חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוק בת מצווה

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה20/05/20111282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוק לבת מצווה

חלומן של ילדות רבות הוא לדגמן ולהרגיש מלכות ליום אחד
ביום הולדת 12 הן יכולות להגשים את חלומן וליצור בוק בת מצווה.
הבוק כולל תמונות בעלות איכות מעולה המצולמות בסטודיו או בחוץ במגוון ערכות לבוש ועזרים שונים.

בוק לבת מצווה יכול להיות מתנה נהדרת לילדת הבת מצווה. יום הצילומים מיועד ומתוכנן על פי דרישות הילדות, אופיין ורצונותיהן. אתרי הצילומים נבחרים בקפידה, הלבוש והעזרים וכן ההפסקות, הנשנושים והפינוק הנלווה.

בוק לבת מצווה - למה צריך?

בעולם השפע בו ילדינו חיים, הם כבר לא צריכים שום דבר.
את כל המתנות כבר קנינו, את הצרכים הפיסיים כבר סיפקנו ונשאר רק לחלום.
התשובה לשאלה האם צריכים בוק לבת מצווה היא שלילית כמובן. אולם בנות רבות רוצות להצטלם ובוק מהווה נגיעה בחלום עצמו.

אפשר להשתמש בתמונות אשר צולמו למטרת הבוק גם כמצגת לאירוע עצמו. כמו כן את התמונות אפשר לעלות לעמוד הפייסבוק ולהשוויץ בתוצאות המדהימות מול עיני החברים כולם. שעות הנאה רבות לאחר האירוע מובטחות בהתבוננות על כל פרטי האירוע כפי שהונצחו בין דפי בוק לבת מצווה.

מה כדאי להביא לצילומים?

מרגע שסוגרים עם הצלם, הראש לא מפסיק לעבוד על הפריטים ומערכות הלבוש אותם נסחוב וניקח עמנו ליום הצילומים. כאשר יש תחביבים מוגדרים, קל יותר להתחבר לקונספט צילומי מסוים כמו גם לבגדים ולבנות בוק לבת מצווה המבוסס עליו.

כדאי ואף רצוי להביא ליום הצילומים את ההורים, אחים או חברים הן לליווי והרגעה הכרחית והן ליצירת צילום משותף ומגניב טרם האירוע. חשוב לוודא לפני סגירת החוזה כי יש כימיה בין הילדה וצוות הצילום מכיוון שצוות הצילומים מתלווה ליום כולו ואמור להיות קשוב לרצונות הילדה ולבלות עמה זמן ניכר ואפילו לדאוג שיהיו בסביב שולחנות משחק לחברים המלווים את הנציגת בת המצווה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת מרובע מציעה שירותי פרסום בגוגל לחברות ממגוון תחומים כגון: חברות למכירת דלתות פנים , ריהוט משרדי וחברות המבצעות ניקוי ספות ועוד...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי זנה

מאת: יוסי זנהעסקים - כללי29/05/111033 צפיות
תחום ההובלות פרח בשנים האחרונות בעוד יותר ויותר חברות מציעות את שירותיהן לקהל הרחב, בניגוד לשנים קודמות הפכה תעשיית ההובלות למומחיות הדורשת כישורים ויכולות.

מאת: יוסי זנהיופי וטיפוח - כללי13/05/111004 צפיות
חיי היום יום שלנו מלאים בלחצים ובמתחים הנותנים את אותותיהם בגופנו ובנפשנו. בעשורים האחרונים ישנה מודעות הולכת וגוברת לבעיות אלו וישנם פתרונות רבים המוצעים, אשר רובם קשורים לרפואה אלטרנטיבית ולרוחניות

מאת: יוסי זנהעיצוב פנים15/03/111323 צפיות
הלד הוא שמה של נורה הבנויה ממוליך למחצה, ניתן למצוא את נורת הלד במגוון רחב של יישומים בהם אנו זקוקים לתאורה נקודתית, בשנים האחרונות ניתן למצוא גם נורות לד שמחליפות את נורות הליבון המוכרות כאמצעי תאורה ראשי.

מאת: יוסי זנהריהוט 15/03/111672 צפיות
מקלחוני יוקרה ומטבחי יוקרה - היום כולנו מחפשים ריהוט יוקרתי לבית על מנת להראות כמה אנחנו משוכללים ומדרניים... החלטנו לפרט קצת על מטבחי יוקרה ומקלחונים מה הם כוללים ומה לא:

מאת: יוסי זנהבניין ואחזקה - כללי02/03/111375 צפיות
מדינת ישראל הידועה כמדינה חמה עם מספר רב של ימי שמש בשנה, אימצה בשנות השבעים את רעיון דודי השמש. דודי שמש הן מערכות חימום מים המבוססות על שימוש באנרגיה ירוקה ונקייה, אנרגיית השמש. מערכת זו נמצאת על גגות הבתים.

מאת: יוסי זנהבר ובת מצווה13/02/11961 צפיות
רבות כבר נאמר על טקס בר המצווה, הטקס השני אותו עובר הנער היהודי במסגרת כניסתו אל עולם הבוגרים, טקס בר המצווה הינו טקס דתי ראשון במעלה הנחגג בהוד ובהדר במסיבה גדולה המלווה בבני המשפחה וחברים.

מאת: יוסי זנהצימרים06/12/101198 צפיות
כשרוצים לפנק ולהתפנק, ליהנות ולבלות באווירה שקטה, בנוף מרהיב, אם בחיק הטבע ועם ממקום שבו הוא נשקך במלוא יופיו – צימרים בחיפה הם המענה לחופשה או לנופש. במבואות העיר או על פסגתה, בהר הכרמל, בשכונותיה שמהן ניבטת רצועת הים, צימרים בחיפה

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195849 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181628 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica