חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התמחויותיו של עורך דין תעבורה

כפי שנאמר בתקציר עורך דין תעבורה מתמחה בהרבה סוגים של עבירות תעבורה וכמובן שרוב הפונים אליו הינם נאשמים בעבירות תעבורה ולאו דווקא נפגעים כמו שפונים לעורך דין המתעסק בתחום הנזיקין.

עבירות תעבורה רבות שיכולות להיות הן חציית צומת ברמזור אדום, נהיגה בשכרות או אפילו נהיגה עם פסילת רישיון.
העבירות הנפוצות ביותר איתן פונים הנאשמים לעורך דין תעבורה הינן עבירות שעונשן כבד, כמו שלילת רישיון ארוכת טווח או מאסר.
עבירות תעבורה יכולות להתפרש גם כפגיעה בהולך רגל, עצם נייח כמו תמרור או רמזור ועוד התפתחויות שונות של תאונת דרכים כלשהי שהתרחשה כתוצאה מעבירת תעבורה.

אז מה בעצם התמחויותיו של עו"ד תעבורה?
ההתמחות הראשית של עו"ד מסוג זה היא היכרותו עם החוק ועם הפסיקות השונות, אין מה לעשות בעל מקצוע שנמצא בתחום מסויים ומעודכן בו יהיה תמיד יותר בקיא ויותר מקצועי בתחומו מאשר מתחריו שלוקחים את התחום כ"על הדרך", זאת הסיבה שעורך דין מסוג זה מתמחה בסוגי תיקים כאלה ומייצג נאשמים ולפעמים נפגעים בתחום התעבורה.

איך לבחור עו"ד טוב?
עורך דין טוב ניתן לבחור על ידי המלצות ממכרים או חברים, בדרך כלל ניתן לקרוא באתרי אינטרנט המלצות על עורך דין תעבורה טוב ומשם לקחת את המידע וההמלצות ולפנות לעורך הדין, בדרך כלל הייעוץ הראשוני הינו ניתן חינם ומכאן ניתן לאסוף הרבה מידע ולהשוות בין עורכי הדין השונים ולבסוף לקבל את ההחלטה.

משרד גדול לא תמיד שווה הצלחה גדולה
זה שפניתם למשרד עורכי הדין הגדול ביותר והמוכר ביותר לאו דווקא ייתן לכם את ההצלחה של המשרד במשפט, לפעמים משרדים גדולים שולחים לתיקים שנחשבים בעיניהם קטנים את המתמחים של המשרד ולא את עורך הדין המשפושף ובכך תיקים נגמרים בצורה לא הכי טובה ומוצלחת מבחינת הלקוח, לכן שימו לב מי הוא עורך הדין שיילך לייצג אתכם מול התובעת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עורך דין בני משה - מתמחה : נזקי גוף , תאונות דרכים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורך דין בני משה

מאת: עורך דין בני משהדיני משפחה20/06/131060 צפיות
היום תכירו את עורך דין אביחי דמארי - עו"ד משפחה איכותי ביותר שלו מגוון גדול של תיקים בתחומים השונים הקשורים במזונות, הסכמי ממון, גירושין ועוד.

מאת: עורך דין בני משהדיני משפחה02/06/13916 צפיות
גירושין מומלץ לעשות רק עם עו"ד מכיוון שההליך מורכב מאוד ועשוי לעלות הרבה יותר כסף אם עושים זאת באופן עצמאי.

מאת: עורך דין בני משהליקויי למידה05/01/121442 צפיות
שלב הילדות בנושא ליקויי למידה חשוב מאוד, אבחון מוקדם יכול לעזור בהתאמה מוקדמת של תוכנית לימודית שתאפשר לתלמיד השתלבות נוחה בסביבה הלימודית.

מאת: עורך דין בני משהנזיקין02/11/101281 צפיות
אלפי נפגעים מידי שנה בתאונות דרכים ברחבי הארץ, רבים מהנפגעים לא מודעים לזכויותיהם ולא מודעים כיצד להתנהל מול חברות הביטוח והרשויות השונות. ניתן למצוא מידע רב ברשת, מקצתו נכון ורובו איננו. נעשה סדר בדברים איך לקבל את הפיצוי המגיע לנפגעי תאונות דרכים.

מאת: עורך דין בני משהנזיקין15/03/102976 צפיות
חוק הפלת"ד קובע את הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, במאמר זה נביא את סימן ב' לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות הדרכים

מאת: עורך דין בני משהנזיקין06/03/101484 צפיות
עורכי דין רבים קיימים בתחום הנזיקין, אולם איך אנחנו כנפגעים יכולים להחליט מיהו עורך הדין הטוב ביותר בשבילנו לענייננו אנו, כיצד נוכל להחליט בין כל עורכי הדין הקיימים בשוק ולבסוף לקבל החלטה שקולה ונכונה?

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182180 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica