חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות- לכל דירת מגורים יש וילון

מאת: קידום אתריםאדריכלות פנים01/05/20111355 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שנים רבות של סוגים של אפנות משתנות, שבים הווילונות להיות אביזר נחוץ בריהוט כל חלל. יותר ויותר אנשים שבים לרכוש וילונות. לאחר שבעידן האחרון התקדמנו לשימוש בתריסים אלקטרוניים וחלונות אטומים במקום וילונות , כעת שוב פעם מייעצים המעצבים על אודות הווילונות כגורם עיצובי המשפיע חום וצביון אקסלוסיבי לכל דירה. הווילונות מגוונים את השגרה ואת הרגשת הקרירות ומעניקים נשמה ,אופי ואווירה מיוחדת במינה לכל מקום. אף המגזינים הנפוצים מבין כולם בחוץ לארץ, שעוסקים בסיגנון הבית ,מייחדים דפים רבים עם תמונות מהשטח לנושא הווילונות.

 

 

וילונות – מספר כללים שיאפשרו לכם לבחור וילונות

 

  • * וילונות מסוגלים לחולל שינוי של ממש בכל דירה. כשאנו מעוניינים לרענן את המראה של פנים הדירה, וילונות הם הפתרון. בני אדם רבים נותנים חשיבות גדולה למראה חדר האורחים, ולכן הם רוכשים וילונות מסוגננים ויקרים. וילונות לחדר האורחים יוכלו לתת כל מראה שנבחר. אם נעדיף מראה מכובד ואידאלי או מראה צעיר ועדכני, קניית הווילונות המתאימים תשרה על האווירה ועל המראה.
  • * וילונות הינם פריט בלתי נפרד מעיצוב הדירה. כשאתם רוכשים וילונות כדאי להשוות אותם ליתר הפריטים שבחדר. את הווילונות נתאים לצבע, למזג ולאווירה של החדר.
  • * דקורטורים שונים עוסקים בתחום הווילונות. בטרם שאנו בוחרים וילונות רצוי להגיע לייעוץ עם דקורטורים מקצועיים, לעשות מחקר שוק, לבדוק את רמת החומרים ולערוך השוואת מחירים.
  • * וילונות לא באים לשימוש רק ליופי ולנוי. לוילונות תפקיד לא פחות חשוב, הצללה. כאשר אנחנו רוצים להחשיך חלל, יש צורך לברור וילונות המיוצרים מבדים עבים או מחומרים רבים הנותנים הצללה רבה.
  • * לפעמים מומלץ לבחור וילונות קלים לניקוי. במטבח, בחדרים של הילדים באמבטיה ועוד מקומות, נוטים הווילונות לספוג לכלוך מהר. כשבוחרים וילונות נחוץ לבחור וילונות שקל לנקות.
  • * כשבוחרים וילונות לחדר התינוק רצוי לתת את הדעת על וילונות המעניקים החשכה ממשית. איכות השינה היא גורם חשוב בהליך הצמיחה של הילדים הקטנים, ולכן ראוי לברור וילונות נכונים.
  • * וילונות נותנים ביטוי לתכונה האישית של בעלי הדירה. על ידי הווילונות אפשר לזהות מה האופי של דרי דירת המגורים. כשמעוניינים להשתולל במקצת וליצור אווירה יוצאת דופן וייחודית, יכולים לעשות זאת באמצעות הווילונות.
  • * כאשר הבית הוא בעל סגנון מנימליסטי, במיוחד במטבח או בחדרי האמבטיה, אפשר לשנות את האווירה ולהעניק מראה ייחודי ע"י הווילון. היום מצויים וילונות העשויים מסוגי בדים ומחומרי גלם מתאימים שמשפיעים באורח ניכר ומעניקים מראה מקורי.

 

וילונות – רעיונות ועדכונים

 

  • * במקומות שבהם יש חמה לוהטת ,מומלץ לקנות וילונות שעשויים מאריגים עמידים ושאינם דוהים.
  • * כשמרכיבים וילונות לבית או וילונות לחדרי ילדים חשוב להיוועץ בבעל מקצוע. כך אנחנו יודעים כי התקנו את הווילון בשיטה הטובה והבטוחה ביותר.
  • * כדאי להיות מודע כי החלקים הנלווים יש להם השפעה על המראה של הווילון. מסילות, חבקים פרזולים, חרוזים ועוד הם אביזרים נחוצים לכל וילון. כשקונים וילונות מומלץ להשקיע מחשבה מעמיקה אפילו באביזרים המשלימים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131212 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131061 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131095 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131119 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131145 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131434 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica