חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קישוט רכב חתונה - טיפים לקישוט אוטו חתן כלה

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות29/06/20094056 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עמלתם רבות על ארגון החתונה והגעתם ממש לישורת האחרונה. הכל מוכן ומאורגן פרט לנושא קישוט רכב החתונה שלכם. הפונפון – קישוט מכוניות, נותן לכם עצות עבור קישוט רכב החתונה שלכם.

1. ראשית, הזמינו קישוט רכב רק ממקצוענים. וודאו שלמקשטי הרכב שלכם יש אתר אינטרנט מכובד המציג את הרקורד שלו בתחום. ראו עבודות שעשו, ואם צריך בקשו טלפונים של ממליצים. קישוט רכב של מקצוענים נראה מכובד ואלגנטי הרבה יותר מקישוט רכב שבנוי מערבוביית סרטים שהודבקו על הרכב. קשטו את רכב החתונה רק בחברה עם ניסיון וידע.

2. קישוטי רכב ע"י מקשט רכבים מקצועי רצוי שייעשה בפרק זמן של כ- 30 דקות. מקשט רכב מקצועי מגיע עם הקישוטים כבר מוכנים, וזאת לאחר שבשיחה מוקדמת סיכמתם על הדוגמה הרצויה וצבעי הקישוט.

3. בקשו ממקשט רכב החתונה שלכם שיגיע אליכם למקום המתאים לכם ובשעה הנוחה לכם. כדאי לשלם על הפינוק הזה. זה חוסך זמן וכאב ראש.

4. אל תתפתו למחירים נמוכים מידי. מחיר נמוך מידי רומז על כך שתקבלו מוצר נחות. על מוצר איכותי משלמים. ידוע שהזול הוא תמיד יקר בסופו של דבר. אתם מוציאים עשרות אלפי שקלים על חתונתכם ואין סיבה שבגלל פער של עשרות שקלים תבחרו בקישוט מכונית באיכות גרועה.

5. אם מציעים לכם קישוט מכונית באמצעות נייר דבק, אל תסכימו. נייר הדבק משאיר סימנים קשים להסרה, מה גם שבמהלך נסיעה ביום חם קישוטי הרכב עלולים להתעופף להם ברוח. כמו כן הימנעו מקישוט רכב חתונה בבלונים. הם נוטים לשחרר אוויר ולהיראות עלובים ונבולים, וזאת במידה והם שורדים את הנסיעה ולא מתעופפים ברוח. אם מציעים לכם לשים פרחים על מכונית החתונה בקשו שהם יונחו על בד טול. וודאו שהפרחים לא יבואו במגע עם פח הרכב.

6. רצוי להזמין קישוט רכב לחתונה בין שבוע לחודש מראש ולא לחכות לרגע האחרון. ככל שתזמינו זמן רב יותר, ניתן יהיה להכין לכם קישוט רכב מתאים יותר. הזמנה מהיום להיום יוצרת לחץ וקשה לספק את קישוט הרכב האידיאלי לרכב החתונה שלכם. אתם אינכם מזמינים די ג'יי או שמלת כלה מהיום להיום, נכון?

7. קישוט מכונית החתונה רצוי שיבוצע ביום החתונה עצמו בין השעות 16:00 – 10:00. באופן זה הקישוט שומר על מראה טרי וחדש. אל תשכחו לשטוף היטב את מכונית החתונה שלכם, לבשם אותה ולהחנות אותה במקום מוצל.

8. אתם מתחתנים פעם בחיים (בד"כ) וכדאי לבחור בקישוט רכב חתונה מודרני ועכשווי. בלונים זה פאסה, פרחים זה פאסה, פונפונים גדולים זה הטרנד העכשווי הנכון. בקשו קישוט מכוניות הבנוי מפונפונים גדולים ובד טול. רצוי לשלב שני צבעים לכל היותר. את הצבעים רצוי להתאים לצבע הרכב. אם יש לכם חיבה לצבע מסוים בקשו ממקשט מכונית החתונה שינסה להתאים את שילוב הצבעים לבקשתכם.

9. בקשו ממקשט רכב החתונה שלכם שיוסיף קישוט קטן גם בתוך המכונית. באירופה נהוג להוסיף קישוט קטן מעל המראה של הנהג.

10. בגמר הקישוט רצוי להחנות את הרכב במקום מוצל וזאת על מנת שפנים הרכב לא יתחמם יתר על המידה.

והעיקר - שיהיה במזל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הפונפון – קישוט רכב לחתונה :

ייצור ושיווק ערכות קישוט למכוניות חתונה של חתנים וכלות,

שירותי קישוט לרכב חתונה בבית הלקוח (באזור המרכז),

ייצור ושיווק ערכות קישוטי רכב למכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה

 שרותי קישוט בבית הלקוח (או בסוכנויות רכב) לרכבים הניתנים במתנה / הפתעה

הפונפון - קישוט מכוניות לחתונה

http://www.haponpon.co.il

טל: 054-4929395

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הפונפון

מאת: הפונפוןחתונות16/03/111723 צפיות
קישוט רכב לחתונה הוא חלק בסיסי בהכנות לטקס החתונה. בכל רחבי העולם יוצרים קישוט רכב חתן כלה במגוון אופנים, וגם אצלנו בארץ יש עיצובים חדשים חדשות לבקרים. אם יש לכם רכב חתונה לבן או שחור כדאי להמשיך לקרוא...

מאת: הפונפוןחתונות04/02/105520 צפיות
מתחתנים, בשעה טובה. בהנחה שסיימתם את כל ההכנות הדרושות לחתונה ונשאר לכם לבחור רק קישוטים לרכב לחתונה, בשורות הבאות נייעץ לכם כיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם. בשורות הבאות נלמד אתכם כיצד מקשטים רכב חתונה.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות09/05/0910245 צפיות
קישוט מכונית אינו מצריך תואר שני בהנדסת רכב אבל יש צורך בחוש אסתטי מסוים. מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים המיועדים עבור קישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר. תכננו מראש כיצד תקשטו את רכב החתונה ובאילו אלמנטים תשתמשו. בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית הכלולות שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו במלאכת הקישוט של האוטו בהתאם לתכנון המוקדם. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו היטב את עוצמת הקשירה.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות14/04/091403 צפיות
בשעה טובה החלטתם להתחתן. מצפה לכם כעת מסע רצוף תחנות בדרך הארוכה אל היום השמח. במהלך המסע הארוך תבדקו אולמות וגני אירועים, תטעמו מנות בחברות קייטרינג, תקשיבו לתקליטנים, תעקבו אחר צלמים, תלגמו משקאות אלכוהוליים, תמדדו שמלת כלה, הופעה לחתן, נעליים וטבעות, תבדקו אטרקציות שונות ותחליטו על עיצוב האירוע.

מאת: הפונפוןנישואין27/03/092126 צפיות
איש אינו זוכר כיצד ומתי התחילה אופנת קישוט רכב לחתונה וכיצד התפתח עיצוב רכב החתונה לכדי אמנות של ממש. כיום כמעט ולא ניתן לראות חתנים וכלות הנוסעים לחתונתם ברכב חתונה שאינו מקושט, ולו גם בסרט וחצי או בכמה בלונים. קישוט מכונית לחתונה הוא אלמנט נוסף בין שלל אביזרים המשמשים כתפאורה לאירוע החתונה. בין אם הזוג מקשט את רכב החתונה שלו בעצמו או נעזר במקשט רכבים מקצועי, רכב חתונה מקושט הפך להיות חלק אינטגרלי ביום החתונה.

מאת: הפונפוןנישואין27/03/092142 צפיות
אם אתם מתחתנים בקרוב וטרם החלטתם באיזה רכב חתונה תיסעו לצילומים ומשם למקום החתונה, קחו בחשבון שיש לכם מספר אפשרויות. במידה ואתם כבר נוהגים ברכב מרשים, אין לכם בעיה. האפשרות השנייה היא להשיג רכב מפואר בקרב חברים או בני משפחה. האפשרות השלישית (כאן כבר תצטרכו לשלוח את היד לכיס) לשכור רכב מנהלים שישמש אתכם כרכב חתן כלה. את הרכב שתשכרו תוכלו לקשט בעצמכם או להיעזר בשירותי מומחים לקישוט מכונית החתונה שלכם.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות27/03/091195 צפיות
לאחר שבחרתם את מקום האירוע, סוג האוכל, המשקאות, התקליטן, הצלם וכמובן הלבוש שלכם, נשאר לקבל החלטה קטנטנה על כיצד לקשט את רכב החתונה שיסיע אתכם ביום הכלולות. במידה ובחרתם בהשכרת לימוזינה יש צורך לברר עם חברת השכרת הלימוזינות האם הרכב מגיע מקושט וכיצד. במידה והלימוזינה אינה מגיעה עם קישוט, מומלץ לבחור קישוט רכב יוקרתי או קישוט המתאים לרכב ארוך ומפואר. חברות המספקות רכב חתן כלה מקושט פותרות אתכם מהצורך לדאוג לקישוט רכב החתונה.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099723 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099436 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098955 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098814 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099256 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099448 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098966 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica