חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע קיימת חשיבות כל כך גדולה כיום לשירות מענה טלפוני?

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/20111410 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע קיימת חשיבות כל כך גדולה כיום לשירות מענה טלפוני?

במאמר זה אנסה לפרוס את מחולל השירותים הקריטים והחשובים להרבה מגזרים בישראל ואשר בבסיסם עומד היתרון של הפעלת שירות מענה טלפוני במתכונת מיקור חוץ.

בשוק התחרותי של היום כדי לעמוד בתחרות חייב בעל עסק להיות זמין ללקוחות בכל רגע נתון ועם האצבע על ההדק. לאור התפתחות השוק הישראלי בעשור האחרון לשוק תחרותי ומרובה משתתפים בעל דרישות SLA גבוהות הוקמו בארץ חברות מיקור חוץ רבות בתחום שירות מענה טלפוני לעסקים על מנת לספק פתרון לעסקים רבים בשיפור רמת .SLA

להלן מגוון תחומי השירות אשר כיום משתמשים בשירותי מענה טלפוני החל משירות הודעות בסיסי ועד מיקור חוץ מלא:

תחום הרכב

מתן שירות מענה טלפוני אנושי למוסכי שירות בכל רחבי הארץ מבין מגוון השירותים המבוקשים בתחום צועד לו בראש הרשימה שירות חירום וגרירה.
מוסכים רבים כיום רוצים לשפר את השירות ללקוח והגדיל את סל השירותים אשר מציע המוסך ללקוחותיו בין השירותים הרבים כיום. שירותי חירום וגרירה הינו השירות המבוקש ביותר בתחום ואשר לרוב מסופק ע"י חברות מיקור חוץ היות ועלויות הקמת מוקד חירום טלפוני הינם גבוהות במיוחד לאור העובדה שהדרישה מן השירות היא זמינות השירות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע וכידוע ע"פ החוק מחויב בעל עסק לשלם משמרת לילה ומשמרות בימי שישי ושבת עלויות שכר עבודה גבוהות עד כ-150 אחוז מן עלות שכר רגיל בשעות ימי העסקים הסטנדרטים ועל כן זוהי הסיבה העיקרית מדוע בוחרים מוסכים רבים לבצע את שירותי הגרירה וחירום במיקור חוץ ע"י חברות שירות מענה טלפוני לעסקים.

תחום התיירות

בתחום זה קיים צורך עיקרי המבוקש בדרך כלל ע"י משרדי נסיעות רבים בישראל. אשר הינו מתן שירותי מוקד הזמנות אשר מהווה פתרון למתן מענה טלפוני וביצוע הזמנת חבילות נופש בארץ או בחו"ל. לרוב השירות מבוקש בתקופות השיא של התיירות בארץ ובחו"ל שהינם בחודשי הקיץ.משרדי נסיעות רבים בתקופת תיירות השיא קורסים תחת הלחץ ובפיקים הטלפונים (פיק- עלייה רגעית בו זמנית של מספר שיחות טלפון אשר נכנסות בו זמנית למרכזיית המשרד ואשר גורמות לקריסת המערכת וקבלת צליל תפוס מהיר לכל מתקשר נוסף למשרד מעבר ל-2 מתקשרים בו זמנית). היות ולרוב אינם ערוכים מבחינת לוגיסטיקה מתאימה כגון: מערכות מרכזייה ותפעול של כמות שיחות נכנסות בו זמנית מהסיבה הפשוטה שעלות מערכות מרכזייה מרובות קווים יקרה מאוד ואומדנה ניכר בעשרות אלפי דולרים.  תהליכי השירות והעבודה האופטימאלית עם משרדי הנסיעות הינה לרוב ביצוע הזמנות על אתר האינטרנט של משרד הנסיעות  ו\או עבודה באמצעות תוכנת הזמנות שעימם המשרד עובד.

תחום מוצרי הצריכה.

במגזר זה קיימת דרישה למתן מענה אנושי טלפוני ושירות לקוחות ע"י מתן מענה לתלונות הלקוחות על מוצריי החברה. בתחום זה ישנו גם צורך אשר כל חברת מוצרי צריכה מחויבת לקיים אותו על פי הדין בישראל צורך זה הינו תפעול מוקד להחזרת מוצרים בחירום (RECALL) זהו מצב כאשר סידרת מוצרים מסוימת יוצאת מן המפעל וקיים בה פגם בייצור העלול להוות סכנה והיזק בריאותי לציבור הצרכנים בישראל. היות ומצב חירום עלול לקרות מצב שבו אלפי אנשים יתקשרו למוקד החברה להתלונן או יותר גרוע למתן תשובות איך לטפל בהיזק הבריאות אשר נגרם עקב שימוש במוצר הצריכה הפגום. ועל כן קיימת דרישה למוקד מענה טלפוני אשר מסוגל ובעל יכולות לטפל באלפי שיחות נכנסות בו זמנית ועל צורך זה עונות רק חברות מיקור חוץ בתחום ה-CALL CENTER בישראל.

תחום ההייטק

מגזר זה אוהד מאוד את תחום המענה טלפוני במיקור חוץ בעיקר בתחום מוקד הקפצת כוננים בחירום. חברות הייטק ישראליות רבות פיתחו בשוק הייטק העולמי מגוון רחב של תכונות וטכנולוגיה חדישות אשר מסופקות לחברות רבות בארץ או בעולם. תוכנות רבות מאוד בתחום מצריכות מתן שירותי תמיכה ברמת SLA גבוהה מאוד היות ותוכנות רבות מהוות את גרעין וליבת הפעילות העסקית של החברות וברגע שיש תקלה בתוכנה או כאשר שרת נופל בעצם החברה קופאת במקום ומצב זה אינו מתקבל כאידיאלי בשוק העסקי אלא כמחדל קריטי לארגון המחייב פתרון בצורה המהירה ביותר ולכן פותחה שיטת מוקדי הקפצת כוננים. מוקד זה פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומאויש על בסיס של טלפון פנוי, כמות העובדים בכל רגע נתון יותר גדולה מכמות השיחות המטופלות וזאת על מנת לשמור על מענה טלפוני מיידי בכל פנייה ללא זמני המתנה. כל העובדים במוקד זה דוברי השפה האנגלית ברמה גבוהה ובעלי רקע טכני בתחום המחשוב. כמוכן המוקד עובד עם מערכת בקרת שירות ופיקוח אחר מעקב תקלות. המערכת יודעת לתזמן כל קריאה, זמני הטיפול בה, עדכון הקריאה וכל ה- FOLLOWUP הנדרש לבקרת השירות ברמת ה-SLA הגבוהה ביותר. חשיבות המענה הטלפוני המיידי וטיפול התקלה בזמן קצר הוא הבסיס והרעיון העסקי העומד מאחורי המוקד הייעודי שכן חברה אשר מערכות המידע שלה אינן פועלות זוהי חברה שעומדת במקום ובעולם העסקי כאשר את עומד במקום שאר המתחרים רצים קדימה וזה מצב שאסור לעולם שיקרה שכן זה עלול להביא לסיום מחזור החיים של החברה.

תחום בעלי המקצוע העצמאיים

מגזר זה כל כולו ברובו נשען על תחום המענה הטלפוני במיקור חוץ היות ותחום זה בולט ברצון לחסוך בעלויות המזכירה בעסק ואף לפעמים כלל אינו בעל משרד היכול לאכלס מזכירה ו\או ערוך מבחינה לוגיסטית למתן שירותי מענה טלפוני למשרד. ולכן פותח הקונספט של המשרד הווירטואלי המאפשר לכל בעל עסק לקבל שירותי מזכירה אנושיים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ולקבל כל פנייה ישירות לנייד שלו או לחילופין בפקס או במייל או בכך יוכל כל בעל מקצוע להתפנות לעסוק בתחום ההתמחות שלו ולתת לחברות אשר מתמחות במתן שירותי מענה טלפוני אנושי לעסוק במה שהן יודעות לעשות הכי טוב כי השירות שלך זה המומחיות שלהם.

כל הזכויות שמורות לרן דדוש מנהל שיווק ומכירות קבוצת שידורית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות

רן דדוש

מנהל שיווק

קבוצת שידורית

054-4034000

03-5193102

WWW.SHIDURIT.CO.IL

http://shidurit.co.il/מענה%20אנושי.aspx

 

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן דדוש

מאת: רן דדושמיתוג19/05/111522 צפיות
בעבר דגל שוק העבודה ברעיון ההתמקצעות קרי כל בעל מקצוע מתמחה בתחומו וכל אדם צריך להתמקד בעבודתו ובידע והניסיון שלו. כיום המצב הוא שונה עם בעבר לכל בעל מקצוע הייתה מזכירה שאיישה את הטלפון בעסק. כיום קיים מוקד טלפוני המספק שירותי מזכירה במענה אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

מאת: רן דדושבריאות ורפואה כללי19/05/111883 צפיות
במאמר זה אסקור את היסטורית ה-QUTSOURCING בישראל בתחום המענה אנושי בתחום זימון התורים ברפואה בישראל אשר התפתח רבות בשנים האחרונות ומשוק ריכוזי וקטן התפתח לשוק תחרותי ורחב. רעיון הקול סנטר פותח בארה"ב בשלהי שנות ה-80 כמוקד זימון תורים עבור מנהלי מחלקות ורופאים בכירים בבתי חולים אשר קיבלו בזמנם החופשי מטופלים באופן פרטי. תהליכי העבודה העיקריים, התבצעו באמצעות הקצאת מספר טלפון ייחודי לרופא, אשר פורסם על ידו למטופליו למטרת התקשרות וקביעת תורים במענה טלפוני מקצועי.

מאת: רן דדושטכנולוגיות חדשות19/05/111435 צפיות
מערכת Composit Contact Center מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות ועסקים רבים בישראל למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111639 צפיות
כידוע כל אדם אשר מעוניין לפתוח עסק עצמאי צפוי להיתקל בהוצאות רבות מאוד בתחילת דרכו ועוד טרם החל עסקו להניב פירות. כיום 6 עסקים מתוך 10 נסגרים עקב אי הצלחה בשוק העסקי לאור העובדה שלא הצליחו לאיין את כף המאזניים בין ההוצאות להכנסות ועוד אינני מדבר על המטרה העסקית אשר עומד בבסיס חברה שהינו מקסום הרווח והפוטנציאל העסקי ולדידי עסק אשר לא ממש מטרה זו אנו בעל זכות קיום.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231763 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222667 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221876 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222055 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221923 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica