חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגדי ספורט תרמיים חוסמי קרינת UV

בתנאי מזג אויר קר גמישות השרירים והמפרקים יורדת באופן משמעותי ועלולה להביא להתכווצויות שרירים ולפציעות.
העוסקים בספורט חורף בתנאי קור דוגמת גולשי סקי, גולשי גלים, שייטים רוכבי אופניים או אופנועים וגם חיילים ומטיילים מודעים לחשיבות הגדולה לשמירה על חום הגוף ומצטיידים בלבוש מתאים.

מהו לבוש מתאים לספורט חורף בתנאי קור

שכבות אחדות של בגדים או בגדים עבים המכילים חללי אויר בתוכם ממזערים את העברת החום ויעזרו לנו לשמור על טמפרטורת גוף רצויה אך יחד עם זאת אינם יעילים לעוסקים בספורט שצריכים לשמור על יכולת תנועה מהירה וגמישות.
בשנים האחרונות בגדי ספורט המיועדים לפעילות בתנאי קור עשויים מבדים תרמיים המווסתים את טמפרטורת הגוף.

ביגוד תרמי

ביגוד תרמי הוא שכבת הלבוש הראשונה שנלבשת ישירות על הגוף ובצמוד לו.
מטרתו של ביגוד תרמי היא לווסת את טמפרטורת הגוף, להשאיר את הספורטאי יבש, לא לתת לקור לחדור אך כן לאפשר לחום להתנדף. ביגוד תרמי יוצר בידוד, מסלק את הזיעה ושומר על סביבה יבשה.
ביגוד תרמי איכותי המתאים לפעילות ספורט צריך להיות בעל יכולת ייבוש מהירה, בעל משקל קל וצמוד לעור.
במסגרת פרטי הלבוש ניתן למצוא חולצה תרמית ומכנס תרמי, העשויים מבד חדשני  "לייקרה פליז תרמי" אשר שומר על חום הגוף גם בתנאי  פעילות במים קרים .

ביגוד תרמי מבד ייחודי לייקרה פליז

הפיתוח האחרון בתחום הלבוש התרמי הינו בד ייחודי המשלב בתוכו מגע דו כיווני של שני הבדים המוכרים עד היום לייקרה ופליז.
הבד החדש לייקרה פליז הינו בד גמיש במיוחד, רך ונעים למגע.בצידו החיצוני מגעו ותכונותיו כשל לייקרה ובצדו הפנימי, הבא במגע הגוף הוא מגורען למגע פליז .
תהליך הייצור המיוחד יוצר מעין כרית מגן בעלת תכונות תרמיות גבוהות ויכולת נשימה ואידוי הזיעה הטבעית, בצורה אופטימלית. תכונותיו המיוחדות הופכות אותו למתאים גם לדרישות של בגדי ספורט המיועדים לספורט אירובי וגם לעוסקים בשחייה ובפעילות ימית כמו שייט, חתירה בקיאקים, צלילה והפלגה בתנאי קור.
בד הלייקרה פליז מאפשר לספורטאי חופש תנועה מלא  ומיועד לשימוש לאורך זמן.

חולצה תרמית מסננת קרינה

רבים מענפי ספורט החורף המתרחשים בתנאי חוץ קרים, מחייבים בנוסף להגנה על טמפרטורת הגוף גם הגנה מהשמש.
בד הלייקרה פליז החדש בנוסף לתכונותיו התרמיות מצטיין גם בחסימת קרני UV.  כזכור קרינת השמש חודרת גם שמים מעוננים ויש החזרת קרינה רבה ממרחבי השלג , מהמים בים (לגולשים ושייטים), מהקרחונים (למטיילים באלסקה ולמשתתפים במסעות קיאקים) ולגולשים במי אוקיינוס (השומרים על טמפ' קרה מאד גם בקיץ) .

חברת SunWay המתמחה בייצור בגדי הגנה מהשמש, הייתה הראשונה לאמץ בד זה,בחורף 2011 - 2012  ניתן למצוא בחנויות החברה חולצות תרמיות ומכנס תרמי ארוך במגוון צבעים במידות למבוגרים ולילדים.
מועדוני שייט וקבוצות טיולי קיאקים לאלסקה מוזמנים ליצור קשר להזמנת ייצור ייעודית המשלבת סמל של המועדון
בטל' 09-7447767 או באתר הבית של חברת SunWay.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SunWay מייצרת ביגוד הגנה מהשמש, חוסם קרינה, במקדם הגנהUPF50+.
כובעים, בגדי ים, בגדים ליום יום, פעילות ספורט ובילוי בשפת הים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SunWay

מאת: SunWayטיפול בעור09/05/111638 צפיות
חשיפה מוגברת לשמש גורמת להשפעות מזיקות על העור. כיצד לשמור על בריאות העור ולמנוע את הנזק מקרינת UV.

מאת: SunWayאופנה27/07/101584 צפיות
בגדי ים יכולים להחזיק לאורך זמן, אם יקבלו טיפול נכון. כלור, מלח, זיעה והשמש הם אויביו של בגד הים. אז איך לשמור על בגד ים ?

מאת: SunWayהורות04/07/101332 צפיות
מהי ההגנה מהשמש הטובה ביותר עבור ילדכם המבלה ביום כיף בבריכה ? רוב נזקי השמש נגרמים בגיל הילדות, האם תסמכו על ילדכם או על המדריך בקייטנה, שידאגו להמרח כל פעם מחדש ?

מאת: SunWayאופנה02/05/102169 צפיות
אי אפשר להתעלם השמש מסוכנת וגורמת נזקים בלתי הפיכים לעור. בגדי ים, חולצות, או כובעים מסנני קרינת UV , הפכו כבר מזמן לפריט אופנתי בשפת הים. ביגוד הגנה מהשמש האם מתאים רק לשפת הים ?

מאת: SunWayבריאות ורפואה כללי18/04/102032 צפיות
הגנה מהשמש בדרך המוכרת והמקובלת, היא שימוש בקרם הגנה, ובמקרה הטוב גם כובע. אולם, מחקרים שונים מוכיחים כי קרם הגנה בעל מקדמי הגנה בדרגות שונות, אמנם יעיל נגד קרני שמש משזפות, אך כלל אינו חוסם את קרני השמש המסרטנות.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204893 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205452 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica