חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר בנושא חשיבות מענה אנושי לעסקים במיקור חוץ

מאת: רן דדושמיתוג19/05/20111520 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר בנושא חשיבות מענה אנושי לעסקים במיקור חוץ

בעבר דגל שוק העבודה ברעיון ההתמקצעות קרי כל בעל מקצוע מתמחה בתחומו וכל אדם צריך להתמקד בעבודתו ובידע והניסיון שלו.

כיום המצב הוא שונה עם בעבר לכל בעל מקצוע הייתה מזכירה שאיישה את הטלפון בעסק.
כיום קיים מוקד טלפוני המספק שירותי מזכירה במענה אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

מענה טלפוני מקצועי בשם העסק באמצעות הקפצת תסריטי שיחה ייחודים אשר נכתבו בעוד מועד ואשר מכילים את מכלול הסיטואציות האידיאולוגיות בין לקוח מתקשר למזכירה במשרד ממתן מידע בסיסי ועד העברת השיחה לבעל המקצוע.

הרעיון המופשט אשר בבסיסו מושתת כל נושא מענה אנושי בשירותי המזכירה במיקור חוץ ניתן להסביר באמצעות הפתגם הידוע "אותה גברת בשינוי אדרת" קרי הרי שתפקיד המזכירה הינו לאייש את הטלפון בעסק ולאפשר לבעל המקצוע להתרכז בעבודתו שכן במידה ויתקשר לקוח חדש או לחילופין לקוח קיים סביר להניח שהמזכירה לא תדע לייעץ לו בנושא ותעביר את השיחה לבעל המקצוע במידה והוא פנוי לקבלה ולחילופין במידה והינו עסוק לשאיר לו הודעה.

צורת העבודה של המזכירה האישית הינה בבסיסה תהליכי העבודה אשר מוטמעים בכל מוקדי מענה אנושי בכל העולם.

צורת העבודה פשוטה מוקדי השירות מקצים לבעל המקצוע מספר טלפון ייחודי הוא מפנה באמצעות פעולות עקוב אחרי את כל מכשירי הטלפון נייחים (הטלפון במשרד) והניידים (לדוגמא:המכשיר הסלולואר האישי שלו) והחל מביצועו הפעולות הנ"ל מעכשיו ואילך כל לקוח שיתקשר למשרדו ינותב אוטומטית למרכזיית מוקד הטלפוני אשר ייענה ללקוח בשם העסק ויזדהה כמזכירה בעסק.

את פרטי הלקוחות אשר חיפשו את בעל העסק תטייב המזכירה לתוכנה אשר און ליין תשלח את פרטי הלקוח במייל\SMS\פקס\באמצעות רשת אינטרנט. .

באמצעות הדמיית תהליך עבודה זה יצרו מוקדי הקול סנטר תהליך עבודה אשר ידוע בשם "המשרד הווירטואלי" או הכך לחסוך לבעלי מקצוע הון עתק בעליות המזכירה במשרד לאומדן לרמת החיסכון הניכרת משכורת מזכירה שמרה מלאה בעסק נעה בין 4500 ל-7000 ₪ בחודש לעומת עלות שירות מענה אנושי אשר ניכר באומדן של בין 250 ל 1000 ₪ בחודש לפי כמות הפעילות בעסק.

יש לציין שהטכנולוגיה החדישה של היום מאפשרת למוקדי מענה טלפוני להדמות ללקוח הדמייה של משרד אמיתי על כל מאפייניו כגון: נתב שיחות לפי מחלקות בחברה,שפות וכל אשר יחפוץ בעל המקצוע כמוכן לכל בעל מקצוע מוקלט גינגל אישי לבחירתו.

בזכות מוקדי מענה טלפוני בעלי מקצוע רבים יכולים לשרוד בעולם התחרותי של היום ולחסוך בעלויות ולהשקיע את כספם בעלויות חשובות יותר לעסקם כגון חומרי גלם, שיווק, פרסום וקידום העסק שלהם בשוק הישראלי..

כיום קונספט ה- OUTSOURCING קיבל תנופה בארץ ומשוק ריכוזי וקטן הפך להיות שוק תחרותי רבגוני ורחב.

כיום לדוגמא בהתאם לצורכי השוק פיצלה קבוצת שידורית את מוקדי השירות המופעלים על ידה ל-4 מוקדי שירות ייעודיים המתמחים כל אחד בתחומו

מוקד זימון תורים- המתמקצע ועוסק רק בתחום הרפואי וזימון התורים לרופאים ומרפאות בישראל

מוקד מכירות- מוקד מענה טלפוני המאכלס אך ורק נציגי שירות המתמקצעים בתחום המכירות ואשר עברו הכשרה מקצועית ומתאימה בנושא.

מוקדי הזמנות ושירות לקוחות- נציגי שירות במענה אנושי אשר עברו הכשרה מעמיקה בתחום ואשר ניחנים בסבלנות וסובלנות ויכולת הקשבה לתלונות הלקוח ומתן פתרון לתלונות הלקוח.

מוקדי חירום- מוקדי שירות המתמחים ברמת SLA גבוהה ואשר עברו הדרכה מעמיקה ובעלי אחריות כבדה לכל טיפול בפנייה מוקדים מסוג זה מאכלסים לקוחות אשר עוסקים בתחומים רגישים בעלי חשיבות רבה ואשר כל פנייה למוקד החירום תלויה באחריות כבדה לטיפול הפנייה שכן לרבות כל פנייה הינה תקלה משביתה מערכת קריטית במשק ואי טיפול מיידי והולם בתלונה עלול להסבות נזקים כבדים לחברה המתלוננת ובתחומים אחרים אף לגרום לסיכון חיי אדם.

יש להדגיש ששירות מענה אנושי לעסקים הינו שוק מתפתח ויש לצפות שבשנים הקרובות רוב שוק בעלי המקצוע יצטרף לשירותים מסוג זה לאור עידוד התחרות בשוק והרצון למיקור חוץ וחיסכון בעלויות על מנת להוזיל את עלויות המצור של בעל המקצוע.

אין להימנע מזה העתיד כבר כאן מענה קולי כאשר המזכירה לא במשרד כבר לא מספיק בשוק התחרותי של היום. כיום כאשר לקוח פוטנציאלי פותח את האינטרנט ומקיש מילת מפתח הרלוונטית לשאילתת החיפוש בתחום. גוגל מעלה ללקוח עשרות בעלי מקצוע בתחום.
הלקוח הממוצע ע"פ מחקרים רבים יתקשר בדרך כלל לשלושת בעלי המקצוע הראשונים על מנת לקבל הצעת מחיר ולבצע סקר שוק ולכן במידה ויישמע תא קולי ולא מענה אנושי של מזכירה או לחילופין ישאיר הודעה בתא קולי. ובעל המקצוע יקבל הודעה זו רק יום למחרת עם בכלל. במקום לקבל את ההודעה מיידית בSMS- ממוקד הקול סנטר סביר להניח שהלקוח הממוצע יעבור לבעל המקצוע הבא ברשימה.

בשוק התחרותי של היום כל שיחה חשובה ובעזרת שירות הודעות לעסקים לעולם לא תפסיד לקוח למתחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות

רן דדוש

מנהל שיווק

קבוצת שידורית

054-4034000

03-5193102

WWW.SHIDURIT.CO.IL

http://shidurit.co.il/מענה%20אנושי.aspx

 

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן דדוש

מאת: רן דדושבריאות ורפואה כללי19/05/111881 צפיות
במאמר זה אסקור את היסטורית ה-QUTSOURCING בישראל בתחום המענה אנושי בתחום זימון התורים ברפואה בישראל אשר התפתח רבות בשנים האחרונות ומשוק ריכוזי וקטן התפתח לשוק תחרותי ורחב. רעיון הקול סנטר פותח בארה"ב בשלהי שנות ה-80 כמוקד זימון תורים עבור מנהלי מחלקות ורופאים בכירים בבתי חולים אשר קיבלו בזמנם החופשי מטופלים באופן פרטי. תהליכי העבודה העיקריים, התבצעו באמצעות הקצאת מספר טלפון ייחודי לרופא, אשר פורסם על ידו למטופליו למטרת התקשרות וקביעת תורים במענה טלפוני מקצועי.

מאת: רן דדושטכנולוגיות חדשות19/05/111433 צפיות
מערכת Composit Contact Center מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות ועסקים רבים בישראל למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111410 צפיות
במאמר זה אנסה לפרוס את מחולל השירותים הקריטים והחשובים להרבה מגזרים בישראל ואשר בבסיסם עומד היתרון של הפעלת שירות מענה טלפוני במתכונת מיקור חוץ. בשוק התחרותי של היום כדי לעמוד בתחרות חייב בעל עסק להיות זמין ללקוחות בכל רגע נתון ועם האצבע על ההדק. לאור התפתחות השוק הישראלי בעשור האחרון לשוק תחרותי ומרובה משתתפים בעל דרישות SLA גבוהות הוקמו בארץ חברות מיקור חוץ רבות בתחום שירות מענה טלפוני לעסקים על מנת לספק פתרון לעסקים רבים בשיפור רמת .SLA

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111638 צפיות
כידוע כל אדם אשר מעוניין לפתוח עסק עצמאי צפוי להיתקל בהוצאות רבות מאוד בתחילת דרכו ועוד טרם החל עסקו להניב פירות. כיום 6 עסקים מתוך 10 נסגרים עקב אי הצלחה בשוק העסקי לאור העובדה שלא הצליחו לאיין את כף המאזניים בין ההוצאות להכנסות ועוד אינני מדבר על המטרה העסקית אשר עומד בבסיס חברה שהינו מקסום הרווח והפוטנציאל העסקי ולדידי עסק אשר לא ממש מטרה זו אנו בעל זכות קיום.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica