חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבקות חלבון ושורפי שומן – מטרות ויעדים

מאת: מעראז דלתכניתוספי מזון11/04/20118079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם שורפי שומן ואבקות חלבון, ולמי הם מיועדים? שורפי שומן ואבקות חלבון הינם תוספי מזון המיועדים לספורטאים רציניים, מתאמנים כבדים בחדרי כושר או אף מתאמנים מתחילים הרוצים לחטב את גופם ולמקסם את פעילותו ופעולת השרירים.

מהם אבקות חלבון? אבקות חלבון הן תוסף תזונתי, מוצר מעובד המכיל כמויות גבוהות של חלבון (בין 78%-94% חלבון ל 100 גרם) גוף האדם זקוק לחלבון באופן יומיומי, ללא חלבון הגוף לא יכול לבנות את עצמו ולשמור על בריאות הגוף. החלבון דרוש לבניית שרירים, שיער, עור וכל תא בגוף שלנו. ניתן לצרוך חלבונים דרך המזון- עוף, בשר, גבינה, ביצים וטונה הם מקור חלבוני חשוב. אולם ספורטאים רציניים ירצו "לתגבר" את צריכת החלבון שלהם מבלי לתגבר את צריכת הקלוריות והשומנים. אבקות חלבון דלות בשומנים ובקלוריות מיותרות והן מכילות את כל חומצות האמינו הדרושות לגוף כדי לבנות מסת שריר. אבקות חלבון יכולות להיות מיוצרות ממגוון מזונות- מי גבינה, סויה,ביצים, אורז ועוד.המוצר הנמכר והפופולארי ביותר מבין אבקות חלבון הוא אבקות חלבון מי גבינה. אבקות חלבון מי גבינה נספגים במהירות ופועלים מהר מרגע השתייה. אבקות חלבון מי גבינה מומלצים לספורטאים, ומומלץ לצרוך אותם בבוקר, עם הקימה ומיד לאחר האימון- כדי לאפשר בניית שריר טובה. אבקות חלבון אחרות, נספגות לאט יותר ויכולות להתאים לאנשים שלא מספיקים לאכול מסודר או לצרוך מספיק חלבון מהמזון שלהם. לכן חשוב להתייעץ ולוודא שאבקות החלבון שבחרתם מותאמות לכם.

שורפי שומן הינם עוד תוסף מזון המיועד בעיקר לספורטאים, אך גם לאנשים רגילים שרוצים להתאמן ולראות תוצאות מהר. שורפי שומן עובדים בכמה מנגנונים- הגברת יכולת הגוף לנצל שומן כמקור אנרגיה שרירי, אי ספיגה של שומן מהמזון או עיכוב ייצור השומן בגוף. שורפי שומן אינם גלולת פלא. הם מחייבים שמירה על תזונה נכונה ואימונים רבים וסדירים. אולם לקיחת שורפי שומן תביא לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר.

לאדם הרוצה לחטב את גופו, להפחית את אחוזי השומן ולהגביר מסת שריר מומלץ לשלב שורפי שומן יחד עם אבקות חלבון, וכמובן לשלבם בתוכנית אימונים ותזונה מתאימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
AKC - מערכות אזעקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מעראז דלתכני

מאת: מעראז דלתכניריהוט 11/04/111252 צפיות
לקראת סוף המאה ה-20, ובעיקר בעשור האחרות אנו עדים למגמה ההולכת וגוברת לעיצוב פרגולות בתוך בגינות ובחצרות הבתים. פרגולות המעוצבות בטוב-טעם מקנות למקום חמימות ונעימות, ומקום שנעים...

מאת: מעראז דלתכניבידור ופנאי - כללי11/04/111069 צפיות
כל אדם המעוניין בכך יכול להשתתף היום בכל מיני סוגי הרצאות בתחומים שונים כגון תקשורת ופוליטיקה, כלכלה ועסקים, זוגיות הורות וילדים, גיאוגרפיה תיירות ומסעות, אדריכלות ועיצוב, איכות..

מאת: מעראז דלתכנידיני חוזים11/04/111342 צפיות
כשזוג רוצה להינשא לאחר היכרות ממושכת, הוא רוצה לדעת בוודאות כי למרות מהמורות החיים, איכות החיים שלו לא תרד בעקבות שינוי הסטאטוס והיותם נשואים במקום רווקים.

מאת: מעראז דלתכניקורסים וסדנאות11/04/111286 צפיות
ישראל הקיצית הינה בעלת כמעט 10 חודשים חמים בשנה בהם מזגנים מופעלים כמעט ברצף, לפחות במקומות משרדיים וארגוניים עם אנשים רבים נוכחים אם לא בכל בית ובית.

מאת: מעראז דלתכניבר ובת מצווה11/04/111169 צפיות
אין ילד או ילדה שלא מתרגשים כאשר הם מתקרבים לגיל בר מצווה או בת מצווה.זהו יום הולדת מיוחד שמציין את הפיכתם מילד או מילדה לנער ונערה מתבגרים.

מאת: מעראז דלתכניחתונות11/04/111235 צפיות
שמלות כלה לנשים מלאות - במאות הקודמות נשים מלאות היו מושא התשוקה הגדולה מבחינה חברתית, תרבותית ואמנותית, והרזון נתפס כמצב חולני. בעשור האחרון לא מעט..

מאת: מעראז דלתכניעסקים - כללי29/03/111187 צפיות
חברת שליחויות חשובה במיוחד כאשר מדובר במצבים בהם חשוב כי דברי דואר יועברו בדחיפות. מצבים כאלו יכולם להתעורר כאשר יש להעביר חוזה לחתימה או כאשר יש להעביר טפסים רשמיים חתומים לרשות זו או אחרת או למשרד ממשלתי באופן בהול..

מאמרים נוספים בנושא תוספי מזון

מאת: קרוסלה הריון ולידהתוספי מזון19/03/196462 צפיות
חטיפי אנרגיה הם ללא ספק אופציה מהירה ונוחה להשביע רעב קל במהלך היום, כשמם כן הם - נועדו לתת לנו מין בוסט של אנרגיה ברגעים בהם אנחנו חווים איזו נפילת מתח ורוצים לעורר את הגוף.

מאת: אסף סגלתוספי מזון26/01/182096 צפיות
הפרוביוטיקה - חיידקים פרוביוטיים ידידותיים החשובים לבפעילות תקינה של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף. למה אנו זקוקים לפרוביוטיקה וכיצד הם עובדים? וכיצד בוחרים מוצר פרוביוטיקה איכותי?

מאת: SEOMANתוספי מזון19/12/171427 צפיות
תמיד רציתם לדעת איך לרדת במשקל ללא תופעות לוואי? עכשיו זה גם אפשרי. מוצרי ההרזיה של נטור דיאט יעזרו לכם לרדת במשקל ולהרגיש תחושת שובע ומלאות בגוף. הדרך הבטוחה ביותר לרדת במשקל באופן טבעי תוך 30 ימים או פחות.

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173318 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: sharonkal80תוספי מזון09/08/131835 צפיות
הבסיס לאלרגיות הוא לא הרגישות לאלרגן מסוים אלא חוסר איזון בגוף, בעיקר חוסר איזון הורמונלי אבל ייצור ההורמונים תלוי במספר המינרלים והחלבון שיש בגוף. אכילה של אצה כחולה ירוקה, כאמור, יפסיק את התגובה האלרגית

מאת: טומי רןתוספי מזון19/06/132002 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר את המושג תוספי תזונה ומה שבדרך כלל נשאל את עצמינו: אם אנחנו אוכלים כמו שצריך ומשלבים את כל אבות המזון למה אנחנו צריכים בכלל תוספי תזונה? האם תזונה נכונה אינה רק שמירה על העקרונות הבסיסיים ועם נשמור עליהם לא נשאר בריאים לתמיד? מסתבר שלא. רבים אשר שומרים על תזונה נכונה ומשלבים את כל אבות המזון בצורה מאוזנת מדווחים לעיתים על חולשה, תחושות לא טובות, חוסר באנרגיה, כאבים בכל מיני מקומות בגוף ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica