חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה נשתנה בבניית האתר הבא

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים17/04/20111059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברוח החג אנו נתמקד בעתיד הנראה לעין בדור הבא של האתרים, כמובן שדובר רבות על הווב 2 ואפילו על הווב 3, יש החוזים כבר כיצד ייראה האינטרנט בעידן הווב 4 שהוא מעבר מהגשמי למוחשי, מהמוח ישירות למערכת הממוחשבת ולשפת המחשב וכמובן שיתוף המידע בין גולשים, רבות גם ייאמר על הסיכונים שבדבר, למשל קריאת המחשבות וגלי המוח של גולשים ומשתמשים. פריצה שכזו היא מסוכנת עד מאוד.

אך אנו נתמקד במשהו הרבה יותר רלוונטי מעולם העסקים ועולם בניית אתרים אשר ממנו מגיעים. כיום אתרים מצליחים נחשבים לאתרים אשר בנויים בצורה אופטימאלית , מתוכננים בצורה מדוקדקת אשר אפיון ומיתוג שיווקי על ידי מציאת פלח שוק מתאים וכמובן שללא קידום אין למעשה סיכוי לאתר להתקיים היום במיוחד אם בכוונת האתר להתחרות בנושאים תחרותיים.

התחרות בין האתרים היום היא תחרות על גבי מנועי החיפוש, מנועי חיפוש כיום אוהבים ומתקיימים מתוכן איכותי, לכן על מנת להצליח אנו נצטרך להכין את האתרים הבאים באופן כזה שייתן איכויות על גבי אתרים אחרים, עתירות במידע זה שם המשחק במקרה זה, אין לקחת בחשבון תוכן מועתק מאתרים אחרים שכן מנועי חיפוש מכירים את השיטה ומענישים בגין מידע זה. לכם הדור הבא של האתרים יצרך להכיל בתוכו הרבה מאוד מידע, בין אם זה יהיה בלוגים, או מאמרים, או פורומים וכדומה, ובקיצור הרבה מאוד מידע חיוני ואיכותי.

נשאל השאלה כיצד עושים זאת, כיצד יוצרים אתרים המכילים הרבה מאוד מידע טקסטואלי בצורה כזו שנראה מסודר ולא גדוש בטקסטואליות יתר, שם המשחק הוא למעשה ידידותיות למשתמש, אתר ידידותי לגולש הוא גם ידידותי למנועי חיפוש, המידע צריך להיות מסודר בצורה הגיונית, לא הרבה מדי בבת אחת ולא מעט מדי בבת אחת, מאמרים למשל, צריכים להתחיל עם תקצירים ולאחר מכן ניתן לגשת למאמר עצמו. בניית האתרים תיעשה באופן כזה שהוא כבר יהיה מוכן להכיל בתוכו מילות מפתח לשאר המידע מהדפים שהם דפי מידע חשובים באתר.

מצד שני, עם התרחבות גודל הפס, ניתן להכניס יותר מדיה כגון תמונות, פלאש ואנימציה, סרטים וקליפים, מוזיקה וקולות, כל זה מוסיף לחוויית המשתמש, כל זה מוסיף לכך שהמשתמשים ירצו לחזור ואפילו ימליצו על אחרים שיבואו לגלוש על מנת ליהנות ולקבל מידע מועיל.

לסיכום, בשנים האחרונות ראינו שינויים מרחיקי לכת בגודל רזולוציית המסך שנהייתה יותר ויותר גדולה באתרי אינטרנט, ראינו שהתשתית בעולם מבחינת מהירות גלישה נהייתה הרבה יותר מהירה עד כדי כך שלא ניתן להבחין בזמני טעינה, יש להניח כי המגמה הזו תישמר, אז נקבל יותר מידע, יותר מדיה אלקטרונית והרבה יותר חווית משתמש ידידותית.

 



תגיות המאמר: בניית אתרים, בניית אתר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים - SITENET Ltd הוקמה בשנת 1998 ומתמחה בבניית אתרים , עיצוב אתרים, פיתוח מערכות ניהול תוכן וקידום אתרים. בעלת ניסיון עשיר בבנייה ותכנון מערכות מבוססות דאטאבייס. בין לקוחותינו תוכלו למצוא את משרד האוצר, חברות תיירות מהמובילות בארץ חברות היי-טק, עיתונים מקוונים ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סייטנט בעמ

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים01/06/12905 צפיות
רבות דובר וסוכם על הענף הזה שנקרא בניית אתרים באינטרנט, רבות עוד יסופר והמודעות והמציאות אשר מתלווה לטכנולוגיה זו משתנה במהירות גדולה מאוד עד אשר אפילו אנו אשר נמצאים בעולם הזה לא מספיקים ללמוד את השינויים.

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים28/01/111037 צפיות
בנושא זה יש מספר גורמים הרלוונטיים לשיקול לפני הקמת אתר ובניית אתר, בבואנו להקים אתר חדש או לשדרג אתר קיים לעסק יש להבין כי עיצוב האתר משפיע באופן ישיר על התכנים ואופן תצוגתם ואפילו ניהולם במערכת הניהול.

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים28/01/111004 צפיות
בכל אתר ואתר שאנו נכנסים אליו תמיד משהו מעצבן אותנו, או שהאתר איטי מדי, אנחנו לא מוצאים את מה שמחפשים, יותר מדי דפים נפתחים לנו, ההרשמה או הטפסים מסובכים מדי ואנחנו לא מבינים מה רוצים מאיתנו. לרוב זו גם הבעיה הקשה ביותר שבעלי אתר מתמודדים איתה. לכן בבואנו לבנות אתר חדש, יש לקחת בחשבון את ה"ידידותיות למשתמש".

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים28/01/111031 צפיות
כריית מידע או נתונים היא סריקה טקסטואלית של הדף והסקת מסקנות לוגיים אשר מובילים את הסורק ליצירת פעולות הנגזרות מכך. ובכן, לא כולם חייבים להבין באופן מיידי את המשפט האחרון, על מנת להבין לשם מה נועדה כריית מידע יש להבין כי מידע הוא כח

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים28/01/11989 צפיות
בניית אתרים באינטרנט ופורטלים בפרט הינה התעסקות ושימוש נרחב בכמות מידע עצומה בדרכים שונות, כגון ניהול מערכות פרסום באתר, ניהול דפים דינאמיים באתר. ניהול קישורים בין הדפים, סקרים, גלריות וכדומה, הפורטלים כיום גם שולחים מידע לאתרים אחרים, כגון RSS ו XML על מנת לשתף כמה שיותר מידע כולל לינקים לאתרים אחרים.

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים28/01/111842 צפיות
מה זה אתרי מראה? לא זה לא אתר שבוא רואים הכול הפוך, זה אתר שדומה מאוד מבחינת התכנים והמבנה לאתר המקורי, אך השינוי המהותי בו הוא למעשה בניית אתר המיועד לפלח שוק אחר שאמור לראות את הנתונים או את הדפים בצורה שונה מבחינה שיווקית.

מאת: סייטנט בעמבניית אתרים27/01/11952 צפיות
בנושא זה יש מספר גורמים הרלוונטיים לשיקול לפני הקמת אתר ובניית אתר, בבואנו להקים אתר חדש או לשדרג אתר קיים לעסק יש להבין כי עיצוב האתר משפיע באופן ישיר על התכנים ואופן תצוגתם ואפילו ניהולם במערכת הניהול.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213634 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194088 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175731 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174884 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172724 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172296 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162140 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica