חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גרפי – אז מה זה בכלל?

מאת: מיכל מכללותעיצוב גרפי20/04/20111213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה אפשר לעצב גרפית?

כמעט כל דבר שבו אתם מוקפים ניתן לעצב גרפית, אם תתחילו להסתכל מסביבכם בעיון, תופתעו לגלות כמה השפעה יש למעצבים הגרפיים על חיינו. רוצים דוגמאות לעיצוב גרפי?

- פחיות: כן, גם המיכל המתכתי הזה שמחזיק את הקולה או מיץ התפוזים שלכם עובר עיצוב גרפי. הגדילו לעשות בחברת קוקה קולה, שמשנה לעיתים קרובות את העיצוב הגרפי של הפחיות ואף מוציאה מהדורות מוגבלות, אותן מעצבים מעצבי אופנה דוגמת קרל לגרפלד.

- נייר טואלט: שמתם לב שעל נייר הטואלט שלכם מוטבעים פרחים או לבבות? זה לא במקרה. מעצב גרפי בחר את הצורה והתאים אותה לנייר הטואלט. גם בחירת הצבע אינה סתמית – המעצבים הגרפיים שייעצו לחברות נייר הטואלט המליצו על צבע שמתאים למסר אותו הם רוצים להעבירה.

- עמודי פייסבוק: אם עשיתם בפייסבוק לייק למותג מסוים – חברת הלבשה, חברת מזון או אפילו עמותה, כדאי שתדעו שהמראה המוקפד שלהם הושג בעזרת ייעוץ ועיצוב של מעצב גרפי.

- פונט: עבודות אקדמאיות נהוג לכתוב בפונט דייוויד, אתרי אינטרנט נוהגים לכתוב את הטקסט בפונט אריאל ומה לגבי הזמנה לחתונה או פרסומת לפיצה? איזה פונט יכול להתאים? תתפלאו, אבל לדבר ה"קטן" ושמו פונט יש השפעה עצומה על התוצאה הסופית. מעצבים גרפיים יכולים לעצב פונטים וצריכים לבחור את הפונטים המתאימים לעבודות שלהם.

לימודי עיצוב גרפי

אם אתם מוכשרים בתחום העיצוב ויש לכם "חוש" אתם בטח מעוניינים להפוך את הכישרון למקצוע. האם קורס עיצוב גרפי או תואר ראשון בעיצוב גרפי חיוניים עבורכם? לדעת מומחים בתחום – כן!. גם אם אתם כבר יודעים לעצב בפוטושופ ועיצבתם הזמנות לחתונה עבור חברים, עדיין יש צורך בלימודים. במסגרת לימודי עיצוב גרפי תוכלו לשפר את הכישורים שלכם וללמוד טכניקות חדשות ומושגים שיסייעו לכם בעבודתכם. בתחום העיצוב הגרפי, כמו בכל תחום כמעט, קיימים קודי התנהגות, שפה, מוסכמות ועקרונות – שמי שאינו יודע אותם, לא נחשב למעצב גרפי מהשורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל מכללות מציע מידע על כל סוגי הלימודים בישראל, במיטב המכללות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל מכללות

מאת: מיכל מכללותלימודים אקדמאיים17/11/10905 צפיות
אם אתם רוצים ללמוד תואר ראשון במכללה או באוניברסיטה בישראל אתם בוודאי תוהים לגבי גובה שכר הלימוד. בניגוד לדעה הרווחת מכללות רבות מציעות לימודים בשכר לימוד נמוך, בדומה לאוניברסיטה, לעומתן קיימות מכללות פרטיות המציעות לימודים יקרים פי 3 ואף יותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213629 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162392 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161961 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica