חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעצב עוגה בקלי קלות

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/20151842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו יודעים שלארגן מסיבה זו משימה מתישה, כ"כ מתישה, שלא פעם עם כל ההכנות המקדימות, התוצאה הסופית אמנם יפה, אבל לאף אחד כבר אין כוח לחגוג.

אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

  • להכין כמה שיותר מראש - ללא ספק, הטיפ הראשון הוא הכנה מוקדמת. כמה שתתכננו מוקדם יותר, כך תוכלו למצוא את כל החומרים בזול, יהיה לכם מספיק זמן לתכנון ולביצוע ופחות לחץ יהיה מעורב בעניין.
  • כשזה מגיע לקישוטים, אפשר להכין לבד לא מעט דברים עם רק כמה חומרי בסיס. מומלץ להזמין מחו"ל, אם יש זמן, שכן הדברים האלה יעלו לכם הרבה פחות אם תייבאו אותם בעצמכם. למשל, שרשראות של נורות, קשים מעוצבים, קישוטי קיר ועוד. כל אלה עולים גרושים בסין, אבל יעלו לכם עשרות שקלים בישראל.
  • לא חסרים רעיונות באינטרנט. היעזרו באתרי DIY ובאתרים כמו פינטרסט בשביל לקבל השראה ולראות איך אפשר להכין לבד קישוטים יפים ולא מורכבים מדי. ככל שתכינו יותר לבד, כך תשלמו פחות לאחרים.
  • מכינים קאפקייקס? שדרגו אותם עם דף סוכר מעוצב. הדבר רלוונטי גם עבור עוגיות ועוגת. ניתן להדפיס תמונות לעוגה על גבי דף סוכר אכיל שאותו מדביקים על העוגה. בשביל לעצב תמונה לעוגה, כל מה שצריך זה לבחור תמונה באיכות טובה שתתאים לנושא המסיבה, לבחור את הגודל המתאים ולהיעזר באתר מיוחד בשביל להדפיס את התמונה על גבי דף הסוכר. את הדף תקבלו עד הבית תוך ימים בודדים, ותוכלו להצמיד אותו על גבי כל עוגה פשוטה שתכינו או תקנו בסופר.
  • ואחרון, והכי חשוב - אל תשכחו להנות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת אמר

מאת: ענת אמרביקורות מוצרים30/05/161690 צפיות
עכשיו כשהגיעו ימות הקיץ החמים, נראה קצת מוזר לדבר על חימום בריכה, אבל האמת היא שדווקא בקיץ כדאי להשקיע בטיפול בבריכה כדי שבחורף נוכל להנות ממנה בראש שקט.

מאת: ענת אמרספורט וכושר גופני - כללי24/11/152615 צפיות
. סביר להניח שממילא אם הוא רואה אתכם רוכבים כל שבת הוא רוצה להצטרף גם כן, אז כדאי לוודא שיש לו את האופניים הטובות ביותר בשבילו.

מאת: ענת אמרעסקי מזון30/09/151307 צפיות
מהגן ועד לתיכון, ימי הולדת הם תמיד ביג דיל, ואם אתם הורים לילדים, אז ודאי ראיתם כבר הכל. מסיבות דיסני ונסיכות, מסיבות כדורגל, מסיבות ביער ועוד.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151991 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ענת אמרסדר דין אזרחי06/08/152134 צפיות
כמו בהרבה דברים גם בנושא אישי וכאוב כזה. יש מחסומים וחומות כאשר מגיעים ליום קשה שבו נפטר הולך.

מאת: ענת אמרדת ומדינה23/07/152113 צפיות
רוב האנשים בישראל לא יודעים שהם יכולים להיקבר בצורה חילונית. יש הרבה אנשים שמנסים למנוע מכם את העונג הזה, והם לא בוחלים באמצעים.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152476 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183270 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152381 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143642 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132234 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128618 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/128504 צפיות
איך תכינו עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד ותשדרגו את האירוע לצבעוני ומקורי יותר? כל הפרטים על עוגות בצק סוכר פלוס כמה טיפים מעולים. אל תתתיחלו בהכנה לפני שתקרו את הכתבה הבאה!

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים02/10/128942 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד? מה הם השלבים השונים בהכנה ועל מה חשוב להקפיד למען קבלת תוצאה מושלמת בטעם ובמראה? על כך, במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica