חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בונים אתר?

איך בונים אתר?

מדריך זה יפרוש בפניכם את השלבים אותם צריך לעבור לפני, במהלך ואחרי בניית אתר  האינטרנט שלכם.

הליכה זהירה, שלב אחר שלב תעזור לכם להבטיח את הצלחתכם המקוונת.

שלב 1 - מדוע?
בשלב ראשון, שאל את עצמך מהאתה רוצה להשיג מאתר האינטרנט שלך? האם אתה מעוניין באתר מכירתי או אינפורמטיבי?התשובה לכך תקבע את היקף הפרויקט. כדאי לחשוב על כך, ולתכנן זאתבקפידה.

שלב 2 - תכנית מתאר
ב בנית אתרים לאחר שהצבת את מטרותיך המקוונות, עליך לבנות תכנית מתאר כללית.כמה עמודים יכיל האתר? (פחות או יותר), מהו העיצוב הבסיסי שאתה רוצה להשיג? רשום כלרעיון העולה על רוחך, בין אם הוא בנאלי או מופרך לגמרי.


שלב 3 - טיוטה בסיסית - בנית אתרים -
חדד את הרשימה שיצרת בשלב 2. קטלג אתפרטי הרשימה לפריטים "הכרחיים", "יקרי ערך" ו- "הטבות". רק פריטים שבלעדיהם לא יוכלהאתר להתקיים הם "הכרחיים"; פריטים כגון לוגו, פרטי התקשרות וכד'. פריטים כגון טופסדוא"ל, ממשק גרפי וקטלוג מוצרים הם "יקרי ערך". פריטי פלאש ואנימציה הם "הטבות".בראש רשימת ה"הכרחיים" רשום את התקציב שהקצבת לפרוייקט. עכשיו יש לך את היסודותואפשר ליצור קשר עם המעצבים.

שלב 4 - "מסע קניות"
פעלבהתאם לתקציב שהקצבת לעצמך - בהתאם למה שאתה באמת צריך ויכול להרשות לעצמך.
שלב 5 - רכישת דומיין
בחירת שם דומיין הוא צעד משמעותי.שם הדומיין שלך לא פחות חשוב משם העסק שלך. עליך לבחור אותו תוך שיקול דעת והרבהמחשבה. כנס ל-רכישת דומיין או כל אתר רישום אחר והכנס את שם הדומיין הרצוי. אלתירשם עדיין! אפילו אם שם הדומיין פנוי, זה לצורך בדיקה בלבד. רבים מהאתרים הללוכוללים גם רשימה של "הצעות חלופיות", התבונן גם בהן, לעיתים משהו שלא חשבת עליוימצא חן בעיניך.
הכן רשימה של שמות שלדעתך עלולים להיות מתאימים. הראה אותםלחבריך או כל מי שיכול לתת לך נק' מבט אובייקטיבית. צמצם את הרשימה ל- 2-3 שמות וכןהלאה, עד שתגיע לשם הנבחר.   שלב 6 - עיצוב ראשוני
בחן אתצבעוניות האתר, את המראה והתחושה הכללית, האם הוא ידידותי למשתמש וכו'. מומלץלהדפיס את דפי האתר ועליהם לציין את השינויים שאתם רוצים לערוך (בגרפיקה, בטקסטיםוכו'). כך למעצב יהיה קל יותר להבין אתכם. דע מה אתה רוצה וציין זאת בבירורבפני המעצב, כבר בתחילת העבודה!
ב בנית אתרים עליך לבחון את האתר גם מנק' מבטו של הלקוח. האם הלקוח שלך ירצהלחזור לבקר באתר? מה הוא מצפה לראות בו? האם הוא יפיץ אותו הלאה לחבריו? האתר שלךצריך לספק סיבה טובה לקיומו: תוכן מעניין, מבצעים אטרקטיביים, קופונים, טיפיםשימושיים וכד'.עליך לעורר את סקרנותם של הגולשים באתר ולספק להם סיבה טובה להמשיךלגלוש בו.

שלב 7 - שיווק
שיווק האתר שלך צריך להתחיל בהקדם האפשרי -כאשר לפרוייקט יש תאריך סיום מוגדר וידוע. עדכן את החומר המודפס של העסק שלך:כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, פולדרים וכו', על מנת שיכלול את כתובת האתר החדש. עליךלפרסם את האתר גם מחוץ לעולם האינטרנט; למשל בפרוספקטים, מודעות לעיתונות וכד'.
שלב 8 - אחסון אתרים
כעת, כשהאתר שלך כמעט גמור, צריךלמצוא מקום לאחסן אותו. עליך לוודא מספר דברים לפני שאתה משלם עבור שירות זה: 1.האם מקור האחסון אמין? 2. האם הוא ימשיך להתקיים גם בשנה הבאה... וזו שאחריה? 3.כמה הוא גובה עבור השירות. 4. מה הן מגבלות השירות (רוחב פס, חשבונות דוא"ל וכו')?5. האם הוא גמיש מספיק בכדי להכיל את צמיחת האתר? 6. האם הוא מציע תוכניות שדרוגהמקלות על הצמיחה? 7. האם שירות הלקוחות שלו מהיר ויעיל?

שלב 9 -השקת האתר
אתר האינטרנט שלך מעוצב, יש לך שם דומיין ומקום אחסון –כעת, אפשר להכריז על השקתו!
שלב 10 - תחזוקת האתר
ברגעשהאתר שלך יהיה חשוף לעולם, תתחיל להתמודד עם התחזוק היומיומי שהאתר דורש. שמירה עלאתר מעודכן ומתוחזק היטב דורשת זמן ומאמץ. זה אולי נשמע משעמם, אבל אם תעשה זאתנכון, לעולם לא תאבד עניין באתר האינטרנט שלך. ייתכן שיהיה עליך לשכור איש מקצועשיעשה זאת עבורך. הזן חומרים ותכנים מעניינים.צור אפליקציות חדשות ומעניינות על מנתלשמר על האתר מעודכן. אם "תעזוב את האתר לנפשו" כמות המבקרים בו תפחת.
שלב 11 - הצלחה
מעל לכל, שמור על מיקוד! קבע לעצמך מטרותספציפיות ודאג לממש אותן. לך במסלול שקבעת לעצמך וכך תגיע להצלחה בטוחה!   הילהשבתאי מעצבת גרפית יועצת שיווקית הקמה ועיצוב אתרים חכמים.

 



תגיות המאמר: בנית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הילה שבתאי עיצוב לוגו

עיצוב גרפי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב גרפי הילה שבתאי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121333 צפיות
אחד הדברים הראשונים שרואים הלקוחות הפוטנציאלים שלך הוא את הלוגו של החברה או בית

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121110 צפיות
אתם נכנסים למשרד. שולחן, כסא וכוננית חומים. הכל כמו בכל שאר המשרדים, ובזמן שאתם

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121035 צפיות
צמיחה כלכלית היא השרשה של שורשים חזקים, אחד מהשורשים החשובים לעסק הוא לוגו

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121090 צפיות
השלט, הדפים והמיילים מקבלים מכנה משותף ישנו מכנה משותף לאפיקים שונים בעסק

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121091 צפיות
לא משנה איזה עסק יש לך – מאפיה, סטודיו למחול, חנות יצירה או מכון יופי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121029 צפיות
אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחתו של מיתוג העסק או החברה, הוא עיצוב לוגו שלה

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121014 צפיות
הדרך למיתוג העסק עוברת בתחנת עיצוב לוגו כיצד נשזר עיצוב לוגו למיתוג העסק?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213655 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162014 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162395 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica