חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לך רעיון איך אתה רוצה שהלוגו שלך יראה?

הי, רציתי לדבר איתך על עיצוב הלוגו שלך.

יש לך רעיון איך אתה רוצה שהלוגו שלך יראה?

נכון שהוא לא דומה לשום לוגו אחר שאתה מכיר? מאוד רוצה שמעצב יבין אותך ויעצב לך לוגו שתהייה גאה בו?

אם כך הגעת למקום הנכון!

אנחנו בפרש סטודיו מתמחים בהעברת הרעיון שלך ללוגו למציאות, למציאות  שאחר כך מודפסת על אלפי כרטיסי ביקור,על שלטים שמתנוססים בעיר ובאתר האינטרנט שלך שאליו נכנסים מאות לקוחות פוטנציאלים בחודש.


אז מה עושה לוגו "טוב"? רוב האנשים יענו "אני פשוט יודע את זה כאשר אני רואה את זה!" וזה לא כל כך רחוק מן האמת.

לוגו טוב לוכד את העין - זה גורם לצופה לסקרנות, ולו רק לרגע קצר ... רגע שבו תמונה של הלוגו נחקקת לו בזיכרון וכך גם קיומה של החברה שלך מוטבע במוח של הלקוח  הפוטנציאלי.

ישנם שלושה סוגים בסיסיים של לוגואים:

לוגו המחשה (לוגו אשר ממחיש בבירור מה החברה שלך עושה)
לוגו גרפי (לוגו הכולל גרפיקה, לעתים קרובות הפשטה, של מה עושה החברה שלך)

לוגו תמונה - (מבוסס על איור או תמונה,  של נץ למשל) .


עיצוב לוגו הוא תמיד תהליך - אף שלמעצבים שונים יש שיטות משלהם. אנחנו  בפרש סטודיו מאמצים את השיטה הטובה ביותר ע"מ לייצר לוגו מוצלח והיא לתחקר אותך ואת הרעיון שיש רק לך אותו בראש ולהעביר אותו בשלמותו בלוגו .מעצבים רבים יתחילו עם אין ספור סקיצות  שלעיתים לא דומות כלל לרעיון שיש לך בראש ולעיתים יגרמו ללקוח להתפשר אותו לנטוש את הסטודיו.

הרעיון הוא לעצב לוגו מעניין או מתוחכם עם נקודת המבט שונה או שילוב יוצא דופן של צורות.

על ידי ניסויים עם גופנים, גודל, צורות שהם מבקשים למצוא דרך מעניינת כדי לייצג את החברה באמצעות הלוגו. אחד הדברים החשובים בעיצוב הלוגו הוא הפשטות - זה לא הזמן להשתמש בגופנים מפוארים. עם שילוב עם אלמנטים גרפיים, טקסט הלוגו חייב להיות קריא בקלות וגם בגדלים קטנים .

אבל לוגו טוב חייב לעבוד גם בצבע אחד , שחור אדום כחול וכו..

כפי שהוזכר קודם לכן, הגודל הוא בעיה קריטית בעת עיצוב לוגו. עקרון מנחה טוב הוא שאם את הלוגו עובד היטב בגודל כרטיס ביקור, זה יהיה יפה בגדלים אחרים כגון שלטים נייר מסמכים ובאתר האינטרנט שלנו . תמיד לוודא את הלוגו שלך נראה נעים על גבי נייר, במגוון רחב של גדלים לפני שתאשר את העצוב .
אינטרנט ודפוס הם שני ממדים שונים לגמרי. אם אתה נתקל לוגו מעוצב בפעם הראשונה במייל שלך זה חשוב להדפיס אותו בכל מני גדלים ולבדוק האם הוא עדיין ברור ללקוח הפוטנציאלי המסתכל עליו בפעם בראשונה בחיו.

בחירת צבע עבור הלוגו שלך, בחירת הצבע ללוגו שלך היא קריטית מכיוון שכל מעצב יודע כי אליו הם הצבעים אשר מזהים את החברה ואליו הצבעים שישלטו באתר האינטרנט שלך ועד עיצוב הפנים של המשרד.

לפני שאתה פונה אלי לבקשה לעיצוב הלוגו שלך בוא נעבור על מספר כללים ורקע שחשובים לך בעיצוב הלוגו החדש שלך.

לוגו הוא התמונה המייצגת את החברה או את המוצר שלך.

תפקידו הוא ליצור רושם בלתי נשכח, רושם לזיהוי ללקוח חוזר או ללקוח פוטנציאלי.

לוגו הוא בעצם לב ליבה של זהות ארגונית.

עיצוב לוגו הוא תמיד תהליך - אף שלמעצבים שונים יש שיטות משלהם. אנחנו  בפרש סטודיו מאמצים את השיטה הטובה ביותר ע"מ לייצר לוגו מוצלח והיא לתחקר אותך ואת הרעיון שיש רק לך אותו בראש ולהעביר אותו בשלמותו בלוגו .מעצבים רבים יתחילו עם אין ספור סקיצות  שלעיתים לא דומות כלל לרעיון שיש לך בראש ולעיתים יגרמו ללקוח להתפשר אותו לנטוש את הסטודיו.

הרעיון הוא לעצב לוגו מעניין או מתוחכם עם נקודת המבט שונה או שילוב יוצא דופן של צורות.

אחד הדברים החשובים בעיצוב הלוגו הוא הפשטות - זה לא הזמן להשתמש בגופנים מפוארים. עם שילוב עם אלמנטים גרפיים, טקסט הלוגו חייב להיות קריא בקלות וגם בגדלים קטנים .

אבל לוגו טוב חייב לעבוד גם בצבע אחד , שחור אדום כחול וכו..

כפי שהוזכר קודם לכן, הגודל הוא בעיה קריטית בעת עיצוב לוגו. עקרון מנחה טוב הוא שאם את הלוגו עובד היטב בגודל כרטיס ביקור, זה יהיה יפה בגדלים אחרים כגון שלטים נייר מסמכים ובאתר האינטרנט שלנו . תמיד לוודא את הלוגו שלך נראה נעים על גבי נייר, במגוון רחב של גדלים לפני שתאשר את העצוב .
אינטרנט ודפוס הם שני ממדים שונים לגמרי. אם אתה נתקל לוגו מעוצב בפעם הראשונה במייל שלך זה חשוב להדפיס אותו בכל מני גדלים ולבדוק האם הוא עדיין ברור ללקוח הפוטנציאלי המסתכל עליו בפעם בראשונה בחיו.

בחירת צבע עבור הלוגו שלך, בחירת הצבע ללוגו שלך היא קריטית מכיוון שכל מעצב יודע כי אליו הם הצבעים אשר מזהים את החברה ואליו הצבעים שישלטו באתר האינטרנט שלך ועד עיצוב הפנים של המשרד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הילה שבתאי עיצוב לוגו

עיצוב גרפי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב גרפי הילה שבתאי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121333 צפיות
אחד הדברים הראשונים שרואים הלקוחות הפוטנציאלים שלך הוא את הלוגו של החברה או בית

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121110 צפיות
אתם נכנסים למשרד. שולחן, כסא וכוננית חומים. הכל כמו בכל שאר המשרדים, ובזמן שאתם

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121035 צפיות
צמיחה כלכלית היא השרשה של שורשים חזקים, אחד מהשורשים החשובים לעסק הוא לוגו

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121090 צפיות
השלט, הדפים והמיילים מקבלים מכנה משותף ישנו מכנה משותף לאפיקים שונים בעסק

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121091 צפיות
לא משנה איזה עסק יש לך – מאפיה, סטודיו למחול, חנות יצירה או מכון יופי

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121029 צפיות
אחד המפתחות החשובים ביותר להצלחתו של מיתוג העסק או החברה, הוא עיצוב לוגו שלה

מאת: עיצוב גרפי הילה שבתאיעיצוב גרפי16/04/121014 צפיות
הדרך למיתוג העסק עוברת בתחנת עיצוב לוגו כיצד נשזר עיצוב לוגו למיתוג העסק?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213655 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162014 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162395 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161965 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica