חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכון בראוניס שוקולד מדהימים!

מאת: ענבל לוימתכוני מתוקים06/04/20112200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בראוניס


חומרים (ל-12 בראוניס):

125 גרם שוקולד מריר חתוך לקוביות

125 גרם חמאה רכה

3/4 כוס סוכר

3 ביצים

1/2 כוס קמח

1/2 כוס + 2 כפות אגוזי מלך קצוצים


ההכנה:

  1. מחממים את התנור ל-160 מעלות. ממיסים את השוקולד עם החמאה בסיר כפול על אדים. מסירים מהאש ומצננים 5 דקות.

  2. שמים את הסוכר בקערת מערבל. יוצקים את תערובת השוקולד המומס ומערבלים במהירות נמוכה כחצי דקה.

  3. מוסיפים את הביצים בזו אחר זו, ומקציפים במהירות בינונית-נמוכה כ-10 שניות לאחר כל הוספה, עד שהביצה נבלעת בתערובת. מוסיפים את הקמח במהירות נמוכה ומערבלים קלות רק עד שמתקבלת תערובת אחידה. מוסיפים את חצי כוס האגוזים.

  4. יוצקים את התערובת לתבנית ומפזרים מעל את 2 כפות האגוזים. אופים כ-30 דקות, עד שקיסם הננעץ במרכז יוצא עם פירורים לחים.

  5. מצננים את התבנית על רשת כשעה. בתום הצינון חותכים את הבראוניס לריבועים בסכין חדה ודקה.


בתאבון!

 


לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר בפלאפון- 052-6322348 או לבקר באתרנו : http://www.hamapal.co.il

כמו כן ניתן למלא טופס יצירת קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

לפרטים והזמנות: 052-6322348

האתר שלנו: המפל של ענבל - מפלי שוקולד לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענבל לוי

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131710 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131752 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131772 צפיות
מפלי שוקולד, במיוחד בשילוב עם הממתקים הנכונים הם הפינוק המושלם לכל סוגי האירועים. ריכזנו עבורכם את הנקודות הבסיסיות שתצטרכו לדעת על מפל השוקולד שלכם / לאירוע שלכם.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131683 צפיות
בחירה של סוכריות וממתקים ומגוון רחב של רעיונות מיוחדים לבר ממתקים. הכוונה של בר ממתקים היא להפתיע ולהשאיר טעם של עוד אצל כל האורחים שלכם. סוכריות קשות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים כבר שנים רבות והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז ההמצאה של הסוכריות הראשונות .

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131636 צפיות
בר לאירועים הוא כבר מזמן הרבה יותר מבר משקאות. דוכני המזון השונים, הפכו להיות חלק בלתי נפרד באירועים עסקיים או פרטי. חוץ מזה, הרי תמיד מפתיע ומאוד משמח לראות דוכן מתוק! בדרך כלל יש קישור ישיר בין בר מתוקים לחתונה, אבל המגוון הרחב של דוכנים מזון ומתוקים שקיימים היום מאפשרים לשלב בר כמעט בכל אירוע.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131236 צפיות
ככל שהטמפרטורות בחוץ הולכות ועולות, והאווירה המחשמלת של הקיץ שולחת אותנו לאירועים משמחים, פגישות, חתונות והשקות, היתרונות שבדוכן ארטיקים והתאמתם לכל אירוע רק הולכים ומתרבים.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183268 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152380 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151840 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143641 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132234 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128617 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128503 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica