חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי המשפט -חזק,ואמץ לכם שופטי בתי המשפט .

מאת: ערן לוימוסדות שלטון25/06/20091364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכם שופטי בתי המשפט חיזקו ואמצו על תפחדו מאנשי ממשלה שסרחו ,או מעבריני צעצוע , ונהגים צערים שנוהגים בכבישים שיכורים , ואלו ששורפים את הנשים שלהם , ואונסים ילדות,נשים ,ילדים ,ספקי הסמים , לכם אנשי הפרקליטות , וקציני המשטרה שעובדים קשה על מנת למגר את התופעןת אללו, יש לכם את כול הכוח החוקי לעשות זאת  חיזקו ואמצו. לך אדוני הנשיא פונה אני אליך על תרחם על אנשים ותיתן להם חנינה אם פגעו במדינה שאתה אדוני בניתה ואנשים בדור שלך נתנו את נפשם , לבנית המולדת הזואת. אדוני הנשיא !תבדוק אפשרות לתת עונש מוות , לרוצחים ,לאנסים במגזר החרדי, והחלוני, לנהגים שנוהגים בשכרות, והורגים בכבישים, ושגונבים בגוף הציבורי , ובגוף הפרטי. על לכם תושבי המדינה לפחד מהפשע ,כי הם בשר ודם בדיוק כמוכם . יש פתגם שאומר" הקם להורגכם השקם והרגו." לנו נתנו את התורה אך החרדים לא מקימים את עשרת הדיברות , החלונים גם לא מקימים . אז בשביל מה יש לנו תורה? הפשע מחלחל חזק מאוד בקירבנו מי ילדי הנוער ועד לבעלי המשפחות . עם כול משפחה במדינת ישראל בלי הבדלי צבע, מין,ודת, היו יושבים כל שבוע ומדברים על ההרכים הנכונים , לאדם .אז לא היה לנו פשע כל כך נתעב שכזה שכבר למעלה משנה אני רוצה שהיה עונש מוות כמו במדינת ארצות הברית  על מנת לתת ביטוי שצריכים וחיבים לילחם בפשע ללא פשרות ופחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן לוי

מאת: ערן לויצדק חברתי08/06/101321 צפיות
מדינת ישראל נמצאת במגפה תמידית של החרדים . תושבי מדינת ישראל שלו חרדים צרכים לקחת יוזמה דחופה ולכניס את כול החרדים שהם נעולים בתוך בני ברק, בתוך מאה שערים ,ורק שם שיחיו. תושבי מדינת ישראל דעו לכם הם פשוט מגפה שצריך וחובה לעקור ממקומות גם בצורה של אלימות כי הם בעצמם לא מאמנים בתורה .והאוכחה לכך שהם פוגעים בילדהם, בנשים שלהם, גונבים ברשתות שיווק, הולכים לזנות. הורסים כל דבר שכתוב בתורה אך אתם החילונים רצים לרב זה הוא אחר נותינים כסף כול החיולונים פשוט פרירים. במקום לתת להם כסף "לצדקה" שילכו לעבוד

מאת: ערן לויחברה ומדינה - כללי02/03/101255 צפיות
החברה האשראלית חולה ,המדינה מסריחה בשחיתות, ילדים נאנסים, ילדות נאנסות ,הורים מנצלים את ילדיהם בצורה בוטה ,החרדים אונסים את ילדיהם, 70% מהקילה החרדית זה שקר אחד גדול . ילדים חלונים משתוללים ברחובות ,אונסים ילדות ,דוקרים בסכינים אנשים אחרים רובם מבני נוער רוסים, אתיופים,שותים ,גונבים, ורוצחים. הפדופלים מתרוצצים ברחובות צריך לעשות מעשה עד משפחות הפשע. יש להקים יחידה שכול מתרטה היא תפיסת אותם פושעים, כולל חרדים ,נוער, נערות, למשפט שכול פסק דין הוא אחד "פסק דין מוות " כך מדינת ישראל תוכל למגר זואת.

מאת: ערן לויצדק חברתי31/07/091506 צפיות
תושבי מדינת ישראל מתעוררים כל בוקר קוראים עיתון ,שבו כתוב אך אב רצח את ביתו , עברין זה או אחר הורג עברין אחר , אך רבנים מוכרים חלקי אדם ,ובהכסף חיים דתיים אחרים בארץ ,אך תלמיד ישיבה אונס ילד,או ילדה .אימה שמרעיבה את בנה ושרבנים נותנים את ידם לפשע נתעב בבתי החולים , וברחובות ירושלים .לדעתי כול הרבנים אם חבורה של שקרנים שמנצלים את טפשותם של אנשים דפוקים וילדים טפשים כולל הנשים . כול נושא הדת במדינה ירד לשפל שאם לא מאמינים בבורא עולם. כול הכיפה והליבוש זה רק לברוח מתשלום למדינה ולגנוב. זה סדום וע

מאת: ערן לוידתות17/07/091436 צפיות
התפרעות החרדים המסרחים בירושלים בגלל רוצחת ילד קטן זו חוצפה חולה של כל הקהילה יש לתת להם לגור מאחורי חומות במאה שארים או בבני ברק. הם הסדום ועמורה של האנושות בכלל משטרת ישראל היקרה צריכה לירות בהם רימוני גז רעיל ולגמור אותם מיד . באיזה תורה כתוב יש להרעיב תינוק , לשרוף ברחובות , לזרוק אבנים על חפים ברחובות . הם אנשים חולים בנפשם , במעמד הרבנים ,לוקחים את הכסף מהמדינה עבור ישיבות ומשחקים בכסף שירד לטמיון . בחברת חמשוש כסף שחור . בתי המשפט חיבים להחמיר בענשה על פגיע בילדים מי הורים חולים בנפש.

מאת: ערן לוידתות14/07/091390 צפיות
ליאור חן שהולך אם תואר "רב" הרי כול דתי שהולך אם כיפה שחורה זקן ,שטרימל ,הוא רב .הוא רב הם ילדים קטנים חסרי ישע אם האימא שהיא חלאת המין האנושי יתעללו בילדים הקטנים . ברגע שהחלאה הזואת תוסגר לישראל על בית המשפט חובה גדולה לתת על החלאה הזואת ליאור חן עונש מוות חד וחלק. גם אם אין חוק כזה במדינת ישראל! לכם חברי הכנסת , חוקיקו חוק ליאור חן אני ערן לוי מוכן לשבת כל חיי בבית סוהר ולקחת את החוק לידיים פעם ריאשונה בחיי. למען הילדים האלה שסבלו שנים ולמען הילד שהוא צמח רחמנות. חובה לקטול את חייו.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091331 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091152 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות שלטון

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון25/07/232382 צפיות
הרבה לקוחות מגיעים למשרדינו לאחר שקבלו צו הריסה למצללה או גגון שחשבו בתמימות רבה שבנייתה אינה דורשת היתר בנייה . כן "חוק הפרגולות" תיקון 101 לחוק התכנון והבנייה קיבל תוקף והרבה עבודות פטורות מהיתר. ההנחיות די ברורות אך הרבה אזרחים לא מודעים למדניות העיריה או המועצה המקומית שצריכים להצמד אליה. כן ויש גם את תוכנית העיצוב הסביבתית .

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון09/05/211119 צפיות
האם ניתן לעשות הסדר תשלומים על חוב לצורך קבלת תעודה לטאבו? לקבלת תעודה לרישום בטאבו, לא ניתן לעשות הסדר חובות בפריסת תשלומים. הארכת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו) באילו מקרים אפשר להאריך תעודה לטאבו? אופן הגשת בקשה להארכת תעודה לטאבו האם הארכת תעודה לטאבו כרוכה באגרה? אופן תשלום האגרה מהו משך הטיפול בבקשה? אופן קבלת התעודה

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון31/10/201946 צפיות
הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תל אביב-יפו ■ הנחיות מרחביות כלל עירוניות ומדיניות עיצוב ■ פרק תכנון ועיצוב הבניין מהדורה 2

מאת: בנימין קלינגרמוסדות שלטון05/02/191708 צפיות
מבנה, שבמזרח ירושלים, עמד על תילו שנים רבות מבלי שננקטו הליכים להריסתו, עד שבעליו החליט לשפצו ונאלץ להתמודד מול צו מנהלי להריסת המבנה במיידי. הצו אומנם בוטל !

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון17/01/182550 צפיות
חקירה או מעצר מתוקשרים, הם בדיוק כשמם- מתוקשרים. בשיטת המשפט הישראלית, קיומה של חקירה אינה מהווה עונש, כמו גם שמעצר במסגרת חקירה או מעצר בית כלל אינם מהווים עונש, לבתי המשפט גם אין סמכות להטיל מעצר בית כעונש

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון16/12/171580 צפיות
"האם ראוי שבית המשפט ישחרר את פסק הדין מתחת ידו, בטרם חלף המועד להגשת ערעור על החלטתו שלא לפסול את עצמו"?

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןמוסדות שלטון19/10/171704 צפיות
בית המשפט העליון דחה לאחרונה עתירה שהוגשה על ידי עמותת כן לזקן בעניין הנחה בסך של 50% ממחירי כרטיסי הנסיעה, בהתאם לחוק האזרחים הוותיקים, התש"ן-1989 (להלן: החוק ולמרות. שהרכבת מעניקה לאזרחים ותיקים הנחה של 50% מדמי הנסיעה בתחבורה ציבורית רק לנוסעים באמצעות כרטיס 'רב-קו', ולא לאלו הנוסעים באמצעות רכישת כרטיס נייר רגיל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica