חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קישוטי רכבים לחתונה – איך אתם מקשטים אוטו

מאת: הפונפוןנישואין27/03/20092146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מתחתנים בקרוב וטרם החלטתם באיזה רכב חתונה תיסעו לצילומים ומשם למקום החתונה, קחו בחשבון שיש לכם מספר אפשרויות.

במידה ואתם כבר נוהגים ברכב מרשים, אין לכם בעיה. האפשרות השנייה היא להשיג רכב מפואר בקרב חברים או בני משפחה. האפשרות השלישית (כאן כבר תצטרכו לשלוח את היד לכיס) לשכור רכב מנהלים שישמש אתכם כרכב חתן כלה. את הרכב שתשכרו תוכלו לקשט בעצמכם או להיעזר בשירותי מומחים לקישוט מכונית החתונה שלכם.

אפשרות נוספת היא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב חתן כלה (קדילאק, פורשה, רולס רויס, ג'יפ האמר מפואר או כל ג'יפ מרשים ונוצץ אחר) ולהשתמש בה כרכב חתונה מרשים ומנקר עיניים.

בדרך כלל משכירי הלימוזינות מספקים אותן כשהן כבר מקושטות. לעיתים ניתן לקשט את הלימוזינה בעצמכם או להביא מומחה לקישוט רכבים לחתונה שיעשה את העבודה.
הגעה בלימוזינה מפוארת לחתונה עושה רושם ומפנקת את החתן והכלה בפינוק חד פעמי מדהים.

אם החלטתם שלא לשכור לימוזינה מפוארת כרכב לחתונה שלכם, תוכלו להיעזר בחבריכם לקשט את רכב החתונה כיד הדמיון הטובה עליהם, ובלבד שיהיה ניתן לזהות שמדובר ברכב לחתן כלה.

קישוטי רכב חתן כלה בעצמכם

קישוט רכבים לחתונה הוא מלאכה די פשוטה והוא אמור להיעשות ע"י מומחים בתחום קישוט מכוניות לחתונה, אולם אין זה פוסל את האפשרות לקשט בעצמכם את רכב החתונה שלכם. תוכלו לקשט את האוטו בעזרת פרחים שתרכשו בחנות (לא הכי מומלץ כיוון שהם עלולים להפריש נוזלים), תוכלו להתפרע עם בלונים (גם לא מומלץ – האוויר שלהם נוטה לברוח) ופחיות שתייה קשורות ומרעישות מאחור, תוכלו למתוח סרטים צבעוניים ועליהם פונפונים (הכי טוב).

מומלץ להדק היטב את הסרטים לנקודות העיגון ברכב החתונה כדי שהקישוט לא יתעופף וייעלם בזמן הנסיעה. חשוב שהנסיעה באוטו החתן וכלה תהיה מתונה כדי שקישוט הרכב יחזיק עד סוף הערב. 

אם תעדיפו יצירה מקצועית ומרשימה יותר, תוכלו לקשט את רכב החתונה שלכם בעזרת שירותי קישוט רכבים לחתונה בבית הלקוח. קישוט רכב לחתן כלה באמצעות שירותי קישוט אמנם עולה כסף, אולם הערך המוסף והתוצאה המרשימה שווים כל שקל. 

כיצד מקשטים את מכונית החתונה?

מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים המיועדים לקישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר. תכננו מראש כיצד תקשטו את האוטו לחתונה ובאילו אלמנטים תשתמשו.

בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית הכלולות שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו במלאכת הקישוט של האוטו בהתאם לתכנון המוקדם. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו היטב את עוצמת הקשירה.

סיימתם לקשט ולעצב את רכב החתן וכלה שלכם? צלמו את עצמכם מספר תמונות "על אזרחי" עם המכונית המקושטת. כעת תוכלו להמשיך בעיסוקיכם.

קישוט רכב חתן כלה בעזרת שירותי קישוט בבית הלקוח

קישוטי רכב חתן כלה  נעשה ע"י מספר בעלי מקצוע. מעצבי פרחים המעצבים את הפרחים באולם ומעצבי אירועים נוהגים ליטול על עצמם גם את מלאכת קישוט רכב החתונה. בד"כ הנטייה הטבעית שלהם היא להשתמש בפרחים ובסרטים צבעוניים.

מעצבי אירועים יודעים את מלאכת קישוט המכונית והם נוטים ליצור התאמה ושפה עיצובים אחידה בין עיצוב האולם לבין עיצוב וקישוט רכב החתונה.

אם מעצב האירועים שלכם אינו זמין להגיע לביתכם ולקשט את מכונית החתונה שלכם, חפשו באינטרנט חברה המציעה ערכות לקישוט רכבים לחתונה כך שתוכלו לבחור את קישוט הרכב הרצוי לכם. במקביל התעקשו על כך שמקשט רכב החתונה שלכם יגיע לקשט את האוטו במקום ובשעה הנוחה לכם, בין אם רכב החתונה ממתין במספרה, בביתכם או בכל מקום אחר.

שיהיה במזל טוב!

www.haponpon.co.il

contact@haponpon.co.il

טל: 054-4929395

 



תגיות המאמר: קישוט לרכב, קישוט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הפונפון – קישוט רכב לחתונה :

ייצור ושיווק ערכות קישוט למכוניות חתונה של חתנים וכלות,

שירותי קישוט לרכב חתונה בבית הלקוח (באזור המרכז),

ייצור ושיווק ערכות קישוטי רכב למכוניות הניתנות במתנה בין קרובי משפחה

 שרותי קישוט בבית הלקוח (או בסוכנויות רכב) לרכבים הניתנים במתנה / הפתעה

הפונפון - קישוט מכוניות לחתונה

http://www.haponpon.co.il

טל: 054-4929395

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הפונפון

מאת: הפונפוןחתונות16/03/111725 צפיות
קישוט רכב לחתונה הוא חלק בסיסי בהכנות לטקס החתונה. בכל רחבי העולם יוצרים קישוט רכב חתן כלה במגוון אופנים, וגם אצלנו בארץ יש עיצובים חדשים חדשות לבקרים. אם יש לכם רכב חתונה לבן או שחור כדאי להמשיך לקרוא...

מאת: הפונפוןחתונות04/02/105524 צפיות
מתחתנים, בשעה טובה. בהנחה שסיימתם את כל ההכנות הדרושות לחתונה ונשאר לכם לבחור רק קישוטים לרכב לחתונה, בשורות הבאות נייעץ לכם כיצד תוכלו לעשות זאת בעצמכם. בשורות הבאות נלמד אתכם כיצד מקשטים רכב חתונה.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות29/06/094060 צפיות
קישוט רכב חתן כלה - זה הפינאלה של ארגון החתונה. עמלתם רבות על ארגון החתונה והגעתם ממש לישורת האחרונה. הכל מוכן ומאורגן פרט לנושא קישוט רכב החתונה שלכם. הפונפון – קישוט מכוניות, נותן לכם עצות עבור קישוט רכב החתונה שלכם.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות09/05/0910289 צפיות
קישוט מכונית אינו מצריך תואר שני בהנדסת רכב אבל יש צורך בחוש אסתטי מסוים. מספר ימים לפני החתונה היכנסו לחנות מתנות ורכשו סרטים צבעוניים רחבים המיועדים עבור קישוט מכוניות לחתונה. רצוי לבחור בשני צבעים לכל היותר. תכננו מראש כיצד תקשטו את רכב החתונה ובאילו אלמנטים תשתמשו. בבוקר החתונה שטפו היטב את מכונית הכלולות שלכם. חפשו מקום מוצל ושקט והתחילו במלאכת הקישוט של האוטו בהתאם לתכנון המוקדם. הקפידו לחזק היטב את הסרטים ובדקו היטב את עוצמת הקשירה.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות14/04/091407 צפיות
בשעה טובה החלטתם להתחתן. מצפה לכם כעת מסע רצוף תחנות בדרך הארוכה אל היום השמח. במהלך המסע הארוך תבדקו אולמות וגני אירועים, תטעמו מנות בחברות קייטרינג, תקשיבו לתקליטנים, תעקבו אחר צלמים, תלגמו משקאות אלכוהוליים, תמדדו שמלת כלה, הופעה לחתן, נעליים וטבעות, תבדקו אטרקציות שונות ותחליטו על עיצוב האירוע.

מאת: הפונפוןנישואין27/03/092132 צפיות
איש אינו זוכר כיצד ומתי התחילה אופנת קישוט רכב לחתונה וכיצד התפתח עיצוב רכב החתונה לכדי אמנות של ממש. כיום כמעט ולא ניתן לראות חתנים וכלות הנוסעים לחתונתם ברכב חתונה שאינו מקושט, ולו גם בסרט וחצי או בכמה בלונים. קישוט מכונית לחתונה הוא אלמנט נוסף בין שלל אביזרים המשמשים כתפאורה לאירוע החתונה. בין אם הזוג מקשט את רכב החתונה שלו בעצמו או נעזר במקשט רכבים מקצועי, רכב חתונה מקושט הפך להיות חלק אינטגרלי ביום החתונה.

מאת: הפונפוןאירועים וחתונות27/03/091196 צפיות
לאחר שבחרתם את מקום האירוע, סוג האוכל, המשקאות, התקליטן, הצלם וכמובן הלבוש שלכם, נשאר לקבל החלטה קטנטנה על כיצד לקשט את רכב החתונה שיסיע אתכם ביום הכלולות. במידה ובחרתם בהשכרת לימוזינה יש צורך לברר עם חברת השכרת הלימוזינות האם הרכב מגיע מקושט וכיצד. במידה והלימוזינה אינה מגיעה עם קישוט, מומלץ לבחור קישוט רכב יוקרתי או קישוט המתאים לרכב ארוך ומפואר. חברות המספקות רכב חתן כלה מקושט פותרות אתכם מהצורך לדאוג לקישוט רכב החתונה.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201606 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172042 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152401 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152407 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152064 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141916 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica