חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים וילות | עיצוב פנים לבית | גופי תאורה

מאת: הום סטיילינגעיצוב04/05/20111430 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב פנים וילות, בתים - מאמר בנושא גופי תאורה

ב עיצוב פנים לבית אחד הפריטים שיוצרים את הדרמה בחדר או את המצב רוח של חדר מסוים היא התאורה . בעזרת עיצוב נכון של גופי התאורה ניתן להגיע למגוון רב של מצבי רוח וכל אחד בהתאמה ל עיצוב פנים המתאים לביתכם לפי רצונכם

ב עיצוב חדר האוכל שלך תוכל ליצור אווירה חמה ונעימה בעזרת מספר גופי תאורה טובים למשל על ידישטיפה חזקה של תאורה בזמן סעודה גדולה, אלו תרצו ליצור ב עיצוב התאורה אוירה רומנטית יותר ואפילו דרמטית תצטרכו גופי תאורה שתוכלו לעמעם את התאורה ולשלוט בחוזקה .

ב עיצוב פינת האוכל יש להתחשב בעיקר גם בתאורה ולא רק בריהוט ו עיצוב חדר האוכל למען עיצוב מושלםיש להתחשב בכמה מנתוני פינת האוכל כגון:
גודל החדר וגבהו, גודל שולחן האוכל שאותו אנו מאירים, מיקום הסועדים גודל גוף התאורה ומיקמו האם גוף התאורה יהיה צמוד לתקרה או שיהיה תלויעל התאורה להיות נעימה לא מסנוורת ובגוף תאורה תלוי שלא תחסום את קו הראיה של הסועדים והאורחים ירגישו בנוח .
בחירת גוף תאורה גדול לעיצוב החדר גדול יוסיף ל עיצוב הבית אך לא יהיה פרקטי ונוח לשימוש שותף של החדר .
ישנם מספר סוגים של גופי תאורה המתאימים ל עיצוב חדר אוכל:

· נברשות (שנדליר): גופי תאורה אלה נחשבים מסורתיים ויוקרתיים למרות. גופים אלו נתלים מהתקרה תופסים חלל רב ולרוב כוללים מספר מנורות . נברשות אל בדרך כלל מסיביות מאוד ומתאימות ל עיצוב חדר בעל חלל גדול ותקרה גבוהה לרוב הנברשת תתלה מעלמרכז שולחן האוכל.

· ספוטים- גופים אלו נחשבים לרוב לגופי תאורה ב עיצוב מודרני . מה שמבדילם משאר גופי התאורה היאהיכולת לכוון עלומתהאור לאזור הרצוי על מנת ליצור את האווירה המתאימה ל עיצוב החדר .ניתן להציבם כמעט בכל מקום בחדר ולכוונתם לשטיפת הקירות או להארתו של מרכז החלל.חשוב להתחשב בהצללות שתאורה מסוג זה יוצרת. על מנת להימנע מההצללות ניתן להאיר את אותו האיזור ממספר זוויות .

· צמודי תקרה - גופי תאורה אלו יוצרים תאורת הצפה כללית וחזקה, הם מצוינים ב עיצוב חדרי אוכל בעלי תקרה נמוכה ואם הם מוצבים בחדרים גדולים הם לא "גונבים את ההצגה של שאר עיצוב הפנים ומשתלבים נפלא עם שאר האבזור לחדר.


עיצוב פנים וילות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הום סטיילינג

מאת: הום סטיילינגעיצוב פנים05/05/111763 צפיות
ראיון עם מעצבת פנים מקצועית – רונית ששון. שאלה: מה הוביל אותך לעסוק ב- עיצוב פנים? תשובה: מכיוון שבעשור חיים הבוגר שלי היייתי שותפה בחברה המתמחה במתן פיתרונות שיווקיים חוויתיים, יופי, אסתטיקה והנראות החזותית של המוצרים, הפתרונות...

מאת: הום סטיילינגעיצוב פנים04/05/111061 צפיות
עיצוב פנים – צמחייה מלאכותית צמחייה מלאכותית.הינה פתרון נפלא לאבזור עיצוב פנים הבית ישנם יתרונות רבים ב עיצוב מסוג זה. קודם כל צמחייה מלאכותית לא דורשת תחזוקה שוטפת. זוהי דרך מעולה להכניס את הטבע הביתה אבל לא להכניס את הבלגן הלכלוך הבוץ הדישון שמתלווה אליו. בדיוק בגלל סיבה זו אפשר לשים צמחיה מלאכותית כחלק מ עיצוב הסלון ועוד ישירות על השטיח, או ב עיצוב המטבח...

מאת: הום סטיילינגעיצוב פנים04/05/111281 צפיות
לרוב מגיעים ל עיצוב חדר ילדים לא רק במעבר דירה או בשיפוץ כללי של הבית אלא בשלה הפיכת החדר מחדר תינוק, לחדר ילדים שבהמשך יהפוך לחדר ילדים מתבגרים. תכנון קדימה ב עיצוב החדר עם פזילה כלפי הצרכים העתידיים של הילד בתור ילד מתבגר ואפילו כנער תחסוך הוצאה כספית כבדה כל פעם מחדש, לכן כדאי ובמיוחד אם מדובר בילד ראשון, להתייעץ עם מעצבת פנים מומלצת ומנוסה לייעוץ .

מאת: הום סטיילינגסטיילינג01/01/111715 צפיות
כשחושבים על הום סטיילינג, יש להסיק איזה סטייל והרגשה כללית אתם רוצים שיהיו לכם בבית. סטיילינג לבית – איפה מתחילים? במאמר הבא נפרט על דרכים וטיפים לעיצוב בית מושלם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica