי שרוצה להיגמל מעישון הסיגריות או להוריד ברמה דראסטית את העישון ואת נזקי העישון .

מאת: מריאין פרייסהתמכרויות05/04/118924 צפיות
העובדות והמחקרים שנעשו בנושא הגמילה מעישון מוכיחים לנו באופן חד משמעי שרובינו פשוט לא מספיק חזקים להתמודד עם הגמילה לבד , בכוחות עצמינו וללא כלי עזר למיניהם. בגלל עובדה פשוטה זאת , יצאו לאור לא מעט תחליפי עישון שונים שמטרתם היא אחת ויחידה – לעזור לנו להיגמל מעישון . ישנם המון תחליפי עישון כמו מסטיקי ניקוטין למיניהן, מדבקות ניקוטין, המוני ספרים בנושא, פסיכולוגיים ומומחים.

מאת: מריאין פרייסאימון למערכות יחסים05/04/111113 צפיות
כיום ניתן לומר בוודאות כי נכון לרגע זה , הסיגריה האלקטרונית הוא המוצר הכי יעיל לגמילה מעישון ויש שיגידו שאפילו לא קשה להחליף בינו לבין הסיגריה הרגילה .

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica