חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מכינים עוגות בצק סוכר מושלמות בלי טעויות

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/20128620 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


עוגות בצק סוכר - המקום שבו יופי וטעם נפלא נפגשים

הן יפות, הן טעימות והן תמיד נראות נפלא. נכון, אנחנו מדברים כאן על עוגות בצק סוכר, הקלף הבטוח בכל מסיבת יום הולדת או חתונה. עוגות בצק סוכר ידועות ביופי הייחודי שלהן, ובטעמן הנפלא. אתם פשוט לא יכולים לטעות איתן, אבל כדי למנוע הפתעות, חשוב להקפיד על הוראות ההכנה בדקדקנות ובתשומת לב רבה. אם אתם אופים מנוסים, ועובדים לפי הספר, או לפי המתכון, אין מצב שהעוגה שלכם לא תהיה חלומית גם מבפנים, וגם מבחוץ. אבל, אם אתם אנשים ספונטאניים, שאוהבים לשנות את המתכון תוך כדי ההכנה, כדאי שנבהיר כבר כאן, שהכנת עוגות בצק סוכר, חייבת, אבל חייבת בהדגשה, להיות לפי המתכון הרשום, והיא לא סובלת שינויים ואלתורים. לאחר שתכינו את העוגה בפעם הראשונה, גם תבינו למה.

אבל אם אתם מאד רוצים שיהיו לכם עוגות בצק סוכר באירועים שלכם, ואתם לא ממש אנשים שאופים לפי הספר, תמיד תוכלו להזמין עוגות בצק סוכר אצל אופים מומחים או קונדיטוריות, לפי הזמנה אישית שלכם.

כמה פרטים טכניים על הכנת עוגות בצק סוכר

עוגות בצק סוכר עשויות ממים, מאבקת ג'לוטין, מגלוקוזה צבעונית ומחלבון ביצה. התוצאה של ערבוב כל החומרים, יוצרת בצק בצבע לבן, שלאחר הוספת חומרים אחרים, מקבל את הצבע הסופי של העוגה. היות שכבר בהכנת הבצק אנחנו מוסיפים גלוקוזה, הבצק מתוק מתחילת הדרך, לא משנה אילו תוספות אחרות תוסיפו בהמשך.

על מנת להפוך את העוגות למושכות ולמעניינות יותר, נהוג להוסיף לבצק, צבעי מאכל וסוכר. לאחר הכנת החלק הבסיסי של העוגה, שבו מערבבים את החומרים, ישנם עוד שלבים שבהם מוסיפים את החלקים שמעניקים לכל עוגה את הזהות הסופית שלה.

השלבים החשובים של הכנת עוגות בצק סוכר

נעבור ישירות לשלבים שאחרי הכנת הבצק הבסיסי של עוגות בצק סוכר. נתחיל בהסברים על שלבי הרידוד, הוספת השכבה המפרידה, לשלב של הרידוד עם המערוך ומה עושים עם שאריות הבצק.

· שלב הרידוד – שלב הרידוד של עוגות בצק סוכר, הוא מן הקריטיים ביותר. אתם צריכים להביא את גובה הבצק לגודל של כחצי סנטימטר. לאבטחת האיכות והגמישות שלו, מומלץ לרדד את הבצק על פני משטח שיש. כדי להגיע לדרגת הגמישות המושלמת, מותר להשתמש בסוכר או בקורנפלור, עד שמגיעים לדרגה הרצויה. רק נזכיר, שכמויות גדולות של קורנפלור בשלב של הרידוד, יגרמו להתייבשות מהירה של הבצק בשלב של הכנת העוגות. שימו לב, שלא להפריז או להמעיט בכמויות שאתם מוסיפים מהחומרים השונים המשתתפים בהכנת העוגה.

· שלב השכבה המפרידה – לאחר שהכנתם עוגה בחושה, שהיא אחת מהתוספות החשובות להכנה של עוגות בצק סוכר, עליכם לשים שכבה מפרידה של ריבה או קרם על העוגה הבחושה. מומלץ ביותר, לשים שכבה מפרידה שאינה מחייבת קירור בהמשך. כידוע, בגלל החומרים שמהן הן עשויות, עוגות בצק סוכר אינן מתאימות להחזקה בקירור לאחר הכנתן.

· שלב המערוך – לאחר הרידוד הראשון, מגלגלים את בצק הסוכר על המערוך ומשם מעבירים את הבצק ישירות אל העוגה הבחושה שאפינו מראש. את הבצק צריכים להניח במהירות על העוגה הבחושה, כדי שלא ייווצרו סדקים על העוגה.

· שאריות – מתוך ניסיון, תמיד יישארו שאריות לאחר הכנת עוגות בצק סוכר. את השאריות אל תזרקו לפח. אתם יכולים להשתמש בהן להכנת דמויות או צורות, בתוספת של צבעי מאכל, לעוגה שהכנתם או אפילו לעוגות עתידיות. אתם יכולים לשמר את השאריות בתוך קופסת פלסטיק הרמטית שתישמר עד לשימוש, או עד להכנת העוגה הבאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131334 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131351 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132119 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131846 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137000 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138251 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183273 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152383 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151848 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143645 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132237 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128506 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים02/10/128944 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד? מה הם השלבים השונים בהכנה ועל מה חשוב להקפיד למען קבלת תוצאה מושלמת בטעם ובמראה? על כך, במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica