חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שומרים על בריאות העור : מניעת נזקי השמש

מאת: SunWayטיפול בעור09/05/20111637 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על פי המלצות האגודה למלחמה בסרטן, מומלץ להחשף לשמש רק בשעות הבטוחות לפני 10:00 בבוקר ואחרי 16:00 אחר הצהריים, להגן על העור בעזרת ביגוד מתאים ולמרוח קרם הגנה על איזורי הגוף שנותרו חשופים. בגדים חוסמי קרינה מהווים פיתרון מעשי ובריאותי למניעת נזקי קרינת השמש ומגינים על העור גם מפני קרני השמש המסוכנות.

מה זה +UPF50

בדים מסנני קרינה מדורגים בהתאם לרמת החסימה של קרני השמש המסוכנות.
מקדם ההגנה לבדים נקרא  UPF- Ultra Violet Protective Factor , דרגת ההגנה הגבוהה ביותר היא +UPF50.
נתון זה מבטיח כי הבד  חוסם יותר מ % 98 מקרני השמש המסוכנות לעור. בד מקבל את ציון ההגנה שלו לאחר שעבר 8 בדיקות. בדים שונים נבדלים אלו מאלו בדרגת החסימה שהם מעניקים מקרני UVA ו-UVB.

תקן לקביעת מקדם הגנה מקרינה על סגולית של בדים

בישראל, אושר ע"י מכון התקנים הישראלי, תקן ישראלי ,ת"י  5299 כתקן הקובע לקביעת שיעור מקדם ההגנה מקרינה על סגולית של בדים, בגדים ופריטי לבוש אישיים אחרים הנלבשים צמוד לגוף ומגנים מהשמש. התקן הישראלי זהה לתקן האוסטרלי / ניו זילנדי  AZ/NZS 4399:1996. בדיקת דרגת הגנת הבדים מפני קרינה מתבצעות במעבדה מיוחדת. השיטה פותחה על ידי ARPNSA. בד מקבל את דרגת ההגנה רק לאחר שנחשף 8 פעמים לקרינה. בדים שונים נבדלים אלו מאלו בדרגת החסימה שהם מעניקים מקרני UVA ו-UVB.
לשם השוואה, דרגת ההגנה של חולצת טריקו יבשה רגילה  מקבילה רק לUPF15 ,כאשר חולצת הטריקו רטובה, דרגת ההגנה שלה יורדת  לUPF8 בלבד.

קרם הגנה מהשמש

מחקרים שהתפרסמו בשנים האחרונות הוכיחו שהקרמים להגנה מהשמש אמנם מפחיתים בהרבה את הישרפות העור ע"י השמש, אך רב הקרמים (כולל אלה בעלי מקדם הגנה גבוה של 35) אינם חוסמים את הקרינה האולטרה-סגולית מסוג UVA,החודרת לעומק האפידרמיס של העור ואחראית להתפתחות מלנומה (סרטן העור הנפוץ ביותר). מאחר ואנשים המשתמשים בקרמים טועים לחשוב שהם מוגנים, הם מרשים לעצמם להיחשף הרבה שעות לשמש וכך, בעקיפין, הקרמים להגנה גורמים לעליה במספר מקרי סרטן העור.

בגדים חוסמי קרינה

בעולם וגם בישראל, הולכת ומתחזקת המגמה של שימוש בבגדים חוסמי קרינת UV, כאמצעי הגנה מהשמש.
ניתן כיום למצוא מבחר גדול של ביגוד חוסם קרינה המספק הגנה מלאה לכל חלקי הגוף והפנים, האוזניים, העורף ואפילו לאזור הצוואר. חברת SunWay  הישראלית, מייצרת כובעים, בגדי ים, בגדי ספורט, חולצות רכיבה וחולצות לשימוש יום יומי, כולם חוסמי קרינה בדרגת ההגנה המרבית +UPF50 .
בגדים חוסמי קרינה הינם אוריריים, ועוברים תהליך מיוחד כך שינדפו זיעה ויתאימו לקיץ הישראלי המפורסם בחומו ובלחותו.

מה עוד אפשר לעשות?
חנכו את הילדים לשהות בצל, להשתמש בכובעים, בביגוד חוסם קרינה ובקרם הגנה  בצורה יומיומית.
תנו דוגמא אישית, השתמשו בהם גם אתם, מירחו קרם הגנה 30 דקות לפני היציאה לשמש ושוב , שכבה נדיבה עם החשיפה לשמש, הקפידו לשהות בצל, מומלץ לאבחן נקודות חן אצל רופא עור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SunWay מייצרת ביגוד הגנה מהשמש, חוסם קרינה, במקדם הגנהUPF50+.
כובעים, בגדי ים, בגדים ליום יום, פעילות ספורט ובילוי בשפת הים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SunWay

מאת: SunWayספורט וכושר גופני - כללי04/10/112428 צפיות
בגדי ספורט המיועדים לפעילות בתנאי קור עשויים מבדים תרמיים המווסתים את טמפרטורת הגוף. בד חדשני "לייקרה פליז תרמי" מתאים לדרישות של בגדי ספורט המיועדים לספורט אירובי וגם לעוסקים בשחייה ובפעילות ימית כמו שייט, חתירה בקיאקים, צלילה והפלגה בתנאי קור. בד הלייקרה פליז מאפשר לספורטאי חופש תנועה מלא ומיועד לשימוש לאורך זמן.

מאת: SunWayאופנה27/07/101584 צפיות
בגדי ים יכולים להחזיק לאורך זמן, אם יקבלו טיפול נכון. כלור, מלח, זיעה והשמש הם אויביו של בגד הים. אז איך לשמור על בגד ים ?

מאת: SunWayהורות04/07/101332 צפיות
מהי ההגנה מהשמש הטובה ביותר עבור ילדכם המבלה ביום כיף בבריכה ? רוב נזקי השמש נגרמים בגיל הילדות, האם תסמכו על ילדכם או על המדריך בקייטנה, שידאגו להמרח כל פעם מחדש ?

מאת: SunWayאופנה02/05/102169 צפיות
אי אפשר להתעלם השמש מסוכנת וגורמת נזקים בלתי הפיכים לעור. בגדי ים, חולצות, או כובעים מסנני קרינת UV , הפכו כבר מזמן לפריט אופנתי בשפת הים. ביגוד הגנה מהשמש האם מתאים רק לשפת הים ?

מאת: SunWayבריאות ורפואה כללי18/04/102032 צפיות
הגנה מהשמש בדרך המוכרת והמקובלת, היא שימוש בקרם הגנה, ובמקרה הטוב גם כובע. אולם, מחקרים שונים מוכיחים כי קרם הגנה בעל מקדמי הגנה בדרגות שונות, אמנם יעיל נגד קרני שמש משזפות, אך כלל אינו חוסם את קרני השמש המסרטנות.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187527 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica