חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שואי בשבילך

מאת: eyal923פנג שווי08/07/20091093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן לעבור לשיטת מחשבה אחרת עם פנג שואי הנכנסת אל חיינו ועוזרת לנו לגלות את האני הפנימי שבתוכנו.נדרש הרבה מאוד בשביל להתחיל להביא את האור אלינו ולהגיע להצלחה ,כמובן עם המרכיבים השונים של לימוד פנג שואי.הסביבה בה אנו חיים מקרינה עלינו והיא משנה לנו דרכי חשיבה שונות.תורת הפנג שואי עוזרת לנו לאהוב את עצמינו יותר וכך לאהוב את הסביבה.יש הבדל מאוד גדול ומשמעותי בין סביבה תומכת ומתאימה לבין מקום לא מסודר ולא נקי היכול לגרום לנו לבעיות שונות.פנג שואי מסביר לנו כי לכול דבר עליו אנו מביטים קיימת סוג של השפעה על חיינו.כול אחד מאיתנו יכול להביא לעצמו יותר ניקיון פנימי כאשר נעים לו לחיות בסביבה מאירה ומלאת אנרגיות חיוביות.פנג שואי מסבירה כי קיימים סיכויים מצוינים להתמודד עם ערכות החיים כאשר אנו מסגלים בחיינו את היכולות המתאימות ביותר והכי מוצלחות .

פנג שואי עוזר לנו לחיות את חיי היום בצורה יותר מקצועית ומסודרת.כל אחד יכול לשנות את כיוון חייב ולהביא שינוי.פנג שואי עוזר לחיות יותר נכון ובמקום יותר מסודר ומואר.זרימת החיים מביאה לנו מסגרת שונה של תחושות ומחשבות השייכות אלינו ואנו צריכים להביא אל תוך החיים שלנו את האור הפנימי המגיע עם פנג שואי וסידור כול דבר בצורה יותר ארגונית ומסודרת.לא כול דבר הינו נשגב מבינת האדם מסבירה שיטת הפנג שואי .יש הרבה מאוד דברים ההפוכים מההיגיון שלנו ואיננו יכולים להבין מדוע אנו קמם עם תחושה כזאת , או מתי בחיים שלנו אנו עולים על הגל ומרגישים ממש מצוין.כולנו יודעים וגם שיטת הפנג שואי מסבירה כי האדם יכול לשנות את איכות חייו והיכן שהוא נמצא.יסודות הפנג שואי מסבירים כי לסביבה ישנו גורם מאוד משפיע כיצד אנו נרגיש תחושות מסוימות או כיצד אנו נחיה יותר בריא ונכון.יסודות הפנג שואי משפיעים במיוחד על המודע ועל תת המודע שלנו ואנו יכולים להשיג הרבה יותר רוגע ושלווה בעת שפנג שואי עוזר לנו לחיות ולפעול הרבה יותר נכון .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנג שואי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת eyal923

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129149 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118791 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118906 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118731 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109117 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109058 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108875 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica