חפש מאמרים:
שלום אורח
20.09.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקס שפקס לבקובסקי - עצות שיווקיות לעיתון מעריב

מקס לבקובסקי, מי שעסק בהקמת שיטת המנויים לעיתונים, הן במעריב והן בידיעות אחרונות, נותן לעיתון מעריב מספר עצות, כיצד להתאים את עצמו אל שוק העיתונים היומיים התחרותי, הכולל את ידיעות אחרונות הנחשבת למונפול, ואליו הצטרפה מתחרה חדשה ובולטת בשנים האחרונות  – ישראל היום.
מובא ע"י: מקס שפקס לבקובסקי

הורדת מחירים ושיתוף פעולה עם עמותה ידועה ורגישה לציבור

כיום, בעקבות התפוצה הרחבה של ישראל היום, יהיה בעייתי עבור מעריב להתחרות בשוק עם מחיר עיתון רגיל, בעוד ידיעות אחרונות עדיין מונפול.

לפיכך, ביכולתו של העיתון מעריב, להשתמש בתפיסה המוצלחת של ישראל היום, בקיוסקים, בהם ישראל היום איננו מופץ, ולהוריד את מחירו.

על המחיר להיות סמלי ולנוע בין חצי שקל לשקל, וילך לבעל הקיוסק. כמו כן, מומלץ שחלק ממנו ילך לטובת עמותה כלשהי, באופן כזה שבעל הקיוסק יבצע הוראת קבע על חלק יחסי מהרווח על העיתון.

כך יתלבט הלקוח בין ידיעות היקר, למעריב בעל המחיר הסמלי, שחלק מרווחיו מתועלים למטרה טובה.

גם בכל הנוגע למחירים המנויים, יש להורידם באופן משמעותי בכדי לנגוס בפלח השוק של ידיעות אחרונות ולהגדיל את תקציב הפרסום בהתאם.

הפצה חינמית של העיתון במקומות מרכזיים

לא פחות חשוב מהוזלת המחירים בקיוסקים, חשובה התחרות מול ישראל היום, בזירות בהן מופץ העיתון חינם, ואומר – רכבות, צמתים ומקומות אחרים מרכזיים, שם יש לחלק ולהפיץ בחינם גם את מעריב.

צמצום גודל העיתון

כמו ידיעות, גם מעריב מסורבל, עבה ומכיל תוכן רב. העיתון חייב להיות יותר תמציתי, מהנה לקריאה, קצר ולעניין. זוהי סיבה נוספת להצלחתו של העיתון ישראל היום.

למרכז פוליטית את העיתון

עיתון הנוטה יותר מדיי לקיצונות כזו או אחרת, חייב להתמרכז, בכדי שידבר לכל העם.

מהדורת סופ"ש – שילוב כל המגזינים המבוקשים בחבילה אחת

אנשים אוהבים לקרוא בסופ"ש ואנשים אוהבים גם מגזינים.
מומלץ להכניס את מגוון המגזינים מבית מעריב, במהדורת הסופ"ש – את, רייטינג, מעריב לנוער, מעריב לילדים וכו'. כך, כאשר הקורא ירכוש את העיתון, הוא למעשה יבצע עסקת חבילה המתאימה לכל המשפחה, ולכן במקרה זה, אפשר אף לדרוש מחיר מלא, שכן התמורה בהתאם.

לסיכום מקס שפקס לבקובסקי כותב:

התפוצה של העיתון תהפוך לעצומה, על ידי חלוקתו בצמתים ואזורים מרכזיים ואף תהווה תחרות הולמת לישראל היום. הורדת מחיריו לסמליים בקיוסקים ודוכנים, תהווה תחרות רצינית לידיעות אחרונות. וכאשר התפוצה תגדל, הגיוני יהיה אף להגדיל את תקציב הפרסום.

בנוסף קישורו של העיתון לפעילותה של עמותה ידועה ושינוי פני מהדורת הסופ"ש שלו, גם הם, יסייעו למתגו מחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקס שפקס לבקובסקי - איש עסקים, יזם. מומחה לשיטות שיווק
לפרטים נוספים:
http://xn----sicjbopdo.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מקס שפקס לבקובסקי

מאת: מקס שפקס לבקובסקיתרבות ובידור30/05/111306 צפיות
עישון סיגרים אינו דבר של מה בכך. האנשים שהפכו את הסיגרים לחלק בלתי נפרד משגרת יומם טוענים כי אחת הסיבות שבגינן הם מוציאים סכומי כסף לא קטנים על התחביב שלהם – הוא תהליך העישון הטמון בבסיסו. במאמר שלפניכם נציג חמישה טיפים חשובים שיהפכו עבורכם את עישון הסיגרים לחוויה ייחודית של פעם בחיים.

מאת: מקס שפקס לבקובסקיענפי ספורט26/05/111017 צפיות
רבים מאמינים כי אומנויות הלחימה שמקורן במזרח הרחוק הגיעו רובן ככולן מיפן (כמו הג'ודו, הקראטה או הג'וג'יטסו) אך במקביל לכל אלה, צמחה גם בסין מסורת ענפה של אומנויות לחימה נפוצות, המוכרות לכולנו בעולם המערבי – כאשר המוכרת שבהם היא אומנות הקונג-פו.

מאת: מקס שפקס לבקובסקיאומנויות לחימה22/05/11962 צפיות
את המאמר שכתב מקס לבקובסקי נקדיש לאומנות הטאי-צ'י – אמנות לחימה סינית שהיא הרבה יותר מעוד כלי להגנה עצמית – הטאי צ'י הוא דרך חיים.

מאת: מקס שפקס לבקובסקיאומנויות לחימה04/04/11833 צפיות
לרבים מאיתנו מזכירה המילה "קראטה" את הסרט האלמותי "קראטה קיד" בו מדריך מיסטר מיאגי את חניכו הצעיר דניאל. בפועל עם זאת, הקראטה הוא הרבה יותר מסתם עוד אומנות לחימה, כפי שתוכלו ללמוד מהמאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161163 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/16898 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/151586 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

מאת: דניאל מוריץניהול ידע14/01/153699 צפיות
כאשר אתם נדרשים לנהל מלאי בחנות שלכם, עליכם לחשוב כיצד יהיה אפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. אתם בעצם מחפשים שיטה מסוימת של קידוד, אשר תאפשר לכם לתת סימן מוסכם וקבוע לכל מוצר, וכאשר אותו סימן יהיה מזוהה במערכת - אותו מוצר גם יוזן. הדבר כמובן חוסך את הצורך לכתוב בכל פעם את שמו של המוצר או לחפש אותו בקטלוג - בוודאי כאשר מדובר על מאות או אפילו אלפי מוצרים שונים. אז מה יכול להיות הפתרון לכך?

מאת: נויניהול ידע15/11/141476 צפיות
ערימות הדפים והקלסרים במשרד מצטברים מיום ליום ומקשים על הניהול התקין של המשרד. בדיוק בשביל זה אתם צריכים שרות סריקת מסמכים!

מאת: נילי גלניהול ידע31/07/142020 צפיות
המלצות על הטמעת מערכות לתכנון משאבי ארגון

מאת: www.copy-writer.co.ilניהול ידע02/12/137569 צפיות
מה עושים עם אלבומי התמונות הישנים? שירות סריקת מסמכים מפנה מקום לקדמה ומנציח את ההיסטוריה של המשפחה שלכם בדרך מתקדמת

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica