חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדינת ישראל עוברת תהליך של מרקם חיים שונה תושבי מדינת ישראל הנורמתבים קמים בבוקר קוראים על פשע שגובר במדינה ,שהורים רוצחים ילדים , עברנים מחסלים עברינ

מאת: ערן לויצדק חברתי31/07/20091506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לתושבי מדינת ישראל שהמדינה באמת חשובה להם ? לא נמאס לכם לקום בבוקר ולקרוא על אב ,אם ,עברין זה או אחר שרצחו!? על רבנים שמוכרים חלקי אדם ועושים כסף על חשבון אחרים ובורחים מתשלומי מס ,אונסים ילדים וילדות . שודדים זקנים לי זה נמאס לכן יש ללחוץ על הממשלה על עונש מוות לכל הפושעים . מי שוד ,עד ינוס ילדים ערעבת ילדים  ורצח .יש לאסור על עברינים על כניסה לבית משפט אם כיפה כי זה צחוק מי התורה  גם הרבנים עושים צחוק מי התורה הם סדום ועמורה  משודרג . הם לא מאמנים בכלל בתורה או בעשרת הדיברות . תושבי המדינה לא לפחד מהפושעים יש לילחם בהם  בכול צורה לכן אני חושב שצריך לקום דחוף גוף  של משטרה אזרחית  כמו בארצות הברית  לוכדי ראשים שכול המטרה שלהם או ללכוד את הפושע גם אם צריך לחסל אותו מיד . וזה לעזור למשטרת ישראל שלא יכולה לתת מענה על כול דבר . כי הם עסוקים מעל לראש בבעיות ובפוליטיקה פנימית . את היחידה אפשר להקים כמו שמקימים חברות אבטחה בישראל . זה יתן מענה מידי לשלום כל תושב במדינה . את הכסף אפשר לקחת מישיבות  דתיות שהרבנים שלהם סרחו . לשלול את רכושו של עברין שנתפס . של אנשים שגנבו ,שעלימו מ"ס  של שרים בממשלה לשעבר שסרחו בכל הכסף הזה ניתן להקים גוף גדול ורציני שכול מטרתו הוא להרוג עברינים על מנת שהיה  כיף לחיות במדינה נקיה משחיתות , רצח ,אלימות בתוך המשפחה, שרבנים ילמדו דרך ארץ את הילדים .לא היה אונס , ושבאמת היה תורה והגיתה בו יומם ולילה. כי אסור לפחד מי פושעים  כי גם אני יכול וגם אתם להרוג אותם גם ככחה חבל על האוויר שהם נושמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ערן לוי

מאת: ערן לויצדק חברתי08/06/101321 צפיות
מדינת ישראל נמצאת במגפה תמידית של החרדים . תושבי מדינת ישראל שלו חרדים צרכים לקחת יוזמה דחופה ולכניס את כול החרדים שהם נעולים בתוך בני ברק, בתוך מאה שערים ,ורק שם שיחיו. תושבי מדינת ישראל דעו לכם הם פשוט מגפה שצריך וחובה לעקור ממקומות גם בצורה של אלימות כי הם בעצמם לא מאמנים בתורה .והאוכחה לכך שהם פוגעים בילדהם, בנשים שלהם, גונבים ברשתות שיווק, הולכים לזנות. הורסים כל דבר שכתוב בתורה אך אתם החילונים רצים לרב זה הוא אחר נותינים כסף כול החיולונים פשוט פרירים. במקום לתת להם כסף "לצדקה" שילכו לעבוד

מאת: ערן לויחברה ומדינה - כללי02/03/101255 צפיות
החברה האשראלית חולה ,המדינה מסריחה בשחיתות, ילדים נאנסים, ילדות נאנסות ,הורים מנצלים את ילדיהם בצורה בוטה ,החרדים אונסים את ילדיהם, 70% מהקילה החרדית זה שקר אחד גדול . ילדים חלונים משתוללים ברחובות ,אונסים ילדות ,דוקרים בסכינים אנשים אחרים רובם מבני נוער רוסים, אתיופים,שותים ,גונבים, ורוצחים. הפדופלים מתרוצצים ברחובות צריך לעשות מעשה עד משפחות הפשע. יש להקים יחידה שכול מתרטה היא תפיסת אותם פושעים, כולל חרדים ,נוער, נערות, למשפט שכול פסק דין הוא אחד "פסק דין מוות " כך מדינת ישראל תוכל למגר זואת.

מאת: ערן לוידתות17/07/091436 צפיות
התפרעות החרדים המסרחים בירושלים בגלל רוצחת ילד קטן זו חוצפה חולה של כל הקהילה יש לתת להם לגור מאחורי חומות במאה שארים או בבני ברק. הם הסדום ועמורה של האנושות בכלל משטרת ישראל היקרה צריכה לירות בהם רימוני גז רעיל ולגמור אותם מיד . באיזה תורה כתוב יש להרעיב תינוק , לשרוף ברחובות , לזרוק אבנים על חפים ברחובות . הם אנשים חולים בנפשם , במעמד הרבנים ,לוקחים את הכסף מהמדינה עבור ישיבות ומשחקים בכסף שירד לטמיון . בחברת חמשוש כסף שחור . בתי המשפט חיבים להחמיר בענשה על פגיע בילדים מי הורים חולים בנפש.

מאת: ערן לוידתות14/07/091390 צפיות
ליאור חן שהולך אם תואר "רב" הרי כול דתי שהולך אם כיפה שחורה זקן ,שטרימל ,הוא רב .הוא רב הם ילדים קטנים חסרי ישע אם האימא שהיא חלאת המין האנושי יתעללו בילדים הקטנים . ברגע שהחלאה הזואת תוסגר לישראל על בית המשפט חובה גדולה לתת על החלאה הזואת ליאור חן עונש מוות חד וחלק. גם אם אין חוק כזה במדינת ישראל! לכם חברי הכנסת , חוקיקו חוק ליאור חן אני ערן לוי מוכן לשבת כל חיי בבית סוהר ולקחת את החוק לידיים פעם ריאשונה בחיי. למען הילדים האלה שסבלו שנים ולמען הילד שהוא צמח רחמנות. חובה לקטול את חייו.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091332 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאת: ערן לוידת ומדינה13/07/091152 צפיות
מדינת ישראל נופלת לתוך תהום כי מעל 45% מהדתים במדינה משתוללים ברחובות ,לא עובדים ,מנצלים את ילדיהם מנית , או אונסים ילדות ברחובות בטענות שהם רבנים . שותים לשוכרה בבית עולים על הרכב והורגים משפחות שלמות בכביש . בנוסף מכים רב בתןך בית כנסת וכול זה בתחפושת של כיפה , שטרימל, או סיר לילה שחור על הרואש מלא פרווה. או רב שחי עם הרבה נשים בירושלים. היכן זה כתוב בספר התורה ,בעשרת הדיברות שזה מותר לכן אני חושב שצריך דחוף להפסיק לדתים את הכסף לכוללים שילכו לעבוד , לסרס אבות , או נוער שאונסים נוער.

מאת: ערן לויבגידות26/06/091439 צפיות
95% מהמשפחות בישראל חיים ברמת זוגיות שעולה ונופלת עם השנים . כי בני הזוג גודלים , כל איש ואישה מפתחים קרירה עצמית. חלקם נשארות בבית לטפל בילדים בסוף יום העבודה חוזרים הביתה ואז אין רמת תקשורת נכונה בין הבני זוג ואז נוצרים מריבות , ויכוחים, ואז נוצר וקום שהולך ושוחק את בני הזוג ואז נוצר הבגידה , המריבות , המכות, והגרושים שקשים לא רק לזוג עצמו אלה גם לילדים יותר מכול. לכן זוגיות נכונה היא קודם אתה לעצמך תהיה ישר ,וכנה .ותעביר את המסר בצורה נכונה לבת הזוג שלך. תתן לבת הזוג שלך הכול תקשורת מילולית

מאמרים נוספים בנושא צדק חברתי

מאת: בנימין קלינגרצדק חברתי06/10/222155 צפיות
רקע מקדים : בפסק דין שניתן לאחרונה עלתה בין היתר השאלה האם רשאי מתווך להחתים לקוח על הזמנת שירותי תיווך תוך ציון פרטי נכס עוד שבאותה עת לא קיבל את הסכמת בעליו לכך? בנימין קלינגר מפרסם המאמר בנוסף להיותו בעלים של משרד קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה הינו גם בעל רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. ובכן מה פסק ביהמ"ש ?

מאת: בנימין קלינגרצדק חברתי29/06/211488 צפיות
בשנת 2014 נכנסו לתוקף תקנות עבודות ומבנים הפטורים מהיתר הכוללות את רשימת העבודות והתנאים לביצוע. עם זאת הרבה תושבים חושבים בתמימות שמבינים את התקנות שעל פנם נראים די ברורות ומופתעים כאשר לפתע מוזמנים לשימוע במחלקת הפקוח על הבניה או שמקבלים צו הריסה מנהלי. למרות שהכל נראה םפעמים ברור ומובן ועל מנת לחסוך אוגמת נפש ועלויות רבות אנו ממליצים לפנות לייעוץ ולא רק להקשיב למי שמוכר לכם את הפרגולה או מבצע עבורכם את הבניה.

מאת: בנימין קלינגרצדק חברתי19/06/211241 צפיות
סמכות שגרמה לפגם מנהלי חמור מהו צו הריסה מנהלי? צו הריסה מנהלי מאפשר למוסד התכנון (הוועדה המקומית לתכנון ולבניה שבשטחה נמצא הנכס) להרוס בניה בלתי חוקית ללא הליך משפטי. לפיכך, מדובר בסמכות "מעין משפטית" שמקנה לוועדה המקומית שיקול דעת רחב ויכולת אכיפה כמעט בלתי מסויגת של עבירות בניה. לרשימת מוסדות התכנון (ועדות מקומיות ו- ועדות מרחביות) – לחצו כאן! צו הריסה מנהלי ניתן בדרך כלל לאחר שפקח מטעם הוועדה המקומית ביקר בנכס בפעם הראשונה, זיהה חריגות או עבירות בנייה, הוציא צו הפסקת עבודות, ביקר פעם נוספת וגילה כי העבודות נמשכו חרף העובדה שהוצא צו הפסקת עבודות בביקור הראשון. למאמר מקיף בעניין עבירות בנייה – לחצו כאן! בעלים של נכס, וכל מי שרואה את עצמו נפגע מצו הריסה מנהלי, אשר מעוניין לבטלו נדרש לפעול במהירות לצורך כך, לפנות לערכאה המתאימה ולהגיש בקשה לביטול צו ההריסה.

מאת: בנימין קלינגרצדק חברתי30/12/201460 צפיות
לאחרונה רבים פונים למשרדנו לאחר קבלת התראה על צו מנהלי. יש כאלו שפונים גם אחרי שקבלו את הקנס המנהלי שתמיד סכום בסכום גבוהה הרבה מעל המצופה. בד"כ מדובר על קנס גבוהה שניתן בשל שימוש שלא בהיתר, שימוש חורג ו/או בשל ביצוע עברות בניה. תוספות בניה, פיצול דירות , שימוש בקרקע חקלאית וכדומה. מדובר בקנס קצוב משמעו למשרדנו מחלקה מיוחדת הפועלת ומסייעת ללקוחות המשרד בהסדרת חריגות בניה ,ביטול צווי הריסה וקנסות מנהליים. הנכם מוזמנים לפנות ליעוץ ויפה שעה אחת קודם. בהמשך כל מה שכדאי וצריך לדעת על צו הריסה קצוב

מאת: גדעון צורצדק חברתי24/02/149070 צפיות
בחודש מרץ שנת 2000 נפטרה לילי ז"ל, רעייתו של אריאל שרון. על–פי בקשתה היא נקברה על גבעת הכלניות. במסגרת קבורה זו, עושה שרון כל עבירה אפשרית מתחום המקרקעין. קבורה בקרקע חקלאית, שהיא גם אתר עתיקות מוכרז, וכל זאת ללא רישיון קבורה במקום, וללא היתר כנדרש בחוק. ומעל הכל הוא איננו בעל זכות בקרקע. כחמש שנים לאחר הקבורה, פונה נעם פדרמן, ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בדרישה להעתיק את הקבר של המנוחה לבית עלמין. ולאחר מכן, פדרמן מגיש עתירה לבג"ץ, נגד ראש הממשלה אריאל שרון ונגד היועץ מזוז. בית המשפט בפסק דין זה, נתן ידו לפגיעה קשה בשלטון החוק ולפגיעה באינטרס הציבורי. וקיימת האפשרות - שאריק שנלחם את מרבית חייו בערבים, במותו נקבר בבית קברות מוסלמי.

מאת: יאיר צבריצדק חברתי14/04/132249 צפיות
ר' חי על ביטוח לאומי וקצבת זקנה, ר' לא התחתן מעולם ולא הוליד ילדים. כשהיה ילד ראה במו עיניו איך הורגים הגרמניםו את הוריו אחותו ושני אחיו. ר' חי איתנו בעיר שלנו, הוא רואה בכל יום את אותם הרחובות את אותן חנויות ואותם אנשים. ר' ניצול שואה. בפעם השניה בחייו הוא מרגיש איך סופו קרב ורעב מכה בו בפעם השניה בחיו. כיצד חיים בעירנו ניצולי שואה במצב כל כך קשה? לאחרונה אנו עדים לסיפורים קשים על מצבם של ניצולי השואה בישראל. עוני ורעב וקושי רב בביצוע משימות היום יום הם רק חלק מהבעיות האקוטיות בהם מתמודדים הניצולים באחרית ימיהם. קשה לתפוש את הסבל בעברם ומתוך כך עוד יותר את המצב שחלקם מתמודדים איתו גם היום.

מאת: משה יוריצדק חברתי14/11/128450 צפיות
מצעירותי פיללתי לפתוח ביזנס בענף המזון. על כן, עמלתי רבות ואספתי כסף להקמת חנות. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי למסקנה שבכדי להתקדם בתחום זה, קיים צורך לתכנן את צעדי ולארגן את הכספים כראוי. ודאי, זה קשה לפתוח עסק, אבל ניתן להצליח. אפשר ללמוד אסטרטגיות שבאפשרותן לסייע להתנהל נכון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica