חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות - עיצוב ומיזוג

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/20111251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב    פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים לשבת בו עם כוס קפה, עם משפחה וחברים. פרגולות כיום מהוות פרט בלתי נפרד מעיצוב הגינה או חצר המעניקות להן נופך מושלם של יופי, שילוב והתמזגות עם נוף הגינה.

פרגולות מעוצבות ביכולתן לתת נראות שונה לגינה ולשוות לה מראה מעוצב ומעניין. אך עם זאת, הגינה לא תהיה מעוצבת דייה ללא הוספת דקים, הנותנים את המראה המושלם. ואכן בקרב בעלי בתים רבים עם גינות ישנה אוריינטציה גוברת להאחדה בין שני פריט עצוב אלה – דקים פרגולות.

ישנה סברה בקרב רבים, כי פרגולות הינם בקטגוריה של מותרות, וניתן להתקיים בלעדיהן, אולם לאמתו של דבר, המעצב בתוך גינתו / חצרו פרגולות ימצא בהן פתרון אידיאלי להשבחת גינת-ביתו, וחיוניות מרעננת למתגורר בבית פרטי עם גינה או חצר. יש לציין, שמלבד היופי וההדר, וההרמוניה המושלמת והמתמזגת בקורלציה גבוהה עם הנמצא בגינה - פרגולות משמשות לדברים נוספים וחשובים, כגון פעילויות מגוונות בשעות הפנאי המתאימות למבוגרים ולילדים ולשניהם יחד, כמו הכנת שיעורי בית, קריאה, עבודה עם מחשב, צפייה בטלוויזיה, מפגשי חברים {ילדים ומבוגרים} ומעל לכל מקום התכנסות למשפחה לאחר יום עבודה ולימודים, בימי שבת וחג וכמובן בימי חופשה. בנוסף לכך פרגולות יש בכוחן לסוכך ולתת מענה לקרני השמש החמה בארצנו, והן מצטיינות במתן צל ושמירה על צמחיית הגינה ומהוות אמצעי קירוי יעיל לריהוט הגן מפני פגעי מזג האוויר. עם קבלת ההחלטה על שילוב פרגולות בגינת הבית חשוב מאוד לוודא את איכות החומר שישמש לבניית פרגולות. כידוע פרגולות חשופות לפגעי מזג האוויר הקיצי והחורפי, על כן, ישנה חשיבות רבה לסוגי החומרים, שמהם יורכבו פרגולות. דרכי טיפול ותחזוקת פרגולות: כדי לשמור על מראה איכותי  לאורך זמן רב רצוי לדעת באלו דרכים יש לשמר את העץ, כדי שיישאר וישמור על מראה רענן איכותי. לאחר התקנת פרגולות נדרש לבצע בהן טיפולים מידי פעם, בחומרים מייצבי עץ שיש בכוחם לתת הגנה ושמירה טובה מפני פגעי מזג האוויר, עובש, ריקבון, טרמיטים, חרקי עץ ועוד. פרגולות עץ עם המראה הטבעי, נחשבות ליוקרתיות והפופולאריות מבין מגוון פרגולות מצויות. הן מקרינות רומנטיות ומשדרות חום, נעימות והרגשה טובה. מעבר לכך, הן משביחות בעשרות מונים את מראה הגינה / החצר והבית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111069 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111342 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111286 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118079 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111169 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111235 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאת: מעראז דלתכניעסקים - כללי29/03/111187 צפיות
חברת שליחויות חשובה במיוחד כאשר מדובר במצבים בהם חשוב כי דברי דואר יועברו בדחיפות. מצבים כאלו יכולם להתעורר כאשר יש להעביר חוזה לחתימה או כאשר יש להעביר טפסים רשמיים חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול..

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201574 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica