חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה באמת צריכים לדעת על סקס

מאת: seaf asfdsafבגידות18/05/20111463 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה הצורך לסקס פורנוגרפי באינטרנט ? התפתחות באינטרנט הביאה עמה נגישות חדשה מיוחדת במינה בכל הנושא לתכנים פורנוגרפים. גברים רבים מאיתנו פתאום מוצאים עצמם חורשים מספר שעות לא מוגדר מחטטים בטיובים ברשת וותיקים של סרטוני סקס ורואים פורנו בכל צורותיו. הנגישות רבה, השימוש במקרים ושל האופי של סרטי סקס כמובן בוידיאו הכל נראה מכור , האם במקרים של הסרטים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס בתשלום ? האם זה משחק ? ומדוע אנחנו כבני אדם כל כך משתוקקים לסרטי סקס באינטרנט ?, איפה הדד ליין בין זה שסקס מזיק ביום יום מבלי שתשימו לב.



התמכרות של סקס במצלמות
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי רופאים כמחלה אלא בעית התנהגות קומפלוסיבית. שיימים הרבה חילוקי דעות האם בכלל קיימת התמכרות לסרטוני סקס פורנוגרפי אך בטח שאין חילוקי דעות שאכן קיימות השפעות שליליות בכל המתייחס לרצון הגדול של סרטי סקס פורנוגרפי בבהגזמה.

ההתמכרות לפורנו היא תלות נפשית המשולבת ביחד עם תופעות פיזיות שמקבילות לסמים.

המתנגדים לצריכה של ההתמכרות מאמינים שצריכת סרטוני סקס פורנוגרפי גם כאן בכדי לברוח מהמלחמה נפשית עם הרגשות שונות אחרים ולא נוחים והאפשרות לרפא היא ע”י טיפול ברגש המודחק.

סכנה שסקס חינם פורנוגרפיים יכולים גורמים:

תקלה בסוג החיים של בני זוג

תלות גלישה וצפיה במצלמת סקס בעולם האינטרנט וקיבעון מיותר בישיבה מול המחשב

אי אמון לבין בני הזוג הידידים

אי תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג המאורסים


בנוסף על כך רב של הבעיות הבולטות הן מדברות לזוגות מאורסים מאידך הגברים הרווקים יכולים לבצע כל מה שבא להם והמצלמות סקס
נהיה בצד האחר ששייך ל מטבע צורה של הנאה עם החברים הקרובים וגם חיי סקס שלא חשבתם שתפגשו

בדר\"כ מהנה לעשות בדברים שמעט ששוברים את דרכי החיים הנורמטיבי ולא משנה מהו גיל הבן אדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חולה על אתרי סקס לפני השינה ובמיוחד מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seaf asfdsaf

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183184 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171666 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172992 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510511 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica