חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למכור נכסי יוקרה בהצלחה!

מאת: אביבה זאבינדל"ן16/04/20111890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכסי יוקרה הם הנכסים הקשים ביותר למכירה, מאחר והעלות שלהם גבוהה, ומכיוון שהאוכלוסייה הרוכשת בתים כאלו, בדרך כלל מאוד ביקורתית ואנינת טעם. קשה מאוד לרכוש את אמונם של אנשים, היודעים את ערכם ואת שוויים למתווך.

העצה שלי, היא קודם כל

מקצוענות – שאילת השאלות היא אלמנט מכריע בקליעה למטרה: הקשבה לתשובות הניתנות, והסקת המסקנות. לפעמים, המילים בין השורות, הן החשובות ולא ההצהרות. לכן, שימו לב, מה הלקוח מבקש לומר בעצם.

המוכרים לעולם יחשבו שמגיע להם יותר, והקונים לעולם יחשבו שיכלו לקנות בזול יותר! ולכן, בדקו מה המחיר שלקוח דורש, לעומת המחיר הריאלי. אם צריך, ערבו שמאי.  ידוע, כי התערבות גורם שלישי מוערך, מקילה את פעולת השיכנוע..

ההשקעה שלכם שווה כסף ולכן הציעו לקחת את הנכס בבלעדיות. הסבירו ללקוחות את היתרונות במכירה שכזו.

שירותיות – אנשים יכולים להיות מאוד ביקורתיים, ולא תמיד סבלניים. היו אתם סבלניים במקומם, ודאגו לתת להם הרגשה שהם הכי חשובים בעולם. עם ההיצע הקיים היום בשוק, בכל עניין ודבר, החלק השירותי הוא אחד החלקים החשובים ביותר, אם לא ה.. ; )

עמידה בלוחות זמנים – תגיעו שעה קודם אם אינכם יכולים להגיע בזמן, אבל לעולם אל תאחרו! איחור מעיד על רישול וחוסר מקצועיות. ידידי, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.

אפיקי פרסום – האפשרויות הידועות הן:

א. שילוט

ב. עיתונות

ג. אינטרנט

בתי יוקרה אינם מתאימים לשילוט, ורוב המוכרים לא יאותו לשים שלט על ביתם, מסיבות מובנות..

העיתונות מאבדת באופן איטי אך עקבי את אחיזתה בקהל הקוראים.

מה שנותר, אם כן, כאופציה רלוונטית ביותר, היא פרסום הנכס באתר המכיל לוח או אינדקס נכסים. כדי לעשות את הבחירה הנכונה, עליכם לבדוק את הנקודות הבאות:

א. בדקו מי קהל הגולשים של אותו אתר - דירות יוקרה מכוונות כאמור לקהל בעל חתך סוציואקונומי גבוה. בדרך כלל, מדובר בנכס שני או נוסף על הקיימים. לכן, יש לוודא כי הפרסום יהיה קהל הגולשים באתר הנבחר יהיה רלוונטי.

ב.  בדקו לאילו שפות ניתן לתרגם את המודעה. זיכרו שיהודים יש בכל העולם ולא כולם דוברי עברית! חלק ניכר מהיהודים העולם הם משקיעים בנכסים ואוהבי ישראל. נצלו זאת לטובתכם!

ג. בידקו כיצד המודעות מוצגות: האם הן ברורות ובגודל משביע רצון? האם כמות התמונות היא  מספקת?

ד. האם אפשר להוסיף לינק לסרטון (למשל ב-YouTube)?

ה. האם קיימים עוד שירותים באתר ותומכים במכירת סוג נכס שכזה?

בהצלחה במכירה!

מי אנחנו?

פורטל לגור, הינו פורטל ייחודי המכיל מידע בתחום הנדל"ן בישראל, ובתוכו אינדקס לנכסי יוקרה ודירות נופש. הפורטל מיועד לקהל יהודי בתפוצות ומכוון לקהל משקיעים  המחפש נכסים בישראל.

נשמח לעמוד לשרותך : )

אביבה זאבי

מנהלת פורטל לגור

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביבה זאבי

מנהלת מדיה בחברת במבי

מנהלת פורטל לגור – לוח נדל"ן ישראלי לתושבי חוץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבה זאבי

מאת: אביבה זאביייעוץ עסקי19/07/111054 צפיות
החיים הם ים סוער והשינויים מגיעים כמו גלים: הם רבים וחלקם משמעותיים בחיינו. להלן שאלון קצר שיעזור לך לבדוק האם הנתונים הבסיסיים שלך, מאפשרים לך לנווט בים הזה. מציעה לך להיות כנה מאוד עם עצמך, בסופו של דבר, את החשבון - את/ה משלם! : ) אביבה זאבי מנהלת מדיה ואינטראקטיב בחברת במבי מומחית לכתיבת תכנים שיווקיים בתחום הנדל"ן, בלוגרית ומנהלת מדיה חברתית

מאת: אביבה זאבינדל"ן23/05/111352 צפיות
זהו מאמר המשך העוסק במכירת נכסי יוקרה בהצלחה. מאמר זה מתמקד בכלים מעשיים עבור יועצי נדל"ן ובמשווקים בתחום, אך למעשה הוא יכול לשרת גם מנהלי מכירות בכל תחום. מטעמי נוחות ב ל ב ד המאמר רשום בלשון זכר מאחלת לכם קריאה נעימה, מהנה והכי חשוב, מועילה : ) אביבה

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica