חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוהל הפעלה של מתקנים מתנפחים – חלק 4

מאת: עופר רשקסחוק ומנהל15/05/20111261 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נוהל הפעלה של מתקנים מתנפחים – חלק 4

מאמר זה מציג את נוהל הפעלה של משרד החינוך למתקנים מתנפחים נכון למרץ2008.

ה.בדיקת מערכת החשמל באתר –

• בדיקה זו מבוצעת על ידי חשמלאי מוסמך כשיש פעילות מתנפחים עם מים.

• בדיקת מערכת החשמל של כל מתקן לפחות אחת לשנה.

• האתר שאליו מתחברים המתקנים יהיה בדוק לפחות אחת לשנה.

8. תפקיד מנהל המוסד החינוכי והאחראי על הפעילות:

פעילות במתקנים מתנפחים תאושר על ידי מנהל מוסד החינוך לאחר שבדק הוא או מי מטעמו ומצא כי מתקיימות הדרישות המקדמיות האלו:

א. תופס המתקן או בעל המתקן מחזיק בידו רישיון עסק להפעלת מתקנים מתנפחים הניתן בהתאם לנוהל זה. במידה ותופס המתקן הוא מתנ"ס, תנועת נוער או כל גוף הפועל ללא מטרות רווח הוא אינו מחויב בכך, אך כן מחויב בשאר אישורי התקינות והכשירות המפורטים בחוזר זה. (רישוי העסק תופס להפעלת המתקנים בכל הארץ).

ב. קיים ביטוח בתוקף המבטיח שיפוי לכל מי שייפגע במהלך שימוש במתקן.

ג. קיימים סידורי עזרה ראשונה ופינוי רפואי במקום.

ד. לכל מתקן יש תיק מתקן מסודר.

ה. מנהל המוסד ימנה אחראי מטעמו על הפעילות ויתדרך אותו בהתאם. המנהל ישקול גם לתגבר את האחראי במלווים בוגרים על מנת שתובטח השליטה ותובטח הבטיחות בהתאם לנדרש.

ו. מנהל המוסד יעדכן את קב"ט מוסדות חינוך ברשות על פעילות מסוג מתקנים

ז. מתנפחים ויתודרך על ידו בהתאם לצורך.

ח. בפעילות רבת משתתפים מחוץ לבית הספר, יפעל מנהל המוסד בהתאם לדרישות הרשות המקומית על פי חוק רישוי עסקים הנוגע לאירועים מסוג זה, הכוללים בין השאר הנחיות ביטחון ואבטחה, בטיחות עזרה רפואית, כיבוי אש וכדומה.

9. מתקנים שיש לגביהם הגבלות במערכת החינוך:

א. מתקן השור הזועם – אסור להפעלה במוסדות חינוך

ב. מתקן בריכות קצף – אסור להפעלה במוסדות חינוך

ג. מתקן קיר טיפוס מעל 4 מ' – מחייב מפעיל קירות טיפוס או מדריך טיפוס וגלישה מוסמך כולל אמצעי אבטחה תקינים כנגד נפילה.

ד. מתקן טיפוס במים - מחייב שעומק המים לא יפחת מ- 2 מ', בכדי לבלום נפילת הילדים.

10. הנחיות לשלב הקמת האתר של מתקנים מתנפחים:

א. אין לקיים אירוע במקום פתוח עם מתקנים מתנפחים בתנאי מזג אויר לא מתאימים: גשם, רוחות. לגבי מתקנים שבהם קיימת הגבלת רוח ותנאי סביבה מוגדרים, יש לנהוג על פי הנחיות המופיעות בתיק המתקן.

ב. במקרים שבהם קיים חשש ליציבות המתקנים כמו: אדמה חולית, משבי רוח חזקים, יתאם מנהל האתר בדיקה של גוף בודק על מנת לאמת את עמידות ההתקנה בתנאי הסביבה הספציפיים.

ג. לפני תחילת הפעילות יתדרך מנהל האתר את מפעילי המתקנים ועוזרי המפעילים, וימסור להם הנחיות הפעלה ורענון נהלי הבטיחות. לכל מתקן יש לתת את הוראות הבטיחות הספציפיות שלו, על פי תיק המתקן.

המאמר פורסם בחסות - הופלך – מתנפחים מצחוק

מתנפחים להשכרה מתל אביב ונס ציונה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הופָּלָך - מתנפחים מצחוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר רשקס

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141643 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם.

מאת: עופר רשקסימי הולדת13/06/141420 צפיות
זה אפשרי ואפילו פשוט לארגן מסיבת יום הולדת כייפית,מהנה וילדותית בעצמינו. בואו נאפשר לילדים שלנו להישאר ילדים כל עוד זה אפשרי ונחגוג להם יום הולדת צנוע המתאים לגילם

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121143 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121183 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסימי הולדת29/04/121141 צפיות
בחירה במתקנים במתנפחים כאטרקציה ליום הולדת הפכה לנפוצה מאוד בשנים האחרונות. במאמר הבא תוכלו למצוא ייעוץ ודגשים חשובים שכדאי לדעת בבואכם לתכנן אירוע עם מתקנים מתנפחים.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121172 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאת: עופר רשקסהפקות אירועים29/04/121083 צפיות
מי שבוחר לחגוג יום הולדת, או כל אירוע, מחוץ לבית- בגינה ציבורית או בפארק, לרוב יצטרך להשתמש במכשירים צורכי חשמל. הפתרון הוא להשכיר גנראטור לאירוע, אולם השאלה היא איזה? וגם אחרי שהבנו איזה, עדיין ישנם מספר דגשים שכדי לזכור במקרה כזה בכדי לא להיות מופתעים באירוע. על כך ניתן לקרוא במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומנהל

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל20/11/222457 צפיות
קיבלת התראה על קנס מינהלי? בנית ללא היתר? חשוב לדעת את החוק בעניין קנסות מנהליים ,קנס קצוב ובעניין שימוש שלא ע"פ היתר הבנייה. חשוב גם לדעת שעומדים בפנייך מספר אםפשרויות בכדי לצמצם את ה"נזק" ולהמנע מקנס מינהלי. וגם אם קיבלת קנס מינהלי עדיין יש מה לעשות- לא סוף פסוק!

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל22/10/222196 צפיות
הסרת צו למבנה מסוכן קיבלתם בדואר צו הריסה למבנה מסוכן מהרשות המקומית? לקבלת הצעת מחיר מהירה להסרת צו למבנה מסוכן כנראה שהמבנה עבר ביקורת של מהנדס העירייה והוא נחשד כמסוכן לציבור או לדיירים בו. יש מה לעשות! בודקים ומתחילים בתהליך של הסרת צו למבנה מסוכן.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל31/08/222276 צפיות
חריגת בניה הינה מושג שגור המתייחס למה שמוגדר בחוק התכנון והבניה, בסעיף 203, כעבודה ו/או שימוש אסור: + עבודה אסורה מוגדרת בחוק כ ״בנייה או עבודה הטעונה היתר שנעשתה בלא היתר או בניגוד לתנאי היתר״. + שימוש אסור מוגדר כ ״1. שימוש במקרקעין הטעון היתר שנעשה בלא היתר, או בניגוד לתנאי היתר או שימוש במקרקעין בניגוד לתכנית; 2. שימוש בעבודה אסורה״.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/05/222640 צפיות
מילון מונחים גולש יקר, האתר של קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה מעניק לך מידע כללי עדכני ודינמי , ומידע נקודתי בתחומים ההנדסיים השונים ובהם רשוי ופקוח על הבנייה ותכנון בשילוב מפות גאוגרפיות עדכניות ומדויקות. בחלון זה תוכל לקבל מידע על מונחי יסוד בתחום ההנדסי / גאוגרפי ומידע אודות יכולות המערכת בתחומים שונים. להלן תאור של מספר מונחי יסוד שיקלו עליך את הגלישה

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/03/222790 צפיות
עיריית תל אביב-יפו עושה מאמצים רבים לאתר עבירות בנייה, פיצול דירות או שימוש בלתי חוקי בנכסים ולטפל בהן. במקרה בו קיים חשד בנושאים אלו, אנא מלאו טופס תלונה ואנו נבדוק את החשדות ובמקרה הצורך ננקוט בדרכי אכיפה שונות. המחלקה יכולה להמליץ על תביעה משפטית המבוססת על הנתונים המצויים בידנו לצורך הוכחת ביצוע עבירה. לשם כך, חשוב שתתארו את כל פרטי המקרה ותציינו את פרטיכם המלאים (שם מלא, מספר טלפון, דואר אלקטרוני) על מנת שנוכל לעדכן אתכם בסטטוס הטיפול בפנייתכם. הטיפול בפניות למחלקת פיקוח על הבנייה נעשה בכפוף לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל03/08/211700 צפיות
אנו משרד בנימין קלינגר שמחים לבשר כי לאחר מחקרים ו מאמצים רבים רשמית: אושרה "חלופת שקד" לתמ"א 38; "מתווה אופטימלי שגובש לאחר תהליך חשיבה מעמיק" החלופה כוללת בין היתר גם התייחסות ל"קביעת כללים לעניין חבות בהיטל השבחה על תוכניות" – נושא שלא עמד במרכז מסיבת העיתונאים בחודש שעבר, שבה הכריזה השרה שקד על התוכנית פחות מחודש לאחר ההכרזה – אושר התיקון לחוק התכנון והבנייה של שרת הפנים, הוא "חלופת שקד" לתמ"א 38.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל21/06/211796 צפיות
שמים סוף לבירוקרטיה- אז אתם שואלים איך עושים את זה? כל בעל עסק, חברה או תאגיד אשר ניסה לפנות בעבר לרשויות עבור רישיונות, היתרים וכיו"ב, וודאי נתקל בבירוקרטיה העצומה שמשמעותה קשיים רבים בדרך, ובזבוז מיותר של זמן וכסף, ולעתים קרובות אף פנייה למגוון אנשי מקצוע ששירותיהם אינם מצליחים לזרז את התהליך מול הרשויות. כתוצאה מכך, בעלי עסקים שונים נוטים להתייאש ואף לא לפנות מלכתחילה לרשויות, וע"י כך מסתכנים בעבירה על החוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica