חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח לאופניים כפתרון למכת גניבות אופניים

מאת: קידום אתריםביטוח01/05/20118579 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוהי ההודעה שקראתי באתר TheMarker Cafe: "

"אתמול, בלי שום אזהרה מוקדמת ובאמצע היום גנבו לי את האופניים.:"....."

ואז המשכתי לקראו על תופעה, והבנתי כמדובר בתופעה של ממש, נזקים באלפי שלקים בעקבות גניבת האופניים,  השימוש העולה באופניים כי עשור האחרון הפכה רכיבה על אופניים היא אחד מענפי הספורט הבריאים ביותר. תחילה  זאת מכיוון שבענפי ספורט אחרים כמו, הליכה, ריצה , דומים' נגרם זעזוע לגוף באמצעות פגיעה במערכת השלד.

נמצא כי להתעמלות הגופנית שברכיבה על אופניים יש קשר לבריאות טובה יותר ולהרגשת רווחה מוגברת. על פי דו"ח של ארגון הבריאות העולמי, חוסר פעילות גופנית הוא הגורם השני רק לעישון, בגרימת מחלות בארצות מפותחות, דבר הגורם להוצאות אדירות לחברה.  הדו"ח של ארגון הבריאות העולמי קובע כי הגברת הפעילות הגופנית הוא המרשם הטוב ביותר לבריאות הציבור וכי רכיבה על אופניים היא "פעילות מתאימה ביותר" למטרה זו.

אחרי ללא ספק שהבנו כרכיבה על אופניים הינו עיסוק הבריא עבור רוכב האופניים, נדון בכל הבעיות ברכיבת האופניים, ראשית אופניים ותאונות, התאונות העיקריות שבהן נפגעים רוכבי אופניים, הינם תאונות עצמיות: נגרמות בדרך כלל עקב נפילה, החלקה או התנגשות בהולך רגל, רוכב אופניים אחר.

בשנים האחרונות ענף רכיבת האופניים בישראל הולך וצובר תאוצה. בישראל קרוב ל- 400.000 זוגות אופניים חדשים. התפתחות זו, מביאה צמיחה בתחום גנבי האופנים. הערכות של משטרת ישראל שנעשתה לאחרונה, כשליש מהרוכבים חוו גניבת אופנים, לפחות פעם אחת בקריירה אחזקת אופניים שלהם ,שיש רבים שחוו שתיים ואף שלוש גניבות. כשמדובר על רכיבת אופניים כחלופה בריאה וחסכונית, מכת הגניבות מהווה מפגע של ממש .

ישנן בנוסף תאונות בהן מעורב כלי רכב אחר: נגרמות בדרך כלל עקב פגיעת רכב ברוכב האופניים בשל חוסר תשומת לב או אי הקפדה על חוקי התנועה של הנהג, הרוכב – או שניהם.

ניתן להרחיב רבות על כללי הזהירות אשר תשמור על ביטחונכם, אך ברצוני להציג פתרון ביטוחי

אשר מציעות חברות ביטוח ישראליות שבין היתר עוסקות במכירת פוליסות  ביטוח לאופניים אשר נמצאת המתאימה  ביותר לאופניים ככלי וכמובן ולצרכיו ביטוח  של הרוכב האופניים, וכל זאת  בכדי לתת בטחון ברכיבה בטוחה ושקטה על אופניים . כיום ישנם מספר חברות ביטוח העוסקות בשווק פוליסת ביטוח לאופניים, אך לרובן סעיפים המסדירים  פיצוי עבור גניבת האופניים,  וכן פציעות בעקבות רכיבת על אופניים של הרוכב : קרי כיסוי מתמקד בעיקר בעת גניבת האופניים ונזק תאונתי הנגרם לאופניים. לרוכב האופניים פוליסת ביטוח לאופניים  מכסה לשברים, נכות ומוות כתוצאה מתאונה שעלולות להיגרם לרוכב האופניים.

פוליסת ביטוח אופניים מאשרת לכיסוי לאופניים ,ומכסה את האופניים ככלי רכיבה במקרים: גניבת האופניים, אבדן או נזק תאונתה אשר הנגרם לאופניים, הסייגים בדרך כלל יחולו באבדן או נזק תאונתי שאינו גניבה שארע תוך כדי הובלתם של האופניים בתוך או על גבי כלי רכב.

לסיכום ניתן לומר ביטוח לאופניים נועד מעניק פיצוי כספי למבוטח במקרים בהם בעקבות רכיבה על אופניים נגרמו: שברים כתוצאה מתאונה, נכות צמיתה חלקית כתוצאה מתאונה , אובדן חיים כתוצאה מתאונה, כאשר הפיצוי במקרים אלו יינתן באם התאונה אירעה עקב ובמהלך הרכיבה על האופניים, בכל זאת בכפוף פוליסת ביטוח אופניים , כך גם כאשר מדובר גם כיסוי כלפי צד ג' בעקבות אירוע תאונתי שגרם למוות או היזק גופני לצד שלישי כתוצאה משימוש באופניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131211 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131059 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131094 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131094 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131118 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131138 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131432 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: טלי גלביטוח07/11/129084 צפיות
בניגוד אל ביטוח חובה, ביטוח צד ג' משתייך אל ביטוחי הרכב הנחשבים כביטוחי רשות. חשוב לציין כי ביטוח זה אינו מבטל את החובה של רכישת ביטוח חובה לרכב.

מאת: משה אלוןביטוח11/10/128741 צפיות
משרד התחבורה מחייב כעת כל בעל רכב לתקן את הרכב שלו במוסך מורשה בלבד. זה אומר שפז'ו ירושלמי יוכל להיות מתוקן רק במוסך מורשה פז'ו בירושלים. אי אפשר לשלוח אותו למקום אחר, ואם עשיתם כן – בעת מעמד הטסט תפסלו ותצטרכו לעשות טסט מחדש. כלומר, מוסך פז'ו בירושלים הוא המקום היחיד שאפשר יהיה לעשות בו טסט, נקודה. זו הצעת חוק ממשלתית שנכנסת לתוקף ב-1 לינואר 2013.

מאת: Efratביטוח09/09/128494 צפיות
הממשלה מחייבת, מאז ראשית ימי שנות השבעים – עשיית ביטוח רכב חובה לרכבים ממונעים, כפי שהם מוגדרים בפוליסה. תקופה ארוכה שנמשכה כשלושים שנים, מחירי הפוליסות בביטוח חובה היו אחידים, ושולמו לחברה אחת ויחידה- אבנר. החל משנות האלפיים, הרפורמה בביטוח רכב חובה גרמה לכך שחברות הביטוח קיבלו רשיון לממכר פוליסות ביטוח רכב,

מאת: Efratביטוח18/07/128609 צפיות
ביטוח רכב הינו מוצר המגיע ב"אריזת סטנדרט", אולם המבוטח יכול לבחור בין הרכבים שונים של סעיפים בפוליסה, שאלו הופכים את המוצר למתאים יותר עבורו. בתוך כל סעיף שכזה יכולים להמצא מונחים "חלקלקים" בביטוח, אשר אינם מובנים במלואם בזמן רכישת הפוליסה

מאת: דניאל טולדנוביטוח24/06/128538 צפיות
למי מאיתנו אין דברים היקרים לליבנו. הדברים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך אישי בשבילנו. בגלל זה, כדי לשמור על רכושנו, חשוב לוודא שיש ביטוח שיכסה נזקים במקרה של גניבה.

מאת: Efratביטוח01/05/128636 צפיות
מחפשים לחשב את מחיר ביטוח החובה שלכם? כנראה שאתם צריכים מחשבון ביטוח חובה. מחשבון כזה יידע לספק לכם בתוך דקות את מחיר הביטוח כפי שמעודכנת נכון לאותה השעה. בקולביט תוכלו לקבל כזה שירות – כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את פרטיכם למחשבון ביטוח החובה שלנו ואנחנו מנגד מבטיחים לחזור אליכם בתוך דקות אל מספק הטלפון ולספק לכם את המחיר אותו רציתם לדעת בעבור רכבכם.

מאת: רינתביטוח23/02/128603 צפיות
על פי חוק כל מי שיש לו רכב חייב לעשות ביטוח רכב. אבל יש שלושה סוגי ביטוח רכב ועל פי חוק יש חובה לעשות רק סוג אחד של ביטוח רכב. ביטוח רכב זה נקרא באופן מאד ברור ביטוח חובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica