חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוגות בצק סוכר – טיפים לאפייה נכונה ויעילה של עוגות בצק סוכר מעלפות!!

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים21/10/20128506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חולמים להכין בכוחות עצמכם עוגות בצק סוכר משגעות, תשמחו ודאי לגלות שזה אפשרי, ובעיקר לא מסובך כל כך, כפי שרבים חושבים. ניתן להשיג כיום בצק סוכר בחנויות רבות, וכמובן גם ניתן להשתתף בסדנאות המלמדות כיצד לאפות ולקשט באופן עצמאי עוגות בצק סוכר. רגע לפני הכנת העוגה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לאפות נכון, ובעיקר יעיל יותר, עוגות בצק סוכר טעימות טעימות...

הכינו עוגה גבוהה

עוגות בצק סוכר כוללות, במסגרתן פעמים רבות, לא מעט קישוטים. כדי שתוכלו לשלב אותם בעוגה, ובעיקר ליהנות מיצירה מיוחדת במינה, מומלץ לכם לאפות עוגות בצק סוכר גבוהות. לשם כך, השתמשו בתבנית אפייה עגולה קטנה מהרגיל, אך הכינו את העוגה בהתאם לכמות המצרכים הנדרשת. אפשרות נוספת, היא לאפות את העוגה בתבנית עגולה רגילה, אך להכפיל את כמות המצרכים. ניתן גם להשיג כיום תבניות אפייה גבוהות, המתאימות במיוחד לעוגות שונות, לרבות עוגות בצק סוכר.

הכינו עוגה בחושה ודחוסה

כשאתם מכינים עוגות בצק סוכר, חשוב שתבחרו במתכון של עוגה בחושה ודחוסה ככל האפשר. עוגות בצק סוכר צריכות להיות עוגות יציבות וחזקות יותר, שכן פעמים רבות הן נושאות עליהן אלמנטים וקישוטים שונים. אפשר למצוא היום מבחר של מתכוני עוגות בחושות, בין אם אלו עוגות טורט, עוגות שוקולד או כל עוגה אחרת שהכנתה קלה ופשוטה. עוגות בצק סוכר אינן אמורות להיות עוגות "ספוג" או עוגות אווריריות. הן צריכות להיות דחוסות, יחסית, אך כמובן גם טעימות.

השתמשו בקרם מתאים, ובעיקר – טעים

נכון, עוגות בצק סוכר מעוטרות בבצק עצמו, אולם, כדי להדביק את הבצק ישירות על העוגה יש להשתמש בקרם, המשמש כמעין דבק. ולכן, הכינו קרם טעים, אך גם כזה שיאפשר לכם להדביק את הבצק אל העוגה בקלות רבה. הקרם עבור עוגות בצק סוכר יכול להיות גנאש, ממרח שוקולד, ריבת תותים, ריבת שזיפים, ריבת חלב או כל קרם טעים אחר העולה על דעתכם. בעת הכנת הקרם, יש לוודא שצבעו בהיר יותר מצבע הבצק שיונח ישירות על העוגה, כדי שלא יבלוט מדי.

הקפידו לצפות את העוגה במלואה

שלב ציפוי עוגות בצק סוכר הוא שלב קריטי במיוחד, ובעיקר כדי להעניק את המראה המושלם לעוגה. כדי לצפות עוגות בצק סוכר יש לרדד את הבצק לעובי של חצי ס"מ, אך לא פחות מכך. בזמן אפיית העוגה או הכנתה חשוב לשמור על הבצק כדי שלא יתייבש. את זאת ניתן לעשות על ידי עטיפתו בניילון נצמד. לאחר רידוד הבצק בעובי המתאים, יש להניחו על העוגה. כדי להניח באופן מדויק, ניתן להיעזר במערוך עצמו, שסביבו יש ללפף את הבצק ובעדינות להפרידו ממנו ולהניח אותו ישירות על העוגה.

שלבו אלמנטים אכילים וטעימים שונים

עוגות בצק סוכר אינן מוכרחות לכלול אך ורק קישוטים העשויים מבצק סוכר. אפשר לשלב על עוגות אלו אלמנטים נוספים, וטעימים לא פחות. כמו, למשל, סוכריות צבעוניות, וופלים שונים וממתקים נוספים שיהפכו את העוגה לחגיגה אמיתית, ובעיקר חגיגה מתוקה וטעימה. חשוב שלא להעמיס בכמות האלמנטים השונים על העוגה ולבחור בכאלה שיכולים להוסיף לה סגנון ועניין רב יותר. עוגות בצק סוכר הן הרבה מעבר לקישוט. כמובן שהן נועדו להיראות מצוין ולמשוך תשומת לב, אך לא פחות, חשוב שתהיינה גם טעימות. מומלץ להשתמש בחומרי גלם איכותיים, בין אם זה בצק הסוכר עצמו ובין אם המצרכים השונים המיועדים להכנת העוגה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131335 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131351 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132119 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131847 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132000 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137002 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138252 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מתוקים

מאת: ליאורמתכוני מתוקים04/02/183273 צפיות
כדאי לדעת כי המנהג היהודי לאכול אוזני המן בפורים החל לפני זמן רב, באידיש קראו לעוגיות הממולאות פרג בשם מאן טאש, כלומר כיסוני פרג, ומכאן השתרש הביטוי אוזני המן. המאכל הפופולרי נועד לסמל את נס חג פורים, עם זאת ישנם חוקרים הטוענים כי המנהג השתרש בגלל מסורת פגאנית עתיקת יומין, ואת המאכל המזכיר אוזן אדם הכינו כמנחה לאלת הפריון והתשוקה.

מאת: רובי אוזןמתכוני מתוקים21/10/152383 צפיות
שוקולד הוא חומר גלם עם קסם הייחודי רק לו, איתו כייף ונעים לעבוד. מן מרקם כזה שלא ניתן להחליפו במשהו אחר. טעם של שוקולד. סדנאות שוקולד מועברות במרכז ובאזורים שונים בארץ מהן ניתן ללמוד, על תהליך הכנת השוקולד ולשלבן עם אינספור אפשרויות. משוקולד אפשר להכין כל כך הרבה דברים. אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לעשות בתור זוג הוא סדנת שוקולד זוגית.

מאת: ענת אמרמתכוני מתוקים21/09/151849 צפיות
אז כדי לא לעבוד קשה מדי, ריכזנו כמה רעיונות חמודים, זולים ואסתטיים בשביל לשדרג את המסיבה שלכם בלי יותר מדי עבודה. מוכנים?

מאת: בני דואנימתכוני מתוקים12/10/143645 צפיות
במיוחד בעיצומה של תקופת החגים, ישנו דבר בולט במיוחד שמופיע כמעט בכל בית בישראל. נכון, הוא מופיע במטבח לאו דווקא בגלל שרוכשים אותו אלא יותר בגלל שקיבלתם אותו במתנה, אך הוא כאן, הוא נפוץ והוא טעים.

מאת: shmolikמתכוני מתוקים26/03/132237 צפיות
מתכון לסופלה שוקולד , טעים במיוחד , מומלץ וקל מאוד להכנה ...

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים25/10/128621 צפיות
איך תכינו עודות בצק סוכר מושלמות ולא תטעו בדרך? מה חשוב לקחת בחשבון לפני ובעת ההכנה? על כך, במאמר הבא

מאת: ורד טויןמתכוני מתוקים02/10/128944 צפיות
כיצד מכינים עוגות בצק סוכר טעימות במיוחד? מה הם השלבים השונים בהכנה ועל מה חשוב להקפיד למען קבלת תוצאה מושלמת בטעם ובמראה? על כך, במאמר הבא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica