חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפולי הסרת השיער לא צלחו - אמריקן לייזר תפצה

מאת: פסקדין - צרכנותפסקי דין15/04/20111942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדם שביקש להסיר שער מכמה מקומות בגוף באמצעות טיפולי לייזר באמריקן לייזר, טען כי למרות שלאחר טיפולים רבים לא חל כל שיפור במצבו, לא קיבל חזרה את כספו. בית המשפט חייב את אמריקן לייזר להשיב את הכסף ולשלם פיצוי נוסף של 3,000 שקלים.

התובע התקשר עם אמריקן לייזר בהסכם להסרת שיער בלייזר, במסגרתו יקבל טיפולים להסרת שיער באזור הצוואר, הראש והבטן, וכן באזור העורף, הכתפיים, הגב והידיים. לטענתו, יועצת במקום מצאה שהוא מתאים לטיפול, ואמרה לו כי במקרים כשלו, ניתן להעריך כי כ- 80% מהשיער יוסר לצמיתות ו 20 האחוזים הנותרים יהפכו לשיער פלומתי רך, והוא שילם במזומן 13,300 שקלים.

התובע טען, כי לאחר מספר טיפולים לא חל כל שינוי במצבו והומלץ לו לעבור טיפולים נוספים, אך גם לאחריהם המצב לא השתנה, וכשפנה שוב, הציעו לו לעבור טיפולים במכשיר חדש שדורש טפול בהרדמה של חלקי הגוף המטופלים, וכך אכן עשה, אך גם טיפולים אלו לא עזרו, והוא אף פיתח תגובה אלרגית לחומר המרדים, ומספר פעמים אף נכווה ועורו נצרב. כשפנה פעם נוספת לאמריקן לייזר, שכנעה אותו מנהלת המחלקה בסניף בו הוא טופל, לעבור שני טיפולים נוספים, תוך הסכמה כי אם לא יועילו, תדון עמו בהחזר כספו.

לטענת התובע, מששני הטיפולים לא שינו את המצב, נקבע לו תור אצל רופא מומחה מטעם אמריקן לייזר, שמצא צפיפות שיער מאלה בגב ובבטן וציין כי אין ערך להמשך הטיפולים, אך למרות זאת, סירבה אמריקן לייזר להחזיר לו את כספו, והוא נאלץ להגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון תביעה להשבת כספו ולפיצויים.

אמריקן לייזר טענה, כי על פי ההסכם עליו חתום התובע, אם לא תתקבל התוצאה המקווה בתום ארבעה טיפולים, הוא רשאי להמשיך ולבצע טיפולים עד לקבלת התוצאות ללא תשלום נוסף, ובנוסף, נטען כי התובע חתם על טופס הסכמה לביצוע הטיפולים לאחר שקיבל הסבר מלא ומקיף אודותיהם. ביחס לקביעת הרופא מטעמה, נטען כי הרופא התייחס רק לצמיחה בבטן ובגב, ואילו התובע טופל גם באזורים אחרים.

מה הטעם בטיפולים נוספים ?

השופטת יעל בלכר קיבלה את התביעה, לאחר שקבעה כי אמריקן לייזר למעשה לא התמודדה עם קביעת הרופא מטעמה, לפיה צפיפות השיער בבטן ובגב מלאה וכי אין טעם עוד בטיפולים הללו.

"לא ברור מה הטעם בהצעת הנתבעת, שהתובע ימשיך ויבצע טיפולים נוספים, שלפי המומחה מטעמה, אין בהם תועלת" כתבה השופטת, והוסיפה כי התובע עבר מעבר לארבעת הטיפולים המקובלים לפי ההסכם לקבלת תוצאות.

אמריקן לייזר, כך נפסק, התחייבה לתוצאה ולא רק לעצם מתן הטיפול, ולכן יש לקבוע כי התובע לא קיבל את התמורה לכספו.

לפיכך, חויבה אמריקן לייזר להשיב לתובע את כספו - 13,300 שקלים, וכן לשלם פיצוי של 3,000 שקלים בגין עגמת הנפש שנגרמה לו.

בפסק דין תמצאו אינדקס מקצועות כולל שמאי, עורך דין, גרפולוג, חוקר פרטי, נוטריון, תמלול, פוליגרף ועוד.

שיווק באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
בפסק דין תמצאו אינדקס מקצועות כולל שמאי, עורך דין, גרפולוג, חוקר פרטי, נוטריון, תמלול, פוליגרף ועוד.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פסקדין - צרכנות

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי30/06/111767 צפיות
לקוחה של סלקום הגישה תביעה נגד החברה בטענה כי בעת שהיתה בחו"ל, בוצעו במכשיר הסלולארי שלה שיחות לסודן בסכום של 8,000 שקלים. סלקום טענה כי ניתקה את הקו לשיחות יוצאות לאחר שהחיובים הגיעו ל 1,000 שקלים. בית המשפט קבע - סלקום אינה אחראית.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי27/05/111188 צפיות
חתן שהלין על כך שבמעמד החופה הסתיר הצלם לבני הזוג את הקהל ולהיפך, הגיש נגד תביעה בה דרש פיצוי של 23,000 שקלים. בית המשפט דחה את התביעה, ואף קיבל את התביעה הנגדית שהגישה חנות הצילום.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי27/05/111089 צפיות
נופשים שהזמינו חבילת נופש ליוון, טענו כי באחד המלונות החדרים היו קטנים וצפופים ורמת השירות בעייתית, ומלון אחר היה בדירוג של ארבעה כוכבים במקום חמישה כמובטח. ביהמ"ש דחה את מרבית הטענות ופסק להם פיצוי סמלי בגין ההפרש בדירוג המלון.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי20/05/111493 צפיות
אדם שרכש מזגן משקם אלקטריק, טען כי למרות שהתקנת המזגן תואמה בין השעות 10:00 ל 14:00, בפועל הגיע הטכנאי בשעה 17:00, ודרש פיצוי. שקם אלקטריק טענה כי זמן האספקה הוא משוער בלבד, אך בית המשפט חייב אותה לפצות את הלקוח.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי20/05/111172 צפיות
בעקבות עתירתה של התנועה לחופש המידע, הורה ביהמ"ש לעניינים מנהליים בירושלים למשרד הבריאות לפרסם דו"ח הנוגע לפערים באיכות הטיפול הרפואי בין ארבעת קופות החולים הפועלות בישראל.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי20/05/111480 צפיות
דיירים בבניין משותף טענו כי במשך כ 9 שנים, השתמשה YES בתשתית החשמל של הבית, למרות שמתוך 16 דירות, רק 3-4 מחובות לשירותי החברה. בית המשפט קיבל את התביעה, וקבע - אמנם מדובר בסכומים נמוכים מאוד, אך אין הצדקה שדיירי הבניין יממנו סכום זה עבור YES.

מאת: פסקדין - צרכנותחוק ומשפט - כללי20/05/111584 צפיות
נוסעים שהפליגו עם כספי הפלגות וזכו לשיט שהחל בצחנת ביוב, המשיך בנטיית הספינה על צידה והסתיים בשעות של המתנה בשדה התעופה, הגישו תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. ביהמ"ש קיבל את תביעתם וקבע- "חלום שהפך לסיוט בלהות".

מאמרים נוספים בנושא פסקי דין

מאת: בנימין קלינגרפסקי דין24/08/222299 צפיות
צו הריסה שלא בוצע – מה זה בדיוק אומר? ובכן, ממש כפי שזה נשמע, צו הריסה שלא בוצע הוא צו הריסה שניתן על פי דין, אך מסיבות כלשהן לא הגיע לכדי ביצוע ולכן המבנה שעבורו הוצא הצו עדיין עומד על תילו וטרם נהרס. במרבית המקרים, הגדרה זו מתייחסת למצב בו בעל המבנה שנגדו הוצא הצו קיבל הוראה במסגרת הצו, לבצע את הריסת המבנה בעצמו, אך נמנע מכך. במילים הכי פשוטות, אדם בנה מרפסת שלא כדין ובעקבות זאת, הוציאה הרשות המקומית צו הריסה להריסת המרפסת והגישה אותו לאותו אדם בכדי לחייב אותו להרוס את המרפסת. הצו מורה במפורש על הריסת המרפסת ואף מגדיר מסגרת זמנים לביצוע ההריסה, אך מהסיבות שלו בחר אותו אדם שלא לבצע את הצו.

מאת: בנימין קלינגרפסקי דין19/08/211780 צפיות
מפרטים אחידים ותיקון 34 לחוק רישוי עסקים אז ככה,לאורך שנים רבות לא הייתה אחידות בדרישות גורמי רישוי מעסקים שונים הטעונים רישוי על פי אותו פריט רישוי. על מנת למנוע שונות ורגולציה עודפת ובעקבות המלצות “ועדת הבר” משנת 2006, הוחלט כי רשויות הרישוי ונותני האישור ינסחו “מפרטים אחידים” לסוגי העסקים. כך, בעל עסק מראש יוכל לדעת מראש מה יידרש ממנו על מנת לקבל רישיון עסק.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןפסקי דין15/11/201401 צפיות
בג"צ דחה העתירה נגד מאחז עיבל בית המשפט העליון בשבתו כבג"צ דחה בימים אלו עתירה נגד פינוי מאחז עיבל ועוד כמה מאמרים שכתבתי: עו"ד נועם קוריס – כותב ב THEMARKER עו"ד נועם קוריס - כותב על תביעות ייצוגיות - כותב באתר המאמרים המשפטיים נועם קוריס עו"ד העתירה הופנתה כלפי צעדים שנקטו המשיבים לפינוי העותר ממאחז שהוקם ללא היתר באזור הר

מאת: רונית אלפסיפסקי דין20/11/191474 צפיות
סווגה של פעולה, או של עסקה נקבע על פי סממנים חיצוניים ועל פי מבחנים שונים, אשר על פיהם יש וניתן לסווג את אופיה של אותה פעולה וסווגה של אותה עסקה. ברם בדרך כלל המבחנים אינם חד - חד ערכיים ויש מקרים בהם המבחנים בגין אותה פעולה מצביעים על סווג כפול. כך למשל בסווג פעולה למישור ההוני או למישור העסקי, למישור הפרטי או עסקת אקראי בעלת אופי מסחרי ועוד. בעיתות כאלה מופעל מבחן על – מבחן גג והוא "מבחן הכוונה".

מאת: בנימין קלינגרפסקי דין05/09/191315 צפיות
ההתיישנות גברה על השימוש בהעדרו של היתר אין שימוש שלא הותר על-פי ההיתר, קרי - אין שימוש חורג, ומשכך לא מתקיימת עבירת השימוש על-פי סעיף 204 לחוק. האם כאשר לא ניתן להרשיע אדם בביצוע עבודות בנייה ללא היתר בשל התיישנות, ניתן להרשיעו בעבירה נמשכת של שימוש בנכס שנבנה ללא היתר? ביהמ"ש לעניינים מקומיים משיב על כך בשלילה.

מאת: רוי ורלפסקי דין25/01/191315 צפיות
אתה צריך לקחת את המקרה פגיעה אישית קל. לא משנה איך המקרה שלך הולך, לקחת מישהו למשימה על רשלנות שלהם הוא יותר מוצדק. מאמר זה נותן לך כיצד להתקרב מקרה פגיעה אישית.

מאת: רוי ורלפסקי דין17/01/191336 צפיות
האם אתה חושב על לשים את הכסף שלך לתוך השקעות נדל"ן? ראית את החברים שלך עשה רווח עם זה. אתה יכול לעשות טוב אם שמעתם על. זה רק לוקח קצת ידע. השתמש בעצות אלה כדי לקבל התחלה מוצלחת על ההשקעה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica