חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החממות גלובלית או הטעיה?

מאת: איטופילוסופיה17/05/20112126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך שאנו רואים את עולמינו ואיך שכל המדענים רואים את עולמינו, זה כך, שכדור הארץ הולך ומתחמם, ראינו לא מעט כתבות על אשר יום אחד כבר לא נוכל להתקיים בכדור הארץ מרוב התחממותו, ואף מזגנים שימציאו שיעשו מיזוג כמזג אויר ממש כמו אנטרטיקה לא יספיקו לנו.
אך, עם כל הכתבות האלה שרויה המחלוקת בדבר.

התחממות או לא?
הרי קחו לדוגמא את ארצינו הקטנה, בהחלט תחילת חורף זה של 2011-2010 היה חורף חם ולוהט ונמשך ממש לתוך החודשים של הקרים ביותר של החורף, אשר בערים כמו ירושלים וצפת כבר הולכים עם מעילים עבים וכפפות מרוב קור, אך, הנה אנחנו באביב וקריר!
אנו כבר בחודש מאי אשר בכל שנה בעונה זו כבר הולכים עם שרוולים קצרים והים מלא במתרחצים, אך בשנה זו עדיין קריר.
כמבן שבעוד חודש או חודשיים יגיע אלינו הקיץ בשיאו ולא נוכל לדרוך בשום מקום אשר אין בו מזגנים,
אך, מה דבר זה בא להגיד על התחממותו כביכול של כדור הארץ?.

הרי אם כדור הארץ אכן מתחמם הוא, בוודאי גם חודשים אלוצריכים היו כבר להיות מהחודשים החמים של הקיץ, אך, לא.
חודשים אלו נעימים והלילות בהם ממש קרירים, בעונה זו בירושלים בערבים ובלילות אנשים אינם מסתובבים ללא סוודר או כל מגן אחר מקור.

מה זה אומר לגבי המדענים שלנו?
הרי עשו כנס ענק בשוויץ אשר הגיעו אליו אלפי מדענים מכל העולם בכדי לצפות כמה כדור הארץ מתחממם, וכן, מדענים אלו הרצו ללא סוף כמה מסוכן עכשיו לחיות בכדור הארץ.
דבר זה גורם ללא מעט אנשים שכבר לא יאמינו במדענים כלל,
הרי טבעם של האנשים הוא שכאשר פעם או פעמיים שומעים הם משהו ואינו קורה, הינם מפסיקים להאמין לדברים.

הדבר הסאטירי פה הוא.
העולם הטכנולוגי הולך ומתעצם, הולך ומתקדם. אך, מה זאת עוזר לנו כאשר העולם ממילא לפי כל החוקים יהיה קיים מקסימום עוד מתיים שנה ולא יותר?

נקודה למחשבה.
טכנולוגים משקיעים בדברים כגון מזגנים ומכוניות את כל מרצם, אך למה?
תראו ביפן אשר היא בין הארצות המתקדמות ביותר בטכנולוגיה קרה אסון הצונאמי הגדול ביותר שהיה ביקום.

 



תגיות המאמר: מזגנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איטו

מאת: איטובית חכם17/05/111049 צפיות
האנשים החכמים יותר שקוראים להם "האנשים הרואים את הנולד" בודקים את כל המזגנים שלהם עוד החורף כדי שחלילה לא יתקעו בקיץ עם מזגנים שלא עובדים, אנשים אלו מרוויחים משני צדדים

מאת: איטובית חכם25/03/111284 צפיות
קרה לכם שכאשר נגשתם אל הדלת לפתוח אותו מבפנים או מבחוץ, באמצע שסובבתם את המנעול נשבר לכם המפתח בתוך הדלת? ולא ידעתם את נפשכם מרוב תסכול כין אין לכם איך להכנס לבית? גם כאן פורץ מנעולים המנוסה בכל פריצת מנעולים יוכל בקלות לפרוץ לכם את הדלת ואף להלחיף את כל

מאת: איטובית חכם23/03/111335 צפיות
מעט שיטות לאיטום גגות, שבהחלט כולן עוזרות אך, לכל שיטה ושיטה מפני עצמה יש את החסרונות והיתרונות שלה.

מאמרים נוספים בנושא פילוסופיה

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/195867 צפיות
כידוע, כל הנסיונות ליצירת חיים, אפילו הפשוטים ביותר, מחומרים שאינם חיים, נכשלו. מעולם לא הצליחו ליצור במעבדה אפילו תא חי בודד אחד, ומפליא הדבר, בהתחשב בכך שיצירת החיים לא היתה צריכה מחשבה לפי דעתם, אלא רק "מזל".

מאת: בתיה כץפילוסופיה02/12/195869 צפיות
מה המדע יודע על תחילת החיים? האם זמן יכול ליצור בעלי חיים מחומר דומם? כיצד יכל להיווצר התא הראשון, והאם אבולוציה היא בכלל אפשרית? במאמר זה נגלה ביחד את התשובות.

מאת: בתיה כץפילוסופיה03/11/191054 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים?

מאת: אבי בכרפילוסופיה09/01/183854 צפיות
התבונה המעשית על פי קאנט ומדוע נכשלים כל הניסיונות לתיאודיציה? קאנט בנסותו לענות על השאלה הזאת מתחבט באותה קושיה שמעולם לא נתנה מנוח לחלק המאמין של האנושות, והיא התהייה על צדקתו המוחלטת של האל. בעיית התיאודיציה (צירוף המלים היווניות "תיאוס", שמשמעה אל, ו"דיקֶה", שפירושה צדק), כפי שנוהגים לכנותה בשיח הפילוסופי, עוסקת בניסיון לפתור את המתח הבלתי נסבל בין הרוע והסבל שמלווים את עצם קיומנו בארץ ובין הטוּב המושלם המיוחס לאל אשר ברא את העולם ומושל בו.

מאת: אבי בכרפילוסופיה06/01/183741 צפיות
כאשר כתב אפלטון את משנתו על מבנה המשפחה כפי שתפס זאת בעת ההיא, היה לו ברור ששלטונות יוון לא יאהבו את הנאמר בלשון המעטה מכיוון שהיא סתרה את מטרת המשפחה על פי תפישתם ועל פי מה שהטיפו, אשר על כן אפלטון מנסה לעדן במעט את משנתו ולמתנה באופן שתתאים יותר לתכתיבי השליטים ואמונתם בכדי למנוע את קצפם עליו, וכך נתפשת המשפחה על פי אפלטון כפי שאני מביא זאת במאמר זה בתוספת היגדים פילוסופיים שונים של אפלטון בנושא משפחה, חברה, מדינה אוטופית וכל מה שמסביבם.

מאת: חגי הופרפילוסופיה24/02/166946 צפיות
למה לחיות? זו שאלה נצחית, אך דומה שעדיין לא מצאו לה תשובה מספקת. להלן אסקור כמה גישות בקשר אליה.

מאת: shmolikפילוסופיה17/11/144278 צפיות
כולנו רוצים הצלחה בחיינו, ובכדי להצליח צריך לפעול. אך מה צריך לעשות בשביל לפעול - מוטיבציה, וזהו הדבר אותו אני מבקש להעביר אליכם הקוראים במאמר זה, מוטיבציה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica