חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסכם ממון לא מחייב רק את הגבר

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/20111342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים. הסכם ממון נועד על מנת לתת גיבוי לכתובה, עליה חתום הגבר על מנת שהאישה והגבר יתחייבו שניהם יחדיו בחוזה כתוב ומפורט על כל הנושאים שיכולים להוות בעיה במהלך הנישואין וחלילה הפסקתם. הסכם ממון הוא שדרוג, נספח מאוד משמעותי לחתונה מכיוון שהוא מציג את האישה על פי המעמד הראוי לה בדורונו, כאדם חזק לכל דבר שיכולה לעשות כל מה שהיא צריכה על מנת להחזיק את עצמה והיא לא זקוקה לרחמי הבעל על מנת להשתכר. לכן גם דמי מזונות נקבעים באותו הסכם ממון על מנת לוודא כי לא יצטרכו לערוך משפט ארוך ומיגע על גובה דמי מזונות, וכן הבעל או האישה לא יחששו לפרק את  החבילה ולא לקבל תמיכה כראוי לילדים שלהם, החיים עם אחד ההורים.

הסכם ממון הוא הפתרון הטוב ביותר לעגינות

אם בעבר כאשר גבר היה מעוניין להימנע מתשלום מזונות, הוא היה מותיר את האישה נשואה לו ומסרב לתת לה גט ובכך גורם לה לוותר על כל הזכויות שלה לדמי מזונות ובלבד שייתן לה גט והיא תוכל להמשיך בחייה, הרי שהיום באמצעות הסכם ממון מסודר, כל החובות האלו מוסדרים ואין חשש כזה. כמו כן, הסכם ממון לא מסייע רק לדמי מזונות אלא אף במקרה בו אחד מבני הזוג נעלם או חלה והוא במצב שהוא אינו יכול לתפקד הסכם ממון יכול לסייע מון להגדיר את כל המצבים האלה ולמנוע אף מצב של עגינות.

הסכם ממון לפני החתונה ולא אחרי

חשוב לדעת כי הסכם ממון צריך להיערך לפני החתונה ולא אחרי, המצב הנכון ביותר להגדרה של הסכם ממון הוא באמצעות עורך דין לפני החתונה, כאשר הזוג מצהיר כי זה הנספח לכתובה שלהם למעשה, ועל דעת זה הם מתחתנים, לעומת זאת כאשר בני זוג רוצים לעשות הסכם ממון לאחר החתונה, היחיד שיכול לאשר אותו הוא בית משפט לדיני משפחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111252 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111069 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111286 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/118080 צפיות
מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים..

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111169 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111235 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאת: מעראז דלתכניעסקים - כללי29/03/111187 צפיות
חברת שליחויות חשובה במיוחד כאשר מדובר במצבים בהם חשוב כי דברי דואר יועברו בדחיפות. מצבים כאלו יכולם להתעורר כאשר יש להעביר חוזה לחתימה או כאשר יש להעביר טפסים רשמיים חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול..

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181308 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181596 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171585 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161710 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162047 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153303 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152363 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica