חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי רכב ומה שבינהם

מאת: גל מורביטוח רכב26/04/20111195 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלי רכב מאפשרים לנו לנסוע ממקום למקום בקלות, במהירות וביעילות, ומאפשרים לנו להגיע למחוזות רחוקים, לבקר חברים, להגיע לפגישות עסקיות ובעצם כמעט כל דבר שנעלה על דעתנו שאנחנו רוצים לעשות בערים שמרוחקות מאיתנו, ואפילו ארצות ששכנות לנו.

כלי רכב הפכו את החיים של רבים מאיתנו להרבה יותר קלים. הם מאפשרים לנו להתנהל בסביבה הלחוצה הזאת שרבים בוחרים לחיות בה ומאפשרים להרבה אנשים להספיק יותר בפחות זמן. למעשה, ניתן להגיד שרוב הזמן ה"מבוזבז" בעיניי הרבה אנשים הוא זמן הנסיעות ממקום למקום. הדבר תקף גם לנסיעות לעבודה, גם לנסיעות לחופשה וגם לנסיעות לכל מקום אחר. בעוד ישנם אנשים אשר רואים את הדרך כהנאה בפני עצמה, הרבה אנשים רוצים לסיים עם הדרך כמה שיותר מהר.

כלי רכב מאפשרים לנו לעבור את הדרך בקלות ובמהירות. אפשר להגיד שדרך היא פונקציה של 2 דברים- מהירות וזמן. כאשר אנחנו רוצים להגיע למקום כל שהוא בפחות זמן אנחנו צריכים להגביר את המהירות. כלי רכב בימינו הפכו לדברים ברורים מאליהם- זה רגיל לנסוע בימינו במהירות של 110 קמ"ש ולהגיע תוך חצי שעה למקומות שבעבר היה לוקח חצי יום להגיע אליהם. הדבר הזה הופך כלי רכב לדברים ברורים מאליהם, ואולי חבל.

כלי רכב באים במגוון סוגים, דגמים וגדלים ומאפשרים לקהל הלקוחות לבחור בדיוק את מה שהם צריכים. משהו שנכנס לאחרונה לאופנה הוא כלי רכב חשמליים שמאפשרים גם לשמור על הסביבה וגם לשמור על הכיס שלנו. כלי רכב חשמליים שכאלה הם הדור הבא, ולמרות שהם כרגע נוסעים במהירות "נמוכה" (50-80 קמ"ש אם לא יותר כבר), הם עדיין הרבה יותר חסכוניים מהרבה מאוד בחינות.

רכבים על הכביש אינם בטוחים במאה אחוז. בעלי רכבים אשר דואגים לבטח את רכבם - ודאי מרגישים מכוסים, אך לא תמיד ביטוח רכב יכול להעניק מענה הולם לכל מקרה. יש לדאוג לביטוח רכב גם כאשר הרכב שלנו נרכש בשירות השכרת רכב או בשירות ליסינג, בין אם זה רכב שאנו נוהגים בו לתקופה קצרת טווח או ארוכת טווח. לכל מקרה שלא יהיה, ביטוח רכב שומר עלינו. ודאי כאשר יש לכם רכב חדש, אתם דואגים לבטח אותו, אך אל תשכחו שגם רכבים ישנים על הכביש זקוקים להגנה הולמת ברגע האמת.  אך לא רק רכבים חדשים זקוקים להגנה הזו - כל רכב, ישן או חדש, חייב להיות מבוטח בביטוח חובה, אשר נחשב בחוק כפוליסת ביטוח המוטלת כחובה על כל נהג.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל מור

מאת: גל מוראומנות - כללי25/04/131136 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בתופעה שיותר ויותר כלות מיועדות בוחרות לרכוש שמלות כלה דרך האינטרנט. ההחלטה הזו מאפשרת להן להנות ממחירים אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מהעלות המקומית של שמלות הכלה, לבצע רכישה מהירה, קלה ופשוטה וכל זאת בלי שום צורך לצאת מן הבית. עם זאת, לא מעט מהכלות המיועדות שמקבלות את המשלוח שלהן מחוץ לארץ לא תמיד שבעות רצון ולעיתים אף נאלצות להשליך את השמלה שהזמינו לפח

מאת: גל מורחקירות10/12/111187 צפיות
להיות בלש פרטי ולעבוד כבלש פרטי זה עבודה מגוונת. יום אחד אתה עוקב אחר גבר בוגד וביום אחר אתה מאתר אדם שירש ירושה גדולה או להיפך אתה מוכיח שמתחזה מנסה לקבל ירושה שמגיעה למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111432 צפיות
חוקר פרטי הוא אדם בעל מקצוע אפוף מסתורין. עם זאת, חוקר פרטי לרוב יהיה אדם שיושרו אינו מוטל בספק ושיטות הפעולה שלו חוקיות לגמרי. על כל חוקר פרטי להיות דיסקרטי עם הפונה אליו משום שפעמים רבות הוא עלול

מאת: גל מורחקירות09/12/111291 צפיות
ישנם מקרים בחיים בהם אנחנו נאלצים לפנות לאדם אשר תפקידו הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לחקור עבורנו מקרים בהם אנחנו רוצים לדעת משהו שיש לו ערך עבורנו, אך לאו דווקא בעל עניין למישהו אחר.

מאת: גל מורחקירות09/12/111172 צפיות
אחת הדרכים הנפוצות למנוע אסון או פשע שעתיד להתרחש, כזה שאין באפשרותנו לצפותו בדרכים מקובלות היא באמצעות חקירות. בדרך כלל הגופים שמורשים לנהל חקירות ישירות הם גופים ממשלתיים כמו המשטרה.

מאת: גל מורפרסום באינטרנט09/12/111387 צפיות
כאשר מדברים על מודל הוגן של פרסום יש רק מודל אחד אותו ניתן לסמן כוודאות כמודל פרסום הוגן לשני הצדדים והוא כאמור - פרסום באינטרנט בשיטת ה-PPC. מדובר על שיטת פרסום באינטרנט בין אם דרך מנועי חיפוש ובין

מאת: גל מוררהיטים07/12/111575 צפיות
מזנונים מעץ מלא הם הדגמים הנמכרים ביותרבארץ. כבר שנים שהם שומרים על ביקוש גבוה חרף הדגמים החדישים של מזנונים מחומרים סינתטיים. מזנונים מעץ מלא פשוט נראים יותר טוב והם מצדיקים את המחיר

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171732 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164121 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163363 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163065 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143606 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147844 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica