חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקימים אתר בכמה צעדים פשוטים

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/20162053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנם הקמה של אתר אנשים שאינם מגיעים מן התחום יכול להישמע דבר יקר ומאיים, אולם הקמה של אתר אינטרנט פשוט יחסי אינה מצריכה עבודה יותר מידי קשה ובטווח יחסית קצר ניתן להקים אתר נהדר שמשרת את הלקוחות שלו בצורה יעילה. אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

1. הגדרות ראשונות –צריכים לדעת מה רוצים שהאתר יכיל ואיך ייראה וזה אומר להחליט האם האת יהיה חנות וירטואלית או אתר תדמית מה ייבדל אותו משאר האתרים בתחום זה ומה מנסים להשיג על ידי יצירת אתר זה.2. שם האתר – בשלב זה הגיע הזמן להחליט מהו השם שאתו בוחרים עבור האתר שכמובן זה תלוי בתחום בו עוסק האתר, בשמות הדומיין הפנויים ובחירה של שם שקל להקליד.3. מתכננים מבנה - לפני שניגשים אל שלב של עיצוב אתר צריכים לאפיין אותו. מה זה אומר למעשה? מתכננים את המבנה של האתר בצורה מפורטת כאשר צריכים לקחת בחשבון את היות המבנה נוח למשתמש וידידותי למנוע החיפוש.4. הגיע הזמן לכתוב – יש להזמין את התכנים הרלבנטיים עבור כל דף ואזור שהמבנה שאופיין קודם לכן צריכים להכיל. אפשר לבצע זאת על ידי כותבי תוכן שזה הניסיון והעיסוק שלהם. אם מדובר בתחום מקצועי וודאו כי הכותב בא עם רקע הולם כדי שהמידע יהיה גם מעניין וגם איכותי.5. הגיע הזמן לעצב – אחרי כל ההגדרות בשלבים הקודמים מגיע השלב שבו צריכים ליצור את העיצוב עבור האתר. העיצוב צריך להכיל את הלוגו של החברה ועם המיתוג שיהיה בולט בכל האזורים אליהם גולשים המשתמשים באתר. זה הזמן לעצב את השפה הויזואלית של העסק, במידה וטרם נעשה הנושא החשוב הזה שמסייע רבות לקידום העסק ועמידה בתחרות עם עסקים דומים בתחום.6. בונים לנו אתר – אחרי שכל השלבים הללו הסתיימו בהצלחה רבה זה הזמן להקים את האתר לתחיה ולהזין לתוכו את כל התכנים שעליהם סוכם קודם לכן. אחרי שעוברים על כל הפרטים הגדולים והקטנים מעלים את האתר לאוויר.

 



תגיות המאמר: עיצוב אתר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213821 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213953 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213410 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162569 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153052 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152667 צפיות
שימוש בתבניות מעוצבות זוהי התחלה טובה לכל אתר אל תחשבו שיעצבו לכם אתר מ-0 בתשלום מינימלי רוב האתרים מתחילים בתבנית אך עדיין יש עוד הרבה עבודה במיוחד כשמדובר בתבנית פרימיום בשפה האנגלית מתחילה מלאכת הגיור לעיברית כלומר- תכנות התבנית לעיברית!.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica