חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר בנושא התפתחות זימון התורים לתחום הרפואה בישראל

מאת: רן דדושבריאות ורפואה כללי19/05/20111883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר בנושא התפתחות זימון התורים לתחום הרפואה בישראל

במאמר זה אסקור את היסטורית ה-QUTSOURCING בישראל בתחום מענה אנושי בתחום זימון התורים ברפואה בישראל אשר התפתח רבות בשנים האחרונות ומשוק ריכוזי וקטן התפתח לשוק תחרותי ורחב.

רעיון הקול סנטר פותח בארה"ב בשלהי שנות ה-80 כמוקד זימון תורים עבור מנהלי מחלקות ורופאים בכירים בבתי חולים אשר קיבלו בזמנם החופשי מטופלים באופן פרטי. תהליכי העבודה העיקריים, התבצעו באמצעות הקצאת מספר טלפון ייחודי לרופא, אשר פורסם על ידו למטופליו למטרת התקשרות וקביעת תורים במענה טלפוני מקצועי.
מספר הטלפון נותב למוקד זימון תורים באמצעות מערכת .ACD מוקד זימון התורים אויש ע"י נציגי שירות אשר ענו לכל שיחה בשם המרפאה וזימנו תורים למרפאות הרופאים. הרישום התבצע באמצעות יומן במערכת DOS אשר היה מאוד מופשט ובסיסי ולא דינאמי ולכן לא ניתן היה להתאים לכל רופא יומן לפי צרכיו האישיים. צורת העבודה של נציגי השירות במענה האנושי מול הרופאים התבצע באמצעות שליחת פקס תורים יומי טרם תחילת יום המרפאה. ועדכון הרופא בשינוים באמצעות מכשיר הזימונית אשר ידוע בכינויו "ביפר".

בשנת 1987 נפתח הקול סנטר הראשון בישראל תחת השם "שידורית". מוקד זה עבד במתכונת הדומה לזו אשר פותחה בארה"ב וזימון התורים נעשה בצורה דומה בשינויים קלים בהתאם לתנאי וצרכי השוק הישראלי..

בשלהי שנות ה-90 עם התפתחות הטכנולוגיה ופיתוח מכשיר סלולאר נדחק מכשיר הזימונית הצידה ומאותה עת ואילך צורת קבלת ההודעות והתורים ממוקד זימון התורים לרופא התבצעה באמצעות הודעות SMS..
כמוכן הטכנולוגיה העניקה לנו את מתנת האינטרנט ושרתי המייל אשר ייעלו את צורת העבודה למהירה חסכונית וקלה לרופא.

לקראת שנות ה- 2000 עם התפתחות עידן האינטרנט ומערכות התוכנה פותחה שיטה לאפשר הן למטופלים והן לרופאים כאחד זימון תור עצמאי באמצעות רשת האינטרנט ע"י תוכנת זימון תורים בצורת יומן דו כיווני אינטראקטיבי המאפשרת לנציגי מוקד זימון תורים, לרופאים ולמטופלים כאחד לקבוע תורים בו זמנית או בכך ליצור מערך עבודה מהיר, חסכוני, יעיל ושוטף.

כיום עם התפתחות הטכנולוגיה הומצאה מערכת זימון תורים חדשנית באמצעות מערכת זיהוי דיבור מערכת זו מאפשרת למטופל לזמן תור באמצעות שיחה עם מערכת חכמה אוטומטית היודעת לאבחן את שפת המתקשר ועל פי שיחה עימו לקבוע לו תור ובו זמנית לטייב את הנתונים ליומן או בכך חוסך הרופא את עלויות הגורם האנושי.

מענה טלפוני חכם אינו מיועד לכל רופא שכן הוא מבוסס על צורת עבודה שגרתית אשר מתאימה בין היתר לרופאים אשר זמן הטיפול המוקצב לטיפול בכל מטופל קבוע ומוגדר מראש ואין דרישה מיוחדת לגבי אופן קביעת התור. בין תחומי הרפואה אשר מתאימים לסוג שירות זה הינם רפואת המשפחה, אף אוזן גרון, עיניים,ילדים, עור ומין.ועוד רבים אחרים.

כמוכן זימון תורים במערכת זיהוי דיבור מתאים ברמת המתקשרים לחתך גילאים בין 14-60 באוכלוסיה שכן לאור מחקרים וניסיון בתחום הינם יודעים להתמצאות ולהצליח באחוזים גבוהים (מעל 90 אחוז) לזמן תור בהצלחה או במהירות במערכת..

לאור התפתחות הטכנולוגיה אשר מפותחת בשנים האחרונות בצעדי ענק חייב אני לציין ברום שבעתיד הקרוב יתאפשר לנו לקבוע תורים באמצעות זימון תורים במערכת בינה מלאכותית אשר תדע להבין את צרכיי המתקשר ולשוחח עימו שיחה אידיאולוגית ברמה כמעט זהה לשיחה עם גורם אנושי.

אבל מאידך מאמין אני שתמיד הגורם האנושי ישלוט ויהיה הקובע והמבוקש ע"י אוכלוסיה בישראל לצורכי מתן שירות ותמיד בני האדם יעדיפו את הגורם האנושי החם והאדיב אשר מבין ללב ומאזין למטופל אשר זכאי לקבל שירות בצורה האופטימאלית ביותר.

ועל כן לדידי השירות האופטימלי סביר להניח יישאר אינטגרציה בין הגורם האנושי למערכות בינה מלאכותיים.בעולם זימון התורים בתחום הרפואה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כל הזכויות שמורות

רן דדוש

מנהל שיווק

קבוצת שידורית

054-4034000

03-5193102

WWW.SHIDURIT.CO.IL

http://shidurit.co.il/מענה%20אנושי.aspx

 

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן דדוש

מאת: רן דדושמיתוג19/05/111522 צפיות
בעבר דגל שוק העבודה ברעיון ההתמקצעות קרי כל בעל מקצוע מתמחה בתחומו וכל אדם צריך להתמקד בעבודתו ובידע והניסיון שלו. כיום המצב הוא שונה עם בעבר לכל בעל מקצוע הייתה מזכירה שאיישה את הטלפון בעסק. כיום קיים מוקד טלפוני המספק שירותי מזכירה במענה אנושי 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

מאת: רן דדושטכנולוגיות חדשות19/05/111435 צפיות
מערכת Composit Contact Center מהווה פתרון כולל לתקשורת וניהול מוקדי שירות ועסקים רבים בישראל למערכת זו כלים רבים אשר נותנים לבעל עסק ממוצע את הכלים ליצור תדמית עסקית ואיתנה ללקוחותיו כגון: בניית מרכזיה וירטואלית ע"פ שפות(לנציג בשפה האנגלית הקש 1 או לנציג בשפה הרוסית הקש 2, או ע"פ מחלקות מכירה,שירות לקוחות ועוד...).

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111411 צפיות
במאמר זה אנסה לפרוס את מחולל השירותים הקריטים והחשובים להרבה מגזרים בישראל ואשר בבסיסם עומד היתרון של הפעלת שירות מענה טלפוני במתכונת מיקור חוץ. בשוק התחרותי של היום כדי לעמוד בתחרות חייב בעל עסק להיות זמין ללקוחות בכל רגע נתון ועם האצבע על ההדק. לאור התפתחות השוק הישראלי בעשור האחרון לשוק תחרותי ומרובה משתתפים בעל דרישות SLA גבוהות הוקמו בארץ חברות מיקור חוץ רבות בתחום שירות מענה טלפוני לעסקים על מנת לספק פתרון לעסקים רבים בשיפור רמת .SLA

מאת: רן דדושעסקים - כללי19/05/111639 צפיות
כידוע כל אדם אשר מעוניין לפתוח עסק עצמאי צפוי להיתקל בהוצאות רבות מאוד בתחילת דרכו ועוד טרם החל עסקו להניב פירות. כיום 6 עסקים מתוך 10 נסגרים עקב אי הצלחה בשוק העסקי לאור העובדה שלא הצליחו לאיין את כף המאזניים בין ההוצאות להכנסות ועוד אינני מדבר על המטרה העסקית אשר עומד בבסיס חברה שהינו מקסום הרווח והפוטנציאל העסקי ולדידי עסק אשר לא ממש מטרה זו אנו בעל זכות קיום.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223135 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213639 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201743 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201513 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201784 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica