חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבדלים בין פורמטים שונים של תמונות באינטרנט

מאת: גיא לביאעיצוב אתרים06/07/20091185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מערכות CMS רבות מאפשרות לך לפרסם טקסט, תמונות, וידאו וקול בצורה חופשית, קלה ומהירה. הבעיה מתחילה כאשר לא שמים לב למה, איך וכיצד מפרסמים באתר. המאמר הבא יעזור לך להבין כיצד הדברים "עובדים מאחורה" וכיצד אתה צריך לפרסם את התמונות שלך ברשת בצורה נכונה.

פורמטים ויזואליים ברשת

רשת האינטרנט מאפשרת לך לפרסם תמונות מסוגים שונים כאשר הפופולרים ביותר הם GIF (ראשי תיבות של Graphics Interchange Format ), JPEG (ראשי תיבות של Joint Photographic Experts Group ) ו - PNG ( ראשי תיבות של Portable Network Graphics ).


1. פורמט GIF - פורמט GIF מוגבל ל - 256 צבעים שונים בספקטרום הצבעים (8bits לפיקסל ). פורמט GIF מצויין לפרסום תמונות של תרשימים, תמונות בעלי מספר צבעים קטן ככל האפשר וצלמיות שונות ברשת. כמו כן, שימוש עיקרי של פורמט GIF הוא ליצירת אנימציות קצרות או ליצירת אפקט שקיפות אשר מאפשר לתמונה "להתלבש" על כל צבע רקע באינטרנט.

2. פורמט JPEG - פורמט JPEG תומך בכל ספקטרום הצבעים, כ - 16 מיליון צבעים שונים, דבר אשר מאפשר לו להציג בצורה ברורה, חדה ובולטת תמונות צבע, תצלומים ופורטרטים שונים. פורמט JPEG מצליח לשמור על דיוק גבוהה באמצעות אלגוריתמי דחיסה אשר מקבצים את גודל הקובץ לנפח קטן מאוד ( כמובן, יחסית לגודל/איכות התמונה ).

3. פורמט PNG - פורמט PNG הוא פורמט חדש יחסית אשר בא לתת פתרון יעיל לבעיות שני הפורמטים הקודמים. פורמט PNG תומך בכל ספקטרום הצבעים בדומה לפורמט JPEG ומאפשר להחיל על התמונה אפקטים שונים כגון שקיפות, Interlaced וכדומה. לסיכום, בעת פרסום תמונה ברשת מומלץ לבדוק מהי וכיצד ניתן לדחוס אותה בצורה המקסימלית ביותר. המחיר אותו נשלם על תמונות גדולות הוא זמן ( מן הסתם לתמונה גדולה לוקח יותר זמן להעלות בדפדפן מאשר תמונה קטנה יותר ) וכסף רב אשר מבוזבז על עלויות התעבורה בשרת האחסון שלך.



 חברת Guru4rent היא בית תוכנה אשר מציע פתרון כולל אשר מותאם לצרכים שלך. אנחנו מתמחים בפיתוח, בניית אתרים ,עיצוב, וקידום של אתרי Web 2.0, רשתות קהילתיות ופורטלים לפי דרישה. נשמח לייעץ, לעזור ולהנחות אותך עוד בנושאים ויזואליים ברשת האינטרנט, צור עימנו קשר עוד היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent  בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביארשתות חברתיות06/07/091047 צפיות
כיום, כמעט לכל אחד מאיתנו יש לפחות טלפון סלולרי אחד אשר צמוד אלינו כל היום לשימוש אישי או עסקי. בשנים האחרונות, הטלפון הסלולרי הפך לחלק מחיינו וקשה לדמיין את החיים בלעדיו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213413 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica