חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול משפחות להולנד : האטרקציות שאסור לפספס

מאת: נופש ישירטיולים משפחתיים26/04/20111858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הולנד היא לא רק אמסטרדם, העיר שבה תוכלו לעשן מריחואנה בלי לפחד מהמשטרה. בהולנד תמצאו ערים קטנות וכפרים פסטוראליים, מוזיאונים, גני חיות, טחנות רוח וגם... גבינות מדהימות. כיום, העיתוי לצאת לטיול משפחות הוא מצוין, מאחר שבשוק ישנן מגוון חבילות נופש במחירים סבירים. אז אם אתם מתלבטים אם לנסוע לטיול משפחות לאירופה , דעו כי הולנד, המדינה הפסטורלית בצפון מערב אירופה, היא בין המתאימות ביותר. הנה מספר אתרים שממש, אבל ממש, כדאי לבקר בהם במהלך טיול משפחות בהולנד.

גן חיות

ישנם גני חיות רבים בהולנד וכדאי מאוד להגיע אל אחד מהם במהלך טיול משפחות בהולנד. מה שמיוחד בגני החיות ההולנדיים הוא שמרבית בעלי החיים מסתובבים חופשיים באזורים גדולים הדומים ככל הניתן לסביבתם הטבעית. גם חיות אחד מומלץ הוא Burgers' Zoo באיזור ארנהם.

רכיבה על אופניים ביערVeluwe

אין דבר מרגיע יותר ומתאים יותר לטיול משפחות בהולנד מאשר רכיבה על אופניים באמצע יער, עם נוף מיוחד, שמיים כחולים ושדות ענק מכוסים בפרחים פראיים.Veluwe הוא רכס יער עשיר וגדול במחוז גלדרלנד בהולנד. במהלך טיול אופניים ביערVeluweתוכלו לפגוש חיות שונות כגון סנאים וארנבות. אתר: www.theveluwe.com

מוזיאון קרולר מולר

בתוך אזורVeluweממוקם הפארק הלאומי Hoge Veluwe ובו המוזיאון קרולר מולר. במוזיאון תוכלו לראות יצירות אומנות רבות כגון יצירותיו של וואן גוך. הילדים ייהנו מאוד לטייל בין הפסלים ואם ירצו הם יוכלו לרכב על אופניים מסביב למוזיאון. אתר: www.hogeveluwe.nl/default.asp?language=2

העיר Delft

דלפט היא עיר קטנה, פנינה היסטורית, עם פסלים ואנדרטאות, בתים עתיקים והמון תעלות. בעת טיול משפחות להולנד ניתן להגיע בקלות לדלפט ברכבת מאמסטרדם, האג או רוטרדם למטרת טיול ליום אחד. האווירה בדלפט היא אווירת הולנד הישנה, ניתן לטייל בה במשך שעות רבות לאורך התעלות, בסמטאות הקטנות, למצוא חנויות מעניינות ומסעדות והכול, ביחד עם הילדים. אתר: www.delft.nl/webEN

Zaanse Schans

במרחק כחצי שעת נסיעה באוטובוס מאמסטרדם נמצא כפר פסטורלי מדהים בשםZaanse Schans. במקום יש גם מוזיאון ושם אפשר לקבל מפה של הכפר. ניתן לטייל בכפר ולראות איך מייצרים את נעלי העץ המפורסמות, איך טחנות הרוח משמשות לעבודה ועוד. אתר: www.zaanseschans.nl

Kinderdijk

במהלך טיול משפחות להולנד כדאי לבקר בכפר ההולנדי קינדרדייק שם ניתן לראות את טחנות הרוח ההולנדיות המפורסמות במלא הדרן. בכפר ישנן 17 טחנות רוח. אתר: www.kinderdijk.nl

חוות חיות לילדים

רוב הילדים של שנות האלפיים גדלים בערים, ורואים פרות, כבשים ותרנגולות בעיקר בסרטים. במהלך טיול משפחות בהולנד תגלו כי ברוב הערים ההולנדיות יש את מה שנקרא Kinderboerderij שהן חוות חיות לילדים שם הילדים יכולים לראות את החיות, ללטף אותן ולהאכיל אותן. מומלץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נופש ישיר, אתר המציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד. 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נופש ישיר

מאת: נופש ישיראירועים וחתונות – כללי12/09/13965 צפיות
חתונה היא ללא ספק אירוע של פעם בחיים, פורים נוצץ למבוגרים, נשף השנה בארמון הממלכה. אנשי החצר מוזמנים למשתה גרנדיוזי בו יוכלו להיות עדים לסוף הטוב, לחלוק עם אנשי המלוכה רגע של אושר מוחשי. נסיכה ונסיך נפגשו למרות מורכבות החיים ומצאו אחת את השני. ללא ספק סיבה למסיבה.

מאת: נופש ישיראופנה07/03/131128 צפיות
סטיילינג אישי

מאת: נופש ישיראימון לאיכות חיים21/02/121170 צפיות
Entre la depresión y la obesidad existe una relación genética directa según las últimas investigaciones en este campo. Es más, se relaciona la obesidad con ciertos trastornos como la depresión y/o la ansiedad pero lo que aún están analizando es si la obesidad produce depresión y/o ansiedad o si por lo contrario, es la depresión y/o la ansiedad que desencadena la obesidad

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל31/05/111289 צפיות
בפריז יש המון מסעדות, איך תדעו לאן כדאי ללכת? בשביל זה אנו כאן. קבלו שלוש מסעדות בפריז, הגובות מחירים ממוצעים ונותנות תמורה מעולה שתשאיר לכם טעם של עוד. מסעדות בפריז - המדריך המקוצר.

מאת: נופש ישירטיולים בארץ30/05/111128 צפיות
מי אמר שכל מה שיש לעשות באילת זה להשתזף בחוף? באזור אילת יש אטרקציות רבות, החל מהמצפה התת ימי ועד טיולי שטח. מספר אטרקציות באילת שיעשו לכם את הנופש.

מאת: נופש ישירטיולים בחו"ל26/05/111302 צפיות
אדריכלות מתקדמת, מוזיאונים, אנדרטאות, בילויים וחי לילה. אטרקציות בברלין לא חסר. היכנסו כדי לגלות את האטרקציות המעניינות של ברלין.

מאת: נופש ישירטיולים משפחתיים25/05/111704 צפיות
רוצים לצאת לנופש בלונדון עם ילדים? רעיון מעולה. בלונדון יש המון אטרקציות לילדים כגון, פארק שעשועים, מוזיאון השעווה, סיורי ברווזים בעיר, גן חיות, אקווריום ועוד. לונדון עם ילדים - המדריך המקוצר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196145 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172043 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171337 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162076 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica